Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
Здравейте колеги, имам проблем с пасата, като стои един ден колата в гараж и като запаля, пали доста трудно, днес пробвах да запаля, вчера не я бях карал и изключително трудно запали, излязоха ерор съобщения за АСС, че не е е активен, но запали. Загасих и пак пробвах и запали малко по-лесно, след това още веднъж и запали нормално. При някой ставало ли е така? Колата е битурбо дизел 240 коня 2015г.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Със същият мотор и при мен върти няколко пъти преди да запали. Това само след като е стояла цала нощ в гаража. Акумулаторът е ОК.
Реших проблема, като давам на контакт преди да запаля и след 3-4 секундо пали нормално. Не знам качва гориво ли - какво прави :)
Реших проблема, като давам на контакт преди да запаля и след 3-4 секундо пали нормално. Не знам качва гориво ли - какво прави :)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Проблема ако не е акумулатор вероятно е в променливото газоразпределение. Има подобрена ревизия на клапана след 2017-та.
Около 500лв са частите, за труд не мога да кажа, но изглежда лесна процедура.
Около 500лв са частите, за труд не мога да кажа, но изглежда лесна процедура.
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen написа:Проблема ако не е акумулатор вероятно е в променливото газоразпределение. Има подобрена ревизия на клапана след 2017-та.
Около 500лв са частите, за труд не мога да кажа, но изглежда лесна процедура.
Привет, дали имаш повече инфо по темата? И при мен го прави това с въртенето преди да запали, ако е седяла, но не винаги. Ако върти повечко набива грешки на ACC. Вкарвах я по гаранция в порше за това и смениха някакво управление на горивната помпа (и на него даваше грешка), но няма никаква разлика. И дочух нещо подобно при разговор между механиците там, но не дадоха повече инфо.
Дали е същото и при 190к.с., има ли сервизни акции или нещо подобно?!
Че там се пазаят като "дявол от тамян" да не се наложи да сменят нещо по гаранция. За едни тампони на задното окачване чак след като със сумати четене изрових номера на сервизната акция и им го казах, та чак тогава ги смениха и окачването поутихна. Преди това 2 пъти им я вкарвах и казваха, че всичко е точно.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Странна работа, преди сякаш не ми го е правила, преди месец и беше паднал акумулатора от няколко месечен престой без каране, а миналата седмица бях във Фолксваген за годишна инспекция и казаха че всичко е наред само акумулатора трябвало да де дозареди?!?, също така направиха някакъв ъпдейт на софтуера на колата по сервизна акция.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не вярвам да мине по сервизна акция, ама знае ли човек? Засегнати са 150, 190 и 240 коньовите мотори и проблема очевидно е конструктивен дефект.
Сменят се тези две неща:
03L109096B
03L906455C
Тук един човечец е отделил доста време за да открие проблема (в случая вече доста задълбочен). Дано излезе линка към ютуб.
Сменят се тези две неща:
03L109096B
03L906455C
Тук един човечец е отделил доста време за да открие проблема (в случая вече доста задълбочен). Дано излезе линка към ютуб.
Последна промяна от group® на Пон 09 дек 2019 11:58, променено общо 1 път.
Причина: Оправих линка
Причина: Оправих линка
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Да, в книжката пише, че е добре на 6 месеца да се дозарежда акума, особен ако въртиш повече градско.
Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
Здравейте колеги,
Пасат Б8 2.00 TDI 190 к.с. 4Motion - проблема беше, че при първо палене за деня въртеше по 10-15 сек преди да запали, и записваше грешки за ACC и контролния модул на подкачващата гориво помпа. След дълго лутане и питане рещих да тествам акумулатора, който се оказа заминал. Пусковия ток беше много слаб и недостатъчен за правилно запалване на днигателя.
Основен интикатор за проблеми с акумулатора при автомобили със Старт - Стоп функция е спирането и да функционира и запиства статус - Power Consumption is high.
Пасат Б8 2.00 TDI 190 к.с. 4Motion - проблема беше, че при първо палене за деня въртеше по 10-15 сек преди да запали, и записваше грешки за ACC и контролния модул на подкачващата гориво помпа. След дълго лутане и питане рещих да тествам акумулатора, който се оказа заминал. Пусковия ток беше много слаб и недостатъчен за правилно запалване на днигателя.
Основен интикатор за проблеми с акумулатора при автомобили със Старт - Стоп функция е спирането и да функционира и запиства статус - Power Consumption is high.
Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
Здравейте ,
Да ви попитам след смяна на двата въпросни елемента упоменати по горе в темата проблема оправя ли се .
Аз имам същия проблем. Колата е 190к.с. и ако не я паля повече от три дни пали трудно - върти около 15 сек.
Ако я паля всеки ден няма проблем
Нека някой ако ги е сменял да сподели после ок ли е колата.
Да ви попитам след смяна на двата въпросни елемента упоменати по горе в темата проблема оправя ли се .
Аз имам същия проблем. Колата е 190к.с. и ако не я паля повече от три дни пали трудно - върти около 15 сек.
Ако я паля всеки ден няма проблем
Нека някой ако ги е сменял да сподели после ок ли е колата.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
Зависи от кода на мотора. При мен DFCA се оказа че няма въпросните елементи. Да кажат тези които са ги сменили, реално дали има разлика.
Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
Колеги и при мен същата работа , сутрин и след цял ден седяла на работа върти по 8- сек. докато запали , утре мисля да я закача и да видя записала ли е някоя грешка.
При мен мотора е CRLB 150 коня .
При мен мотора е CRLB 150 коня .
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой
При мен на предишния Пасат 190 кс се оправи със смяна на акумулатор. Когато го смених колата беше на 6 г. и около 150 0000 км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D, milenski_77 и 92 госта