Golf 4 1.9 TDI ASV - турбо 1752, 1756, 2052?
Golf 4 1.9 TDI ASV - турбо 1752, 1756, 2052?
Здравейте колеги, пред огромна дилема съм отново. Дойде най важната част от засилването на голфчето, а имено турбинката. Гоня 180-200кс макс като се има предвид че колата е ежедневка и се кара доста в града и за целта съм приготвил разпръсквачи 250ум, челен кулер, 11ел, интейк от арл, всмукател с рейспайп от арл, 3бар мап и съединител. Харесах си първоначално 1752, обаче получих доста негативни отзиви за нея и повече положителни за 1756. Обаче днес отново поразпитах мапера ми какво ми трябва за тея коне и му споменах за 1756 и той каза че с тази турбина никакъв шанс да стане. Отвора (17) бил много малък, а задния(52) прекалено голям, не можели да излизат както трябва газовете защото тази перка трябвал да превъзмогне тези 8мм от фабричната(1749) и като цяло тоя хибрит не става и да съм гледал или 2052/2260. Да не съм чел от форомите глупости че там повечето ся нямат и на идея от турбини.(нещо такова обясни, с две думи много въздух искам да минава но отвора е малък) Друг механик ми сподели че каретата нямало да изържат,а ги смених и 2те преди месец и трябвало задължително и керамичен съединител макар че моя е закс 240мм(Ако не се лъжа). И още повече се саднах защото имам бюджет от към 1800лв(от доста неща се отказах само и само да си я направя) и да сменям отново части които съм сменял...съединителя беше близо 1500лв с труда и вече не знам какво да правя. Кажете ми как да постъпя, заслужава ли си да я правя, какви са ви на вас впеатленията от 3те турбини, не искам да я счупя все пак на 3тия месец и като цяло какво точно трябва да променя по колектори и изпускателна система ако искам да сложа една от посочените 3 турбини. Ще съм ви много благодарен, без значение от типа на мнението, и без това изядох много хейт
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Тея хибриди ги забрави казах ти, единственото яко на хибрида 1752вб е че звука е брутален.
Ако не си фен колата да бучи, като дадеш газ аз имах чувство че ще оглушея. Ако пък решиш да го правиш го прави със 1749вб и слагаш охлюва+диска+перката+лагера от 2052в и само се прави баланс. Друго неприятно усещане на мощния дизел е че почва много да гори и се губи ефекта от дизела. А хибрида 1756 го забравяш изобщо, това е пълна простащина. Турбината се дръсти от саждите за норматив, сърджва здраво.
Всичките рейсъри дето ги познавам и имаха хибриди ги разкараха до един и минаха или на гтб1756 или ГТБ2260ВК.
За 190 коня 1749вб е достатъчно и ще изкара много повече от хибрид
Каретата са ти най малкия проблем, ако не са разбити нищо няма да стане, не вярвам да почнеш да пилиш гуми от место, пък и ще видиш като вдигнеш конете как ще пили на втора само с подаване на газ и няма да се налага да правиш резки потегляния. Мойте гуми ги сложих пролетта, вчера ходих до село и я бях паркирал на завит волан, като погледнах гумите отвътре се ужасих че толкова бързо бяха стигнали до теловете за няколко месеца.
Това с 8-те мм не го разбрах, турбинната перка има индюсер и ексдюсер в мм, компресора и той. Вярно е това което са ти казали че е малка перката на турбината и газовете не могат да излизат, при което получаваш голямо обратно налягане.
Ааа и още нещо ще ти кажа което мастерите на хибриди не искат да го знаеш. Оригиналното 1749вб може да удари 200 коня, но не се препоръчва за продължителна експлоатация. Получават се високи ЕГТ(температура на изгорелите газове), не че и с хибриди не се получават
Ако не си фен колата да бучи, като дадеш газ аз имах чувство че ще оглушея. Ако пък решиш да го правиш го прави със 1749вб и слагаш охлюва+диска+перката+лагера от 2052в и само се прави баланс. Друго неприятно усещане на мощния дизел е че почва много да гори и се губи ефекта от дизела. А хибрида 1756 го забравяш изобщо, това е пълна простащина. Турбината се дръсти от саждите за норматив, сърджва здраво.
Всичките рейсъри дето ги познавам и имаха хибриди ги разкараха до един и минаха или на гтб1756 или ГТБ2260ВК.
За 190 коня 1749вб е достатъчно и ще изкара много повече от хибрид
Каретата са ти най малкия проблем, ако не са разбити нищо няма да стане, не вярвам да почнеш да пилиш гуми от место, пък и ще видиш като вдигнеш конете как ще пили на втора само с подаване на газ и няма да се налага да правиш резки потегляния. Мойте гуми ги сложих пролетта, вчера ходих до село и я бях паркирал на завит волан, като погледнах гумите отвътре се ужасих че толкова бързо бяха стигнали до теловете за няколко месеца.
Това с 8-те мм не го разбрах, турбинната перка има индюсер и ексдюсер в мм, компресора и той. Вярно е това което са ти казали че е малка перката на турбината и газовете не могат да излизат, при което получаваш голямо обратно налягане.
Ааа и още нещо ще ти кажа което мастерите на хибриди не искат да го знаеш. Оригиналното 1749вб може да удари 200 коня, но не се препоръчва за продължителна експлоатация. Получават се високи ЕГТ(температура на изгорелите газове), не че и с хибриди не се получават
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Добре де, само не разбрах има 1756 нехибрид и 1756 хибрид ли? В моя случай коя турбина би ми препоръчал, за 1752 ми е ясно нея не я броя. Като цяло ми харесва да я настъпвам от 2ра и то плавно а не рязко, каретата са топ на 1 месеца са,на място не обичам да пиля гуми,харесва ми ускорението а не високата скорост(чисто нови са ми все пак )
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Виж сега, примерно аз съм с 1749вб, ако на тая турбина и престържа охлюва и сложа Мфс компресор а перка 56мм става 1756вб. Ама ако ще и 60мм компресор да и сложа няма да е по бърза щото турбинната перка е същата и няма как да е друга.
Вече ако вземем гтб 1756вк това е оригинална турбина от ауди 2,7 тди проектирана от гарет а не в някой гараж за ремонт на турбокомпресори. Проблема е че е с електронен актуатор, но мога да ти дам номера на човек който ги преправя на вакумен актуатор и я заваря на колектор за 1,9 и нема да познаеш колата. Приликата между 1756 хибрид и гтб 1756вк е само че са с еднакви цифри, нищо друго, турбинната перката на гтб е по голяма, геометрията е по прецизна и не се дръсти
Вече ако вземем гтб 1756вк това е оригинална турбина от ауди 2,7 тди проектирана от гарет а не в някой гараж за ремонт на турбокомпресори. Проблема е че е с електронен актуатор, но мога да ти дам номера на човек който ги преправя на вакумен актуатор и я заваря на колектор за 1,9 и нема да познаеш колата. Приликата между 1756 хибрид и гтб 1756вк е само че са с еднакви цифри, нищо друго, турбинната перката на гтб е по голяма, геометрията е по прецизна и не се дръсти
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Ясноо, едното е гт1756вб (хибрид тоест от арл и 56мм перка) а другото е гт'Б' 1756в'к' и си е заводска...чак сега разбрах че истината е в тези буквички, завъртя ми се главата с тези номера. Добре, да разбирам ли че ГТБ1756вк е добър избор за тези коне(дано съм го разбрал най накрая)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Да това е най-добрия избор за тези 200-210 коня които търсиш. След чип тунинг на 2,7 мотора стигат 220 коня без да му дават зор, геометрията няма да ти се задръства всяка седмица като на гт турбо
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
Благодаря ти страшно много, не бях обърнал внимание на тези буквички и се чудих защо един път казват че е супер турбината, а други напълно обратното, до края на годината ще е готова и ще кача снимки.
- nikolay_ss
- Мнения: 1003
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
gtb1756vk е турбото което ти трябва и с тоя елемент 11мм и 250ки, спокойно могат да се постигнат 220 коня на мотор
Re: Питане относно 1752, 1756, 2052 голф 4 АСВ
nikolay_ss написа:gtb1756vk е турбото което ти трябва и с тоя елемент 11мм и 250ки, спокойно могат да се постигнат 220 коня на мотор
Вие също преди време ми бяхте споменали за тази турбинка и се бях надъхал супер много, но пак изобщо не обърнах внимание на буквите и си мислех че 1756 си е просто една хибридна турбина и вече дали е ВБ или ВК си мислех че зависи от какви турбини е смесена. Аз като цяло точно за ГТБ1756ВК гледах обаче като не съм на ясно с нещата и си казвам направо 1756..Радвам се че отделихте от времето си за да дообясните тези подробности
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта