Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Чет 07 яну 2021 22:50


Здравейте хора (колеги). Трудно ми е да пиша, но.. ще устискам. Имам пасат 2015 година дизел 2000 кубика 150 коня, комби. Вече е на 185000 км. Имам следният проблем: Когато двигателя е студен например сутринта- паля ,няма никакъв проблем, когато тръгна след малко ако настъпя малко повечко гаста - ми излиза нагреватела на таблото и съответно колата няма тяга. Може би ( Авариен режим). Спирам угасям двигателя оправя се. Когато се стопли двигателя -натискам гаста няма проблем. Проверихме на компютъра в сервиз два сензора за маслото сменихме (това показваше),не показва свещи. И уви проблема си остана. Някой има ли познания ? Или пък на някой да му се е случвало.




kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Авариен режим на пасат дизел 8

Мнениеот kukata_pasat » Пет 08 яну 2021 15:48


На по старите дизели този симптом е на зацапана геометрия от прекомерно каране в градски условия (настъпваш колата върви добре и изведнъж бам забива гасиш палиш и всичко е точно после пак набираш с настъпване и пак на същите обороти бам забива)провери на диагностика в движение искано и дадено налягане на турбината и веднага ще си покаже ако е тя.


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот kukata_pasat » Пет 08 яну 2021 15:56


На единадесети канал на ваг ком направи лог файл той отговаря за изскано и дадено налягане на турбината файла се записва карайки от 1500 оборота на четвърта даваш газ до дупка до 4000 оборота ако исканото е 2200-2300 а даденото е 2700-2800 на петата шестата секунда ще забие и ще влезе в авариен режим.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот samo_pechka » Пет 08 яну 2021 15:59


Има записана грешка със сигурност. Дайте да я видим.


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Пет 08 яну 2021 21:41


Това става когато мотора е студен. Аз не изключвам и версията със свещите. Единият от тях е бил с някакъв сензор който е бил скъп ,другите 3 свещи са си били нормални. Важното е всъщност, дали едни свещи могат да направят такъв проблем


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот dispatch » Пет 08 яну 2021 22:44


От свещи не влиза в авариен режим. При влизането в авариен режим в ЕКУ (компа) записва задължително грешка защо двигателя е минал в този режим.
Без да копираш грешката тук в форума, трудно ще ти помогне някой :-)


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Съб 09 яну 2021 1:57


Как да копирам грешката? По какъв начин? Какво да направя?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот valiosport » Съб 09 яну 2021 10:52


Какво да и копираш запиши я на един лист да не забравиш и я напиши тук.
С Б8 не съм имал допир защото е прекалено нов, на Б7 ТДИ съм имал случай на пробита мембрана на актуатора, беше отчело грешка, електрически актуатора работеше но като пробвам с уста не задържа вакума. ЕГР също може да е, затова трябва да прочетеш грешката за да имаш насока къде да се насочиш


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Чет 14 яну 2021 12:29


Сам не мога да намеря грешката, вземах си час при VW- сервиз на 19.01.2021. Да видим дали ще намерят къде е проблема. Малко скъпо удоволствие за мен,но... Така е най добре (мисля).Ще продължа тази тема.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9874
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот group® » Чет 14 яну 2021 12:59


Аз бих те посъветвал да отмениш часа в официалния сервиз.
Очевидно си извън гаранция. Ще ти диагностицират колата, но няма да могат да ти предложат евтино решение. Вероятно ще искат да сменят - турбо, егр, инжектори.... Много са възможностите.

Моя съвет е да избереш друг сервиз с машина на Bardahl 360. Такива са Pro speed и Dbros.
Там ще ти направят диагностика и в случай, че се касае до тези неща (интейк, турбо, инцектори, егр-и, дпф) ще можеш да пробваш дали машината ще помогне без разглабяне.

Не си споменал как се кара колата и отколко време е при теб. Това би помогнало за насоки.


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Вто 19 яну 2021 1:27


Пасата го карам вече 2 години. Купих го на 130 000 км. от Volkswagen. Миналата седмица пробвах на 4 скорост на 3,6 оборота влиза в Авариен режим. На по малка скорост като натисна малко повечко, също се включва Авариен режим (ми излиза реотанчето за подгряване на свещите). Спирам, угасям двигателя,оправя се . Когато внимавам да не натискам газта т.е.да карам като бабичка,тогава няма проблем. Много е дразнещо.150 коня кола се принуждавам да я карам като 90 коня (стар модел). Мисля да отида във VW Service да ми кажат къде е проблема макар, че незнам какво ще ми струва, пък после да реша как и кога да го правя.


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Сря 27 яну 2021 1:22


Здравейте. Ходих при трима майстори и тримата ми казаха различни проблеми. Аз си отмених часа в Volkswagen Service ,ама мисля, че сгреших, но си вземах друг час на 2.02.21. Това е проблем който може да е от много места. Трябва ли на всеки майстор да се вярва? И съответно различните части, които те посочват, че са развалени, да се сменят? Истинският проблем аз мисля, че ще кажат от Volkswagen. Поне 98%. Ще продължа темата.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9874
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот group® » Сря 27 яну 2021 1:31


Сподели какво са ти казали тези майстори и по възможност как са диагностицирали (ако си присъствал)?


Neftin
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 яну 2021 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот Neftin » Вто 02 фев 2021 10:54


Здравейте. Двамата от майсторите проверяваха с лаптопи ,единият каза ,че маслената помпа е развалена,защото не е давала достатъчно високо налягане т.е. да я сменим ,обаче трябвало да бъде оригинална ,купена от Volkswagen ,само по този начин щял да ми даде гаранция. 70 % запушен бил партикел филтъра, продължи със ,,грешките " майстора. Другият без лаптоп ми каза, че е от турбото. Следващия каза-свещи- и т.н. Абе какво да кажа... разочарован съм. Нещо не мога да им се доверя. Може и да греша,но ...като не мога да си поправя сам колата, така е. Ще се бръкна дълбоко в джоба и надявам се да се оправят нещата.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9874
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?

Мнениеот group® » Вто 02 фев 2021 11:17


Виж какво ще ти кажат в официалния, но не бързай с техните решения.
При тях също е гадаене и сменяне по ред.
Играл съм го този филм.
От кой град си? Има майстори и майстори.


DPF лесно може да се елиминира с няколко последователни регенерации. Така ще разбереш дали при по-добро почистване ще спре с аварийния режим (поне за известно време
Маслената помпа работи на две степени - 1 до 3000 оборота и 2 над 3000. Възможно е 'майстора' да не знае.

Всяко от тези неща, които ти казват може да е симптом, а не причината.

Последна промяна от group® на Сря 07 юли 2021 12:29, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 178 госта