Колата е Голф 5 с двигателя от заглавието. Проблема е че когато е достатъчно студено, тоест под 0 градуса навън, при студен старт автомобила пали и веднага след това гасне. За да запали отново трябва да въртя 30-40 секс на стартер и така до другия път. За мен пада налягането на горивото, но не можем с майстора да я хванем от къде се случва това. Пробвахме със смяна на чисто нова тандем помпа, тъй като от моята омазняваше мотора и предполагахме, че проблемът е от там, но ефект нямаше.
Моля за помощ!
Проблеми при студено палене 2.0 Tdi BMM
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
- tdi fen
- Мнения: 4699
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблеми при студено палене 2.0 Tdi BMM
дюзите добре ли са
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Проблеми при студено палене 2.0 Tdi BMM
Не са смъквани за проверка, ако това питаш
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблеми при студено палене 2.0 Tdi BMM
Някое гумено уплътнение по горивнатае много остаряло и се е втвърдило. При ниски температури се свива и не уплътнява. От 5ам засмуква въздух и нафтата се стича обратно към резервоара. После палиш припуква с останалата по тръбичките и тандемпомпата нафта и после идва въздуха и гасне. След това въртене докато подкачи
Търси проблема преди тандемпомпата! Горивен филтър, маркучи. Линиите за обратната нафта от дюзите
Търси проблема преди тандемпомпата! Горивен филтър, маркучи. Линиите за обратната нафта от дюзите
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Проблеми при студено палене 2.0 Tdi BMM
А ако сложа на входа на горивния филтър един възвратен клапан, поне докато не си реша проблема дали няма да спомага за по-лесното палене?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 35 госта