Andonov написа:И така понеже изчаквах резултата и за това не писах преди това за РЕШЕНИЕТО на проблема с паленето при тези мотори. Както бяха ни споменали майстори, че след смяна на главата паленето се оправя
C главите не са проблемни, автора не казва коя година му е колата. То най лесно да кажеш главата, ама дали не е сменена само гарнитурата, как така да смениш цяла глава без да си сигурен, все някакъв симптом ще има или антифризи ще губи или маркучи ще надува, или където е пукната ще издиша компресия. Семейното БКД палеше така гадно и антифриза стабилно намаляване. Аз все още твърдя че проблема е горивната система
Tук говорим за всеобщ проблем при първото палене на Сименс. Бош за който говориш са единични случаи и тогава проблема е в горивото. Бош страдат от топло палене. Така че не намесвай БКД-то със Сименса.
Човек аз те питам какво и е на главата че са я сменили, щото ако някой дойде при мен и му кажа главата трябва да сменя, нали трябва някакво обяснение да се даде, спукана е еди къде си, или е разбила леглата на дюзите. Какво се случва с тая глава ме интересува? Тук няма конзолно закрепване като на 1,9/2,0 8 клапана, че да се разбива леглото от вибрациите на помпа-дюзите. Единствено по тънко тука е че дюзата е конус и няма дихтунг. Ти казваш че са сменили главата(не дюзите), така че не виждам какво значение има дали е Бош или Сименс горивна система (главите са съвместими). Автора не спомена дали е сменил болтовете на дюзите, ако са ти сложили оригиналните(стари), тия болтове съм ги сравнявал с нови, разтягат се с 2-3мм и е твърде вероятно да са опряли в дъното
Един от известните проблеми с трудното палене при тези двигатели се дължи на стартера. Ако в колата ви е монтиран 02E911023Н (10 зъба, 1,7kW), то той е заменен с 02E911023L (11 зъба, 2kW), който оригинално се произвежда от Valeo. Може да се използва и Bosch 0 001 123 036.
valiosport написа:Човек аз те питам какво и е на главата че са я сменили, щото ако някой дойде при мен и му кажа главата трябва да сменя, нали трябва някакво обяснение да се даде, спукана е еди къде си, или е разбила леглата на дюзите. Какво се случва с тая глава ме интересува? Тук няма конзолно закрепване като на 1,9/2,0 8 клапана, че да се разбива леглото от вибрациите на помпа-дюзите. Единствено по тънко тука е че дюзата е конус и няма дихтунг. Ти казваш че са сменили главата(не дюзите), така че не виждам какво значение има дали е Бош или Сименс горивна система (главите са съвместими). Автора не спомена дали е сменил болтовете на дюзите, ако са ти сложили оригиналните(стари), тия болтове съм ги сравнявал с нови, разтягат се с 2-3мм и е твърде вероятно да са опряли в дъното
Колата е 2007г. декември, те BMN до колкото знам са само 2006 и 2007г и май началото на 2008 малко. Както и да е, за главата и аз съм го чувал и са ми го казвали, но и аз така като теб се чудя какво толкова и става на тая глава.
Преди малко смених инжекторите (с втора употреба разбира се), стойностите с корекциите на тези са много по-добри, дори като студени бяха близо до 0, докато моите на студено даваха всякакви стойности, даже на +-2.5 3 съм ги виждал веднага след запалване, покарах малко, загрях я хубаво, чакам сега да изстине и да видим резултата.
В допълнение, Ифидик в Варна например, в момента в който му казах какъв ми е проблема ме отсвири и ми каза инжектори директно, май и ще излезе прав (ще разберем след няколко часа), както и в рамките на 2 дни разбрах за още две 170ки ПД с същият проблем, пробвано всичко друго и така при тях също остава инжектори или глава както казват някои. Ще пиша по-късно/утре като видя резултата.
П.С. И така, никаква разлика няма за съжаление, или и тези инжектори не стават, или е нещо друго.
Здравейте,изчетох темата от началото до края понеже от седмица съм с същата кола и имам същия проблем,засега сменихме пръстените на дюзите и болтовете,както и горивния и въздушния филтър заедно с маслото,на теста не дава някакви нередности и грешки,така че моля,колегите ако някой е разбрал каква е мъката на тези двигатели да напише за да минавам през пътя на проба грешка,че хич не е евтино,Блягодаря!
аз все още минавам по тоя път и при мен няма решение сега съм сложил клапан след филтъра ще видим как е иначе какво да кажа всичко е сменено под всичко ме разбирайте глава,нови опръстени,помпа в резервоара,тандем помпа на бош сложих, главата смених че имах подбити легла, дюзи смених, центровката е проверена датчиците всички работят и са проверени и оправия няма, пробвах и с филтър от голф 2 същатата работа. Всичко е сухо на всякъде и огледано, сега я следя след слагането на този клапан как ще е :)
До момента на моята сменен,горивен филтър,пръстените на дюзите +болтовете,клапан има сложен още преди да я купя...явно преди мен са търсили защо пали трудно студена, гарнитура на тандем помпата(след което имаше слабо подобрение) ,но си остава проблема,майстора ме посъветва да пробваме и с нов стартер и ще видим какъв е резултатът
и това нов съм правил нов стартер,нов акумулатор, алтернатор също ревизиран, уплатнения тандем помпа после бошовата сложих както съм написал за сега с клапана днес запалихме ще видим тея дни. Каква е тази работа не знам... Посъветваха ме да сменя всички гориво проводи, но както написах отникъде няма течове всичко е сухо на барут...
Здравейте колеги, мисля че по рано се бях включвал в темата но в последствие не проследих какво стана, бях се включил защото имах същия проблем с този двигател. Аз съм с 170 БМР Пасат - ДСГ, от година и 8 месеца я имам и бях ужасен от начина по който пали, защото другия ми автомобил 1.9 Сеат пали от 1/4 оборот и не доумявах как може Пасата да пали като стара жигула. Та сега да ви споделя как реших своя проблем който сериозно се задълбочи към октомври месец тъкмо беше направила 1 година от както я имах и просто не виждах как ще изкарам зимата щом още октомври-ноември при 5-0 градуса палеше след като върти по 5-6 секунди. Направих нещото което ме посъветва човека от който си купих чисто нов акомулатор още на 2 свдмица след като янкупих, защото и аз си мислех че акомулатора е заминал. Та този човек ми каза “ ако имаш проблем с паленето (без въобще да му казвам защо взимач нов акомулатор), иди да ти обслужат Стартера и всичко ще се оправи.” Аз го погледнах скиптично, защото за подобна операция не бях чувал до тогава. Е… година по късно се реших да пробвам това, след като 1-2 майстора ми казаха че такава глупост нямало, да ама НЕ!! Отидох до един обикновен сервиз за стартери и алтернатори, оставих колата вечерта и на другия ден си я взех! Още на първото палене се хванах за главата! След година мъки с това пусто палене, всичко се реши с 150 лева за втулки, четки, бендикс и още нз какво не ги рязбирам толкова, а и не ме интересува! Да чукна на дърво, вече 5-6 месеца нямам никакъв проблем с паленето, зимата на -10, -15 палеше без проблем! Съветвам ви да пробвате тази опция. Сравнително ефтина е защото нов Стартер при мене беше 300+ лева! Вие си преценявате.
Не знам, защо си толкова въодушевен.На първото видео ясно личи, че стартера върти мудно, а от там насетне имаш най-често само две улици: слаба батерия или самият стартер.
Хората преди теб имат доста по-сериозен и комплексен проблем и отдавна са си проверили стартерите.
vinixxx написа:Не знам, защо си толкова въодушевен.На първото видео ясно личи, че стартера върти мудно, а от там насетне имаш най-често само две улици: слаба батерия или самият стартер.
Хората преди теб имат доста по-сериозен и комплексен проблем и отдавна са си проверили стартерите.
Аз просто споделих моя опит, това че едно е помогнало при един не е гаранция, че ще помогне при друг. Тук ставаше въпрос за лесна, бърза и евтина интервенция. Точно от такива разбирачи и коментари цяла година не направих съответното обслужване щото иж всички от всичко разбират, а кой какво е направил не е моя работа. Всеки сам си знае какво е сменил, провеил и свършил!