Акумулатор за 1.6ТД с интеркулер SB

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Акумулатор за 1.6ТД с интеркулер SB

Мнениеот fikata » Пет 01 юни 2007 14:31


Какъв ампераж и пусков ток са най-подходящи :idea:




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 01 юни 2007 20:31


аз на мойто си сложих 72Ah MONBAT 110лв и съм доволен (за сега)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 01 юни 2007 22:23


64 амперчаса - 650 А стартов ток е по рождение :?:


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Съб 02 юни 2007 11:58


Благодарности


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 02 юни 2007 12:37


fikata написа:Благодарности

За нищо - ама вземи 72 амперчаса и по-висок стартов ток - нищо,че го дават глобално затопляне :wink:


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Нед 03 юни 2007 6:14


веселин написа:64 амперчаса - 650 А стартов ток е по рождение :?:


Не са ли му малко? Аз съм с БОШ силвър(така купих колата), 74 АЧ, но е пътник, като захладнее трябва да взимам нов, мисля пак над 70 да купувам...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 03 юни 2007 8:56


ruskia написа:
веселин написа:64 амперчаса - 650 А стартов ток е по рождение :?:


Не са ли му малко? Аз съм с БОШ силвър(така купих колата), 74 АЧ, но е пътник, като захладнее трябва да взимам нов, мисля пак над 70 да купувам...

Ако тия от Волфсбург лъжат - значи и аз те лъжа!Проверявал съм го понеже и аз купувах акумулатор - ама не можах да сбера достатъчно пари и взех 60 ач и 540 а стартов ток - и втората зима заради тия фарове му се взе здравето - а от Германия дойде с едно миниатюрно акумулаторче - ама палеше на - 27 :shock


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 03 юни 2007 9:22


моята борба с акумулаторите завърши с твърдото ми убеждение : вземам най-големият и мощен акумулатор, който мога да си позволя финансово и който безпролемнно се "вписва" в свободното за него място Някога карах Москвич с 250 ватов генератор от 120Аh акумулатор в багажника - 6 години и накрая го хвърлих по погрешка , заради скапан клапан на Сопотска АГУ ..... та който каквото и да ми разправя ( че не можел да се зарежда правилно и други такива ) - много по здрави от мен :wink: А и е съвсем друго , да може да тръгнеш на стартер , като електрокар :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 145 госта