Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 472
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 27 фев 2015 17:43


Колектора,турбо е почистено. Както и нов клапан н75,акутатора раздвижен и вакуумите са наред и отново забива ,НО не всеки път след 3200об... от какво може да е ?




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2014 Honda Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот airjohn » Пет 27 фев 2015 17:54


Настройка на актуатора? Правилност на сглобяване на геометрията?

Последна промяна от airjohn на Съб 28 фев 2015 17:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот hip-hopotam » Пет 27 фев 2015 22:37


Раздвижен актуатор не означава почистена геометрия ;)


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 472
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот RusH_DeMoN » Пет 27 фев 2015 23:10


И аз това съм написал ;)


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 472
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот RusH_DeMoN » Съб 28 фев 2015 16:02


airjohn написа:Настройка на актуатора? Правилност на сглобяване ба геометрията?

Как се настройва актуатора ?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2014 Honda Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот airjohn » Съб 28 фев 2015 17:43


Като начало трябва да се удължи лоста на актуатора и да се направят логове. Целта е исканото и действителното налягане да са равни при около средни стойности на "duty cycle" (45-50%)В преходните режими е допустим кратковременен пик на налягането.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 472
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот RusH_DeMoN » Съб 28 фев 2015 18:02


В сервиза са го барали,също и егр-а изчистен ,но колата не въври като преди .. и турбото не свири при превключване както преди .


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот EasEr » Съб 28 фев 2015 18:10


МАП Сензор и при мен беше така 15 лева от моргата, не си струва да вземеш нов :) :th_up


Pirinski
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот Pirinski » Съб 28 фев 2015 18:21


Турбото ти не свири колега защото геометрията ти е изчистена! Аз имах същия проблем,геометрията ми задържаше и турбината свиреше като вълк в гората и след като си изчистих турбината спря да вий.
Като я чипнеш пак ше почне : )


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот vlado_tonev » Съб 28 фев 2015 22:33


Pirinski написа:Турбото ти не свири колега защото геометрията ти е изчистена! Аз имах същия проблем,геометрията ми задържаше и турбината свиреше като вълк в гората и след като си изчистих турбината спря да вий.
Като я чипнеш пак ше почне : )

Може би колегата има впредвид,че не свири,тоест не разтоварва между предавките..Според мен първото,което трябва да провериш,е дали всички вакумни маркучи са наред :rolleyes


Pirinski
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот Pirinski » Нед 01 мар 2015 10:07


Именно колега не свири защото не разтоварва! Просто след смяна на предавките геометрията е оставала в отворено положение и точно от там идва звука.
Моята беше по същия начин и 1 ден си играх 1 час да я раздвижвам от актуатора на ръка : ) турбината сега си работи добре и този звук го няма.


unimade
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 09 авг 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот unimade » Пон 02 мар 2015 17:40


Да използвам темата на колегата
Аз съм със същия мотор AHF и влиза в авариен режим на 4 и 5 скорост при около 3000 оборота
Правих Log файлове на 8 и 10 канал и показва че дебитомера е в граници а налягането е доста високо достига 2400 mbar
Пробвах от работеща кола N75
Вакумните маркучи са проверени и е изолиран EGR-а колектора е изчистен
Актуатора се движи лесно мембраната не изпуска
Остана само геометрията на турбината да изчистя но гледам че лостчето което е свързано към актуатора се движи лесно и като запаля е прибрано в най долно положение(към актуатора) а като е изгасена колата е в другата крайност от това си мисля че се движи геометрията
Дали е за чистене геометрията че като гледам е доста разправия а пак да не се окаже напразно ?


Pirinski
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 03 яну 2015 13:39
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот Pirinski » Пон 02 мар 2015 20:30


Ако актуатора се движи лесно на ръка то значи геометрията ти е на ред и не е за чистене.Пробвай да го раздвижеш на ръка като си под колата и гледай дали не задържа в някво междинно положение както беше моя АХФ.На 4 и 5 на 110км и 3000 обората забиваше като при теб.
Пак казвам слязох под колата и 1 час раздвижвах геометрията на ръка и колата литна и сеа нямам проблеми : )


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 472
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот RusH_DeMoN » Вто 03 мар 2015 12:13


На дълъг път дигна разхода,както и е доста мудна не е както преди .. някакви идей да не би нещо да са объркали като са чистели турбото при сглобяването му ?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 1.9тди АХФ - авариен режим

Мнениеот novatora » Вто 03 мар 2015 12:20


Мап сензора как е?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта