Авариен режим голф 5 1.9 105 кс дизел,2004 година

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
krasimir17
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 22 ное 2020 20:00
Автомобил:
Двигател:

Авариен режим голф 5 1.9 105 кс дизел,2004 година

Мнениеот krasimir17 » Съб 12 дек 2020 13:10


Здравейте,онзи ден колата ми влезна в авариен режим на 140км/ч и се изключи турбината.Изгасих я и пак я запалих,но след достигане отново на тази скорост пак стана така и ми светна чека.Закачих я на диагностика и ми даде че турбината се е пренадула на 3000 оборота на 140км/ч.Днес пак пробвах и пак стана така на 140км/ч влезна в авариен режим,изгасих,запалих и при повторен опит заби на 140км/ч и не може повече.Някой ако има някакви идеи от какво може да е ще съм много благодарен!
Приятен ден :) !




thanis
Мнения: 1336
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Авариен режим

Мнениеот thanis » Съб 12 дек 2020 14:37


Привет колега, моля те, погледни какъв е темплейта за отваряне на тема. Като за начало, каква е колата, година, двг. .... Може да е от прекалено много неща... Поздрави и късмет


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Авариен режим

Мнениеот vladtod® » Съб 12 дек 2020 14:49


Разтоварващ клапан на турбо по известен с N85, потърси из търсачката.


krasimir17
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 22 ное 2020 20:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Авариен режим

Мнениеот krasimir17 » Съб 12 дек 2020 15:11


thanis написа:Привет колега, моля те, погледни какъв е темплейта за отваряне на тема. Като за начало, каква е колата, година, двг. .... Може да е от прекалено много неща... Поздрави и късмет


Извинявам се!Колата е голф 5 1.9 105 кс дизел,2004 година.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Авариен режим голф 5 1.9 105 кс дизел,2004 година

Мнениеот cecoa1 » Нед 13 дек 2020 0:34


Ако редовно даваш газ, най-вероятно проблема е по управлението на геометрията - вакуум(маркучета) или клапан за вакуум. Ако е карана дълго на градско и/или без настъпване, може и самата геометрия на турбото да е блокирала, макар че на тия това уж се случва по-рядко отколкото на по-старите с променлива геометрия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта