Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
- vladimir.dimitrov2
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2019 0:18
- Автомобил: Пасат Б6
- Двигател: BMR
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Колега следя темата... със същия двигател съм ПД 170 само че Пасат 6 BMR... сутрин в момента на тези температури, пали по 5-6 секунди само първото палене, след това пали що годе нормално. От 1 година я имам колата, миналата година с колата директно си взех нов акумулатор защото си мислех че от него ми пали тегаво. След чисто новия акумулатор паленето не беше гладко, защото другията ми кола пали от четвърт оборот при -10, и пасата ми беше мн странен в началото. Като цяло миналата зима я изкарах някак палеше трудно но като за -5, -10 палеше някак си с новия акумулатор. Обаче сега от месец насам както пак почнаха да падат температурите вече пали двойно по-зле, същото нещо което ти показваш на клиповете.
И аз от една година съм се засилил да ходя да го "обслужвам" Стартера по съвет от човека който си купих акумулатора(човека само с това се занимава), той кара КАДИ с 2.0 мотор и той ми каза че ако пали тегаво да ходя да ми погледнали Стартера, тогава не ги взех нещата на сериозно но сега вече сутрин като трябва да запаля ми се плачее. Когато паднат още темепратурите не знам как ще е ако не открием къде е този проблем.
И аз от една година съм се засилил да ходя да го "обслужвам" Стартера по съвет от човека който си купих акумулатора(човека само с това се занимава), той кара КАДИ с 2.0 мотор и той ми каза че ако пали тегаво да ходя да ми погледнали Стартера, тогава не ги взех нещата на сериозно но сега вече сутрин като трябва да запаля ми се плачее. Когато паднат още темепратурите не знам как ще е ако не открием къде е този проблем.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Не ми се вярва стартера да реши проблема. То кво толкова разбирате ремонт на стартер не знам, като дадеш за т. нар. ремонт само ти го почистват и го смазват, евентуално едни четки сменят, но това няма да ти помогне да палиш по бързо. Стартера има 3 втулки, ама смело ти казвам че никой няма ги смени, щото лично съм ги сменял и знам как се разглобява бендикса и после как се сглобява. Въпреки че му смених втулки и го смазах след 2-3 години работа от графита вътре става още по зле.
Ако искаш да сменяш втулки направо си вземи нов бендикс и се сменя само задната в Капачето.
Ако искаш да сменяш втулки направо си вземи нов бендикс и се сменя само задната в Капачето.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
valiosport написа:Не ми се вярва стартера да реши проблема. То кво толкова разбирате ремонт на стартер не знам, като дадеш за т. нар. ремонт само ти го почистват и го смазват, евентуално едни четки сменят, но това няма да ти помогне да палиш по бързо. Стартера има 3 втулки, ама смело ти казвам че никой няма ги смени, щото лично съм ги сменял и знам как се разглобява бендикса и после как се сглобява. Въпреки че му смених втулки и го смазах след 2-3 години работа от графита вътре става още по зле.
Ако искаш да сменяш втулки направо си вземи нов бендикс и се сменя само задната в Капачето.
На мен ми обясниха, че сменят и оста или нещо такова, някакъв стругар правел и втулките и всичкото, но както казах, вчера след като погледнаха и тук ми казаха, че не е от стартер, а най-вероятно инжектори.
vladimir.dimitrov2 написа:Колега следя темата... със същия двигател съм ПД 170 само че Пасат 6 BMR... сутрин в момента на тези температури, пали по 5-6 секунди само първото палене, след това пали що годе нормално. От 1 година я имам колата, миналата година с колата директно си взех нов акумулатор защото си мислех че от него ми пали тегаво. След чисто новия акумулатор паленето не беше гладко, защото другията ми кола пали от четвърт оборот при -10, и пасата ми беше мн странен в началото. Като цяло миналата зима я изкарах някак палеше трудно но като за -5, -10 палеше някак си с новия акумулатор. Обаче сега от месец насам както пак почнаха да падат температурите вече пали двойно по-зле, същото нещо което ти показваш на клиповете.
И аз от една година съм се засилил да ходя да го "обслужвам" Стартера по съвет от човека който си купих акумулатора(човека само с това се занимава), той кара КАДИ с 2.0 мотор и той ми каза че ако пали тегаво да ходя да ми погледнали Стартера, тогава не ги взех нещата на сериозно но сега вече сутрин като трябва да запаля ми се плачее. Когато паднат още темепратурите не знам как ще е ако не открием къде е този проблем.
Направи каквото аз, разкачи температурния датчик и пробвай така да запалиш, при мен пали от раз, ако и при теб запали, не е стартер.
- vladimir.dimitrov2
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2019 0:18
- Автомобил: Пасат Б6
- Двигател: BMR
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
[/quote] Направи каквото аз, разкачи температурния датчик и пробвай така да запалиш, при мен пали от раз, ако и при теб запали, не е стартер.[/quote]
Ако ме насочиш къде е тоя датчик ше пробвам и по този метод който казваш.
Със снимка да же ще е по-добре че не съм чак толкова експер.
Благодаря предварително.
П.с. Слязох да пробвам днес как ще запали... пращам лин, като искам да подчертая че това е едно от топ 3 най добри паления последния месец.
https://youtu.be/47SR-yh-wuc
Ако ме насочиш къде е тоя датчик ше пробвам и по този метод който казваш.
Със снимка да же ще е по-добре че не съм чак толкова експер.
Благодаря предварително.
П.с. Слязох да пробвам днес как ще запали... пращам лин, като искам да подчертая че това е едно от топ 3 най добри паления последния месец.
https://youtu.be/47SR-yh-wuc
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Направи каквото аз, разкачи температурния датчик и пробвай така да запалиш, при мен пали от раз, ако и при теб запали, не е стартер.[/quote]vladimir.dimitrov2 написа:
Ако ме насочиш къде е тоя датчик ше пробвам и по този метод който казваш.
Със снимка да же ще е по-добре че не съм чак толкова експер.
Благодаря предварително.
П.с. Слязох да пробвам днес как ще запали... пращам лин, като искам да подчертая че това е едно от топ 3 най добри паления последния месец.
https://youtu.be/47SR-yh-wuc[/quote]
Ами, на различно място ще е при теб, понеже са ни разположени по различен начин двигателите.
Мисля, че е това при теб: http://prntscr.com/vr83q0
П.С. При мен върти много повече и лека полека вдига оборотите докато запали, а при теб докато си стигне оборотите за гориво и пали, може и да е различен проблемът ти, ама пробвай.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Малко трудно ще се орентира колегата от тази схема.
Това е 1.9TD 75к.с.
На 2.0тди би трябвало да е в тройника под тандем помпата.
Номер 20:
https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk ... 3-3783.png
https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk ... 3-3795.png
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Дали е стартер може да пробваш временно с по голям акумулатор, нещо 90-100ач, ако има откъде да вземеш, на бмв са големи акумулаторите. Ако имаш някой приятел с дизелово бмв помоли го и ги сменете за 2-3 дена
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
vinixxx написа::h020
Малко трудно ще се орентира колегата от тази схема.
Това е 1.9TD 75к.с.
На 2.0тди би трябвало да е в тройника под тандем помпата.
Номер 20:
https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk ... 3-3783.png
https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk ... 3-3795.png
Неговото е Пасат, там двигателят не е ли разположен наобратно? Тази схема е като на моята, и при мен датчика е там където е 20.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Не е наобратно.
Напречен си е.
Напречен си е.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Колегата бърка колите, мисли че като Б5.5 е надлъжен и Б6 е така.
Пичове сега се сетих една тънка подробност при тандем помпите Бош които се вграждат в тия мотори. Лук помпите на ВАГ 1,9/2,0 8 клапана имат клапан на обратната нафта който се намира в самия щуцер, ролята на клапана е да потдържа 15 psi налягане и помпата да не се изпразва при гасене. Там тоя клапан като се прецака и почват да палят гадно. При тандем помпите Бош обаче самия клапан има винт с който може да се вдигне или намали налягането. Възможно е с времето да се износва самата помпа и от там да ви прави главоболията.
Важно: не въртете винта без да сте го белязали как е бил фабрично.
Не казвам че там е проблема на сто процента, а че е вероятно, ако е моята колата бих базикнал леко винтчето да пробвам ефекта какъв ще е
Пичове сега се сетих една тънка подробност при тандем помпите Бош които се вграждат в тия мотори. Лук помпите на ВАГ 1,9/2,0 8 клапана имат клапан на обратната нафта който се намира в самия щуцер, ролята на клапана е да потдържа 15 psi налягане и помпата да не се изпразва при гасене. Там тоя клапан като се прецака и почват да палят гадно. При тандем помпите Бош обаче самия клапан има винт с който може да се вдигне или намали налягането. Възможно е с времето да се износва самата помпа и от там да ви прави главоболията.
Важно: не въртете винта без да сте го белязали как е бил фабрично.
Не казвам че там е проблема на сто процента, а че е вероятно, ако е моята колата бих базикнал леко винтчето да пробвам ефекта какъв ще е
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
valiosport написа:Колегата бърка колите, мисли че като Б5.5 е надлъжен и Б6 е така.
Пичове сега се сетих една тънка подробност при тандем помпите Бош които се вграждат в тия мотори. Лук помпите на ВАГ 1,9/2,0 8 клапана имат клапан на обратната нафта който се намира в самия щуцер, ролята на клапана е да потдържа 15 psi налягане и помпата да не се изпразва при гасене. Там тоя клапан като се прецака и почват да палят гадно. При тандем помпите Бош обаче самия клапан има винт с който може да се вдигне или намали налягането. Възможно е с времето да се износва самата помпа и от там да ви прави главоболията.
Важно: не въртете винта без да сте го белязали как е бил фабрично.
Не казвам че там е проблема на сто процента, а че е вероятно, ако е моята колата бих базикнал леко винтчето да пробвам ефекта какъв ще е
Два пъти ми е мерено налягането на тандем помпата, както и на подкачващата. Дори и проблемът да е, че не задържа налягането, всеки път когато давам контакт, подкачващата помпа се включва (чувам я) пробвал съм да давам на контакт по 5-6 пъти точно с тази цел, никаква разлика.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Ако помпата ти се изпразва и 10 пъти да дадеш контакт все тая, пак ще въртиш по няколко секунди. Как по точно си мерил налягане, докато работи колата предполагам, а пробвал ли си да оставиш манометъра на помпата и да видиш какво налягане задържа като престои.
Има манометри за налягане на горивото с големина на бустметърче, ако въртя по 5 секунди сутрин бих се осъмнил първо в налягането на горивната система.
Свалял съм дюзи на такива коли и помпа, после като сглобя всичко, съм пробвал да подкача по 50-60 пъти и пак колата върти няколко секунди преди да запали.
Прави си извода сам. И аз преди мислех че подкачващата помпа помага, помага като сменяш филтъра само, но пада ли налягането в системата не. Първите помпа дюзи дори нямаха подкачваща помпа
Има манометри за налягане на горивото с големина на бустметърче, ако въртя по 5 секунди сутрин бих се осъмнил първо в налягането на горивната система.
Свалял съм дюзи на такива коли и помпа, после като сглобя всичко, съм пробвал да подкача по 50-60 пъти и пак колата върти няколко секунди преди да запали.
Прави си извода сам. И аз преди мислех че подкачващата помпа помага, помага като сменяш филтъра само, но пада ли налягането в системата не. Първите помпа дюзи дори нямаха подкачваща помпа
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
Да, не е престоявал манометъра цяла вечер, поставян е на помпата преди да завъртя и е следено налягането докато въртя и след като запали, в момента в който врътна ключа налягането се вдига моментално, не помня колко беше вече.
Другото което това не обяснява е, защо при изключен температурен датчик пали, ако няма налягане, няма да има значение какво включвам и изключвам.
Другото което това не обяснява е, защо при изключен температурен датчик пали, ако няма налягане, няма да има значение какво включвам и изключвам.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
И така понеже изчаквах резултата и за това не писах преди това за РЕШЕНИЕТО на проблема с паленето при тези мотори.
Както бяха ни споменали майстори, че след смяна на главата паленето се оправя - да така е. Колата на мой приятел вече 5 дни се кара след смяна на глава и пали от раз, както никога до сега.
Както бяха ни споменали майстори, че след смяна на главата паленето се оправя - да така е. Колата на мой приятел вече 5 дни се кара след смяна на глава и пали от раз, както никога до сега.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN
И аз забелязах, че под някои клипове с лоши стартове в коментарите се споменава за смени на цилиндрови глави.Но не се сещам каква би била причината и връзката със паленето, всеки казва, че не му губи антифриз колата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта