Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
President
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: Варна

Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот President » Нед 08 дек 2019 22:24


Здравейте колеги, имам проблем с пасата, като стои един ден колата в гараж и като запаля, пали доста трудно, днес пробвах да запаля, вчера не я бях карал и изключително трудно запали, излязоха ерор съобщения за АСС, че не е е активен, но запали. Загасих и пак пробвах и запали малко по-лесно, след това още веднъж и запали нормално. При някой ставало ли е така? Колата е битурбо дизел 240 коня 2015г.




HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Нед 08 дек 2019 23:53


Със същият мотор и при мен върти няколко пъти преди да запали. Това само след като е стояла цала нощ в гаража. Акумулаторът е ОК.
Реших проблема, като давам на контакт преди да запаля и след 3-4 секундо пали нормално. Не знам качва гориво ли - какво прави :)


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пон 09 дек 2019 1:24


Проблема ако не е акумулатор вероятно е в променливото газоразпределение. Има подобрена ревизия на клапана след 2017-та.
Около 500лв са частите, за труд не мога да кажа, но изглежда лесна процедура.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот astragt » Пон 09 дек 2019 11:33


netizen написа:Проблема ако не е акумулатор вероятно е в променливото газоразпределение. Има подобрена ревизия на клапана след 2017-та.
Около 500лв са частите, за труд не мога да кажа, но изглежда лесна процедура.



Привет, дали имаш повече инфо по темата? И при мен го прави това с въртенето преди да запали, ако е седяла, но не винаги. Ако върти повечко набива грешки на ACC. Вкарвах я по гаранция в порше за това и смениха някакво управление на горивната помпа (и на него даваше грешка), но няма никаква разлика. И дочух нещо подобно при разговор между механиците там, но не дадоха повече инфо.
Дали е същото и при 190к.с., има ли сервизни акции или нещо подобно?!
Че там се пазаят като "дявол от тамян" да не се наложи да сменят нещо по гаранция. За едни тампони на задното окачване чак след като със сумати четене изрових номера на сервизната акция и им го казах, та чак тогава ги смениха и окачването поутихна. Преди това 2 пъти им я вкарвах и казваха, че всичко е точно.


President
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот President » Пон 09 дек 2019 11:48


Странна работа, преди сякаш не ми го е правила, преди месец и беше паднал акумулатора от няколко месечен престой без каране, а миналата седмица бях във Фолксваген за годишна инспекция и казаха че всичко е наред само акумулатора трябвало да де дозареди?!?, също така направиха някакъв ъпдейт на софтуера на колата по сервизна акция.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пон 09 дек 2019 11:51


Не вярвам да мине по сервизна акция, ама знае ли човек? Засегнати са 150, 190 и 240 коньовите мотори и проблема очевидно е конструктивен дефект.
Сменят се тези две неща:

03L109096B
03L906455C

Тук един човечец е отделил доста време за да открие проблема (в случая вече доста задълбочен). Дано излезе линка към ютуб.


Последна промяна от group® на Пон 09 дек 2019 11:58, променено общо 1 път.
Причина: Оправих линка


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 786
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KGL » Пон 09 дек 2019 15:43


Да, в книжката пише, че е добре на 6 месеца да се дозарежда акума, особен ако въртиш повече градско.


donata
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 16 сеп 2020 6:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот donata » Чет 07 юли 2022 16:34


Здравейте колеги,
Пасат Б8 2.00 TDI 190 к.с. 4Motion - проблема беше, че при първо палене за деня въртеше по 10-15 сек преди да запали, и записваше грешки за ACC и контролния модул на подкачващата гориво помпа. След дълго лутане и питане рещих да тествам акумулатора, който се оказа заминал. Пусковия ток беше много слаб и недостатъчен за правилно запалване на днигателя.
Основен интикатор за проблеми с акумулатора при автомобили със Старт - Стоп функция е спирането и да функционира и запиства статус - Power Consumption is high.


vento93
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот vento93 » Нед 21 май 2023 7:44


Здравейте ,
Да ви попитам след смяна на двата въпросни елемента упоменати по горе в темата проблема оправя ли се .
Аз имам същия проблем. Колата е 190к.с. и ако не я паля повече от три дни пали трудно - върти около 15 сек.
Ако я паля всеки ден няма проблем
Нека някой ако ги е сменял да сподели после ок ли е колата.


Потребителски аватар
steich
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
Двигател: DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот steich » Нед 21 май 2023 8:35


Зависи от кода на мотора. При мен DFCA се оказа че няма въпросните елементи. Да кажат тези които са ги сменили, реално дали има разлика.


galev1013
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 06 яну 2022 12:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот galev1013 » Чет 19 окт 2023 0:21


Колеги и при мен същата работа , сутрин и след цял ден седяла на работа върти по 8- сек. докато запали , утре мисля да я закача и да видя записала ли е някоя грешка.
При мен мотора е CRLB 150 коня .


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 2.0 TDI 240 - пали трудно след престой

Мнениеот Vlad777 » Чет 19 окт 2023 9:04


При мен на предишния Пасат 190 кс се оправи със смяна на акумулатор. Когато го смених колата беше на 6 г. и около 150 0000 км.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта