Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 20:17


Благодаря на отзовалите се,утре продължавам с тренировките... и ще пиша какво е станало...амин...




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 758
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Чет 22 окт 2020 20:41


pekakata написа:Здравейте,кажете къде в София да я закарам че вече ми втръсна от ...това,онова и един чувал пари.....и нищо...

Няма да я караш никъде.
https://youtu.be/LvZbhuB9nrM

Тоя е показал всичко. С две думи, охлабваш болтовете, които държат горната част на помпата спрямо долната. Единия е с триъгълна глава, ама мисля, че вложка 7мм от менте гидоре, като я чукнеш леко ще влезе и ще ти свърши работа. Ама не ги охлабваш хептен, щото ще протече нафта. Палиш колата, и с чук, може и дървено трупче или нещо, почукваш главата откъм ангренажа, да мръдне посока към тръбичките за високо налягане. Тя всъщност е на бъбрековидни отвори, предвидени за тази процедура. Едновременно трябва да си включил диагностиката и да гледаш това inj.quantity как ще почне да намалява...правиш го на около 3,5-4 и стягаш винтовете на помпата. Може и на малко повече, при по-високите стойности колата е по-икономична, но по-спъната(не може даже да изпуши видимо).
Това ти е цялата работа.

Последна промяна от cecoa1 на Вто 27 окт 2020 17:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 5956
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 20:56


Но трябва и колелото на помпата да разхлаби и бутне, защото тоя тайминг 41 е малко.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7210
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот goppa » Чет 22 окт 2020 21:05


Тайминга си е ОК. В това положение не влияе на паленето.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3423
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Водния дух1 » Пет 23 окт 2020 5:26


Добре,де-как изведнъж ще се нарушат центровките на помпата?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 758
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Пет 23 окт 2020 10:15


Нарушени са някога преди това, а като е застудяло тая циклова порция вече не е достатъчна... Така де, то това не е цикловата порция при палене, но от него зависи и тя. Всъщност тая центровка се прави, за да се уеднакви това което реално помпата подава, с това, което си мисли компютъра. Той подава сигнал и има обратна връзка, но тя е за положението на регулиращия орган в главата на помпата, а реално регулиращия пръстен за цикловата порция е в долната част върху вала на помпата. Т.е. компа отчита коректно, при точно определено положение на горната част на помпата спрямо долната. Извън определени граници, компа не може да компенсира грешките в положението. Иначе още по-лесно може да се обясни със ситуацията на празен ход - компа трябва да поддържа определени обороти(примерно 903), за това цикловата порция реално си е точно определена, примерно 5mg. Обаче в момента компа си мисли, че нещо на мотора му е по-тежко, та не става с 5mg да се поддържат тия обороти, а чак като подаде команда за 22mg успява да поддържа оборотите. Реално обаче, те са си 5mg. Така е във всички други режими, компа си мисли, че подава повече, отколкото реално. Има го и обратния вариант, когато подава повече, отколкото си мисли, тогава пък се появява неравномерна работа и пушеци, когато е прекалено.

В случая може положението да е разместено и при някакъв некомпетентен ремонт, макар че такава разлика би се усетила по вървенето.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Пет 23 окт 2020 13:38


Здравейте,резултата от вчера с показаната графика на гнп-то,колата пали екстра,явно е имала голямо закъснение.Дано си остане така....Много благодаря на включилите се вчера....Лек и приятен уикенд.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 758
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Пет 23 окт 2020 14:06


Като паднат малко температурите ще спре пак да пали. Освен това, в момента колата ти вероятно не върви и колкото 90 коньовата версия на тоя мотор. Просто в момента все едно на мотор с механичноуправляема ГНП, да му удължиш жилото от педала на газта - вътре натискаш, а на помпата лоста мърда много по-малко отколкото би трябвало.
Написал съм ти горе как се центроват тия неща, не е философия, а резултатът ще ти хареса.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Вто 27 окт 2020 10:03


Позна колега сecoa1,пак не пали....сега ще тренирам с чука.... :)


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3423
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Водния дух1 » Вто 27 окт 2020 16:31


Върви при някой,който ''чува'' петела от центровката на помпата. Така,като гледам,ще спре да пали и топла...


Zinoto
Мнения: 1770
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Zinoto » Чет 29 окт 2020 9:31


Това с чука може да помогне само при читава помпа и двигател с почти фабрична компресия. На тези години и километри обаче за да пали като кибрит трябва помпата да се настрои по друг начин, центровката да е перфектна, някой корекции в адаптация и компресията да не е под 26-27 на всички цилиндри.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 758
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Чет 29 окт 2020 12:32


С 22mg на празен ход и заводски нов мотор ще спре да пали.


Zinoto
Мнения: 1770
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Zinoto » Чет 29 окт 2020 19:04


На 5 ти канал 22 мг. показва стартова порция, не на празен ход!


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 758
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Чет 29 окт 2020 22:42


Прав си, грешката е моя.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот nikson85 » Пет 30 окт 2020 18:07


Това може да е от лош дизел. Смени бензиностанцията да няма после проблем с дюзите.
Да не сипваш много евтин дизел? Той дизела се познава от сутрешното въртене.
Ако върти продължително сменяй бензиностанцията.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, dafi_dimo, Tripanzaa и 23 госта