Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Съб 10 окт 2020 19:59


vinixxx написа:Не са никакви свещи, приятелю.Там симптомите са други, а и температурите са високи все още.

То се вижда на втория клип, как стартера си вдига нужните обороти и после почва едно чудене.
Лично според мен по време на това чудене, горивото се опитва да достигне където трябва.

А установяването на причината, това вече е най-трудната част от решаването на проблема.


Идеята за принудителното пускане на свещи (понеже не се пускат в момента защото е топло както казваш) е като тест за компресия, четох за 1 човек при който имал подобен проблем, на +20 пали трудно, като станало -5 почнала по-лесно да пали понеже свещите вече работят, и се оказало, че компресията му е малко по-ниска от колкото трябва.

Сложих тая щипка преди малко на маркуча, не съм сигурен колко ще свърши работа, не е същото като клапан който да не връща назад, ама да видим, поне малко разлика може да има.... но се влияе от температурата проблема с сигурност.

И черният горивен филтър.... мисля си за тандем помпата..




Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Нед 11 окт 2020 9:10


Така, тази сутрин паленето беше отново трудно, но разбрах и нещо ново.
Снощи сложих въпросните клещи на маркуча, сутринта преди да ги махна първо дадох 4-5 пъти на контакт, подкачващата помпа се чуваше всеки път когато давам на контакт, след това ги махнах, след това дадох още 2-3 пъти на контакт и чак след това запалих, ефект абсолютно никакъв, след това изгасих и запалих отново второто палене беше ок:
https://www.youtube.com/watch?v=CoVPGSC ... odorVachev
Обаче след това изчаках 1-2 минути и пак пробвах да запаля, и пак имаше замисляне:
https://www.youtube.com/watch?v=565kzie ... odorVachev
След това отидох за кафе и на връщане реших пак да пробвам, да са минали 3-4-5 минути от втория опит, видимо същият проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=FS9i7ob ... odorVachev

Ще изчакам час и ще пробвам пак, но това ме навежда на мисълта, че проблемът не е в гориво което вечерта се оттича и връща в резервоара, а по-скоро е свързано с температурата в цилиндрите, тъй като аз не го оставям достатъчно дълго да работи за да загрее, веднага след първото палене цилиндрите имат остатъчна топлина някаква и за това запалва, и вече другите опити понеже има малка пауза, температурата пада, тъй като целият блок все още е студен и така, но пък тя не се опитва да пали и да тресе и да такова, тя просто върти върти и оп запалва...
Или до колкото знам в помпата в резервоара има такъв клапан който да не позволява горивото да се връща назад евентуално той също да се влияе от температура, ама не виждам как ще стане този номер, то е просто пружинка с съчма до колкото съм чел.

Какво е това нещо което да не пуска гориво до инжекторите и да се влияе от температурата и след известно въртене изведнъж да дойде... обаче докато му е студено все така бързо да си показва проблемите


brum
Мнения: 3176
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот brum » Нед 11 окт 2020 10:11


Сензора за температура на горивото какво показва?


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Нед 11 окт 2020 10:54


В момента не мога да ти кажа точно, но съм гледал и него, и темп на водата и темп на въздуха преди студен старт и всички в него момент показваха 20-25 градуса (а външната температура беше 18-20), беше преди няколко седмици, след малко преди да пробвам отново, ще ги погледна отново, чакам приятел да дойде с сигурен акумулатор за всеки случай да го проверим и него по такъв начин, въпреки, че уж го тествахме с вилки и т.н.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Нед 22 ное 2020 15:52


Така, малко да възкреся темата, понеже проблемът продължава и имам нова информация.

Като за начало, свалих инжекторите и им смених уплътненията и пиновете отгоре които натискат, цели комплекти, нямаше никаква промяна.
В момента понеже вече е и по студено, паленето става по-трудно, наистина върти бавно, дори почва от 100 оборота и лека полека ги качва и в един момент запалва, онзи ден един майстор ми говореше за рециклиране на стартер, акумулатори не знам си какво и т.н.
Хубаво, наистина така изглежда, обаче, ей сега пробвах да разкача температурния датчик на антифриза, и хоп, пали от раз, докато види ключа и веднага пали. Закачих датчика, изчаках 15-20 мин, тръгнах пак да паля и проблемът отново си е там.

До колкото знам когато датчикът е разкачен, пуска повече гориво и задължително включва и свещите, и не знам сега в кое точно е проблемът.

Аз си мислех, че инжекторите пикаят и пълнят цилиндрите и за това е и бавното и трудно въртене, докато изчисти цилиндрите, да ама, ако беше така, нямаше ли да го прави и на изключен датчик...


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1757
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот vinixxx » Нед 22 ное 2020 16:17


Ако дюзите пикаят ще се повиши нивото на маслото, следи го.
Това с темп. датчик за мен е прибързан извод.
Дори да пали по-лесно без него, то тогава просто замазваш истинския проблем.
Не беше ли добра идея, щом сте свалили дюзите, да ги тествате на стенд?
Аз бих свалил и стартера, единствено и само, защото се рециклира успешно и на ниски цени.
И накрая ако трябва, пробвайте с акумулатор на приятел.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Нед 22 ное 2020 19:08


Дюзите ги носих на стенд, но може би не беше правилното място, само ми казаха, че всичките имали равномерно износване и толкова, за това и смятам да го направя пак скоро.

С акумулатор 100Ач (с кабели) съм пробвал (3 дни подред пробвах), нямаше подобрение.

Стартера имам уговорка следващата седмица да го правя, обаче не мисля, че е от него, точно, защото днес като изключих датчика, колата си палеше от раз, ако проблемът беше в стартера, това какво се случва с горивото нямаше да има значение.

Датчика когато се изключи, пуска повече гориво и включва свещите, това някак си оправя паленето, но това не го казвам като решение или извод, а си е пак симптом, обаче симптом на какъв истински проблем, това е въпросът.

Защо с изключен датчик пали от раз, с включен не.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1757
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот vinixxx » Нед 22 ное 2020 19:28


Покарай по-дълъг период с откачен датчик да видим, какъв ще е ефекта!
Иначе от стенд задължително документ със стойности трябва да изискваш.
Но дори облекчението, което има без датчик да не е случайно, то отново загатва за проблем в горивната система.
Не знам дали е възможно самият датчик да е дефектирал и той да е проблема.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Сря 25 ное 2020 19:16


vinixxx написа:Покарай по-дълъг период с откачен датчик да видим, какъв ще е ефекта!
Иначе от стенд задължително документ със стойности трябва да изискваш.
Но дори облекчението, което има без датчик да не е случайно, то отново загатва за проблем в горивната система.
Не знам дали е възможно самият датчик да е дефектирал и той да е проблема.


Без датчик не мога да карам, защото тогава пуши като 100 годишен влак, но пали от раз.

Тази вечер я оставих в друг сервиз да видим утре, накрая ще сложа едно реле на датчика, да го държи изключен за 5 секунди и да мога да си паля, че ми писна вече. Ясно ми е, че това не е решение на същинският проблем, ама какво да направя като мамка му никой не може да ми намери проблема, всички само хвърлят боб и гледат на кафе, ама не им се получава.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1757
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот vinixxx » Чет 26 ное 2020 9:21


Онзи ден разглеждах в Ютуб студени стартове на BMN.
В девет от десет случая стартовете бяха идентични с твоя, че и по зле понякога.
По-дълго въртене, плавно се вдигаха оборотите, докато запали и общо взето не се случваха гладко нещата.
Може така да си палят по принцип тези мотори.
Моят приятелски съвет е да не набиваш повече пари, карай си и следи маслото, антифриза и дали пуши.


valiosport
Мнения: 2090
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот valiosport » Чет 26 ное 2020 10:02


И моето мнение е че така палят тея боклуци(не са били така като нови ама нещо става с времето) , имахме едно БКД по същия начин палеше гадно, комшията има и той алтеа БКД и тя така пали


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3841
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Andonov » Чет 26 ное 2020 10:09


Аз не съм видял един мотор 170ПД, който да пали лесно. Незнам какво е сбъркано в тези електроники Сименс, но е факт. 140ПД пак със Сименс не палят добре, но една идея са по добре от 170ПД.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Чет 26 ное 2020 10:21


Колкото по-студено става, толкова по-зле става, клипчетата които бях качил в началото са при температура 18-20С, сега пали 3 пъти по-трудно.
Дори и да е трудно паленето наистина, някак си не мога да приема, че е чааааааааак така, да завърти 2-3-4 пъти и да запали, ок, ама тя върти 5+ секунди.
За мен е свързано с горивото това и то най-вероятно инжектор/и.
Наскоро забелязох, че на празен ход когато е загряла и то не винаги, но понякога се опитва да прекъсва съвсем мъничко, едва се усеща, та онзи ден в един такъв момент вагкома ми беше под ръка и отворих да видя стойностите на инжекторите, като в тези моменти 1ви цилиндър отива на около 1.5 съответно втори на около -1.5, 3 и 4 не се колебаят много много, стоят си на +- 0.5. Та това така няколко секунди и после изчиства и 1 и 2 се връщат и те на около +- 0.5 и после пак вдигат, и така циклично. И това още повече ме кара да се насочвам към инжектори и по-скоро 1ви или и 1ви и 2ри цилиндър.

Последна промяна от Darkbound на Чет 26 ное 2020 10:26, променено общо 1 път.


valiosport
Мнения: 2090
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот valiosport » Чет 26 ное 2020 10:26


Що не пробваш да смениш датчика за антифриза, виждаш че с изключен датчик пали добре, но пуши защото преобогатява с гориво, датчика не е скъп. Ако пак не стане, направи го с копче и преди палене прекъсваш сигнала на датчика и после си го включваш, не е много добре и така ама като няма друг начин, аз бих го направил така


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 257
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Проблем с първо паленете Audi A3 8P 2.0 TDI 170hp BMN

Мнениеот Darkbound » Чет 26 ное 2020 10:27


Това и ще направя, само чакам днес от последният опит/сервиз да видя какво ще измислят.

П.С. Сега ми звъннаха и там казаха най-вероятно инжектори.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта