Здравейте, от известно време ми излиза грешка за свещта на 3-ти цилиндър, и заедно с нея излиза и грешка за релето което ги управлява, двете грешки са P0670 и P0673.
Проверявахме свещите, всички дават съпротивление около 0.3 ома, прекъснати кабели от и до релето няма, и самото реле когато проверим 3ти цилиндър, не отчита да пуска никакъв сигнал, докато другите 3 ги хващаме.
Смених релето, но не със ново, а с втора употреба (нямам проблем да си купя ново, но, защо да го правя докато не съм сигурен за проблема), и с второ реле същите грешки. Въпреки, че е възможно, и това реле да има абсолютно същият проблем, малко се съмнявам. Единствено не сме проверявали самата букса, но поне на оглед отвън (с извадено реле), не се вижда нищо нередно.
Какво друго може да е проблемът?
2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Евентуално прекъснат проводник или друг подобен проблем по окабеляването.
Преди релето аз бих сменил свещта на третия цилиндър.
Преди релето аз бих сменил свещта на третия цилиндър.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Въпросът е къде може да е прекъснат този проводник, прозвънихме всички кабели, колкото до смяната на свещта, няма проблем, но тя не е прекъсната, при измерване на съпротивление си дава 0.3-0.4 ома, възможно ли е пак да и има нещо?
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Забравих че подгревната система има и бушон 50А, вижте го и него!
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Бушонът общ ли е или има отделни бушони за всяка свещ? Другите 3 свещи си работят.
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Те самите свещи може да са редовни, ама дали релето пуска ток до тях....
Вижте бушона като за начало!
Къде са ти свещите, под капака на клапаните или отвън?
Замерете на студено време, дали ходи ток до тях!
Вижте бушона като за начало!
Къде са ти свещите, под капака на клапаните или отвън?
Замерете на студено време, дали ходи ток до тях!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
На 16 клапана свещите са вътре под капака до дюзите и има огромна вероятност кабела в главата да е проблемен. Свещите на тая кола не могат да се пробват на акумулатора, някои ги водят 5 други 7 волтови. Отваряш капака на клапаните и с мултицета мериш на Ом от буксата на главата отвън до лулата на свещите. Ако не прави верига, честито и поръчваш нови кабеляци. Кабелите тук са едни и за свещите и за дюзите
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Записвам се да следя темата, свещите са 5 волтови и са с два реотана. Компютъра ги "хваща" според консумацията на ток на всяка свещ по отделно. При мен също всичко е наред, нямам грешки за релето само за свеща на втори цилиндър и я записва като грешка при температури под 15 градуса някъде, тогава започва да прави подгрев след запалване, предварителния го пуска от 8 градуса надолу.
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Преди години се борихме с друг модел кола. Оказа се, че релето пуска импулс за милисекунди и, като види, че някоя свещ не работи не и пуска ток
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Проблемът се оказа в свещта, сменихме я и грешките изчезнаха. Интересното е, че свещта си даваше съпротивление когато се мери, но пробвахме я като е изкарана да видим дали ще светне, и въпреки, че има съпротивление и веригата не прекъсната, свещта въобще дори не загря, остана си студена. Това със окабеляването на колата, т.е. шапчицата за + и корпуса към маса (май така беше). Пробвахме същото със новата свещ, в момента в който дадох контакт и стана червена веднага. От тогава значително ми се подобри студеното палене, въпреки, че не е осоебнно студено тези дни.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0 TDI 170hp BMN - грешка за свещ и реле
Свещите на тая кола са такава недомислица че няма накъде повече, бях се отвратил с разни френски дизели за разположението, ама тука трябва да се махне капака и вероятността да протече после е много голяма, а колко струва тоя капак не съм проверявал, ама знам за 8 клапановите как вървят. За това при сваляне се сменят и 4-те не само една, на 1,9 може по една да си сменяш щото и на път може да ги смениш.
Друго слабо място е притискача над дюзата който натиска помпения елемент. Имал съм случай на счупен такъв, като стане колата на много километри и се чупи и кобилицата почва да блъска по ограничитела на пружината на помпа дюзата. Сменям, стягам, регулирам, след няма и половин година се чупи и на втора дюза по същия начин. Та ако ти се случи, задължително сменяш и на 4-те помпа дюзи ремонтни комплекти
Друго слабо място е притискача над дюзата който натиска помпения елемент. Имал съм случай на счупен такъв, като стане колата на много километри и се чупи и кобилицата почва да блъска по ограничитела на пружината на помпа дюзата. Сменям, стягам, регулирам, след няма и половин година се чупи и на втора дюза по същия начин. Та ако ти се случи, задължително сменяш и на 4-те помпа дюзи ремонтни комплекти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта