Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
Софтуера ще бъде свален и след като сменим турбината ще го качим пак. Преди 4 дни отварям интеркулера и вътре имаше около 120-130грама масло. Вчера пак го отварям (най долната ниската част) и пак имаше масло всички маркучи на турбото са окльопани с малко. Ще намеря турби от 131 и ще се чисти. Гледам колега го е правил с обезмаслител за фурни viewtopic.php?f=24&t=461638 . Ще пробваме и ние :).
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
След, като сложиш по-голямата турбинка ще ми пишеш, да му направим нов софтуер.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
Колеги днес гледах турбо GT1749VA от 131 ASZ, но четох теми че не става на 116PD и го върнах верно ли е? И ако е вярно трябва задължително, ако е от 131 да е ATJ?
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
ATJ не е 131, а е 116
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
Добре. Тази която я гледах не става беше от ASZ значи да търся от AWX или AVF така като гледам тези мотори са надлъжни като AJM
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
Колеги. Не можах да реша да взема втора ръка на късмет. Свслих моето и го пратих във Варна (Технически университет "Унитех") по мнения на около 6-7 човека. Цялостен ремонт на турбината, (vnt15 пише на нея димек gt1749v майче) средна част и нещо по геометрията била одарена или нещо такова не разбрах по телефона ми струва 480лв+15лв изпращане и 25лв получаване. Незнам защо плащам повече за идване дали има значение как съм я пратил (в офис или е идвал куриер) незнам. В събота живот и здраве ще я слагам. Искам да сменя всички гайки който свалих при сваляне на турбото, но незнам какво "м" се водят, всичките са за гаечен ключ 12..
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
vnt15 не е съшата като gt1749v. И двете стават за твоя мотор, но имат разлики. Цената е добра/нормална; тия са добри - ще ти я направят. Гайките не са просто някакви гайки. Метала със сигурност е допълнително оработен!
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. се изфорсира сам
Еми демек моята е vnt15 по табелка. Днес ще пристигне и предполагам събота неделя ще се монтира довечера и утре след работа ще мия кулера, някой друг маркуч на турбото и имам един воден маркуч под тандем помпата цепнал се е на мястото на скобата. Софтуера беше свален за сега известно време ще е така да видим как ще се държи...
П.П. относно гайките не съм ги заоблил или развалил, просто предпочетох че ще е добре да ги сменя с нови
П.П. относно гайките не съм ги заоблил или развалил, просто предпочетох че ще е добре да ги сменя с нови
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Здравейте колеги. Промених заглавието на темата защото турбото вече е монтирано на колата и тя вече върви без проблеми за сега (1-ви ден). Въпроса ми е друг сега вече. Преди ремонта на турбото, силата на колата тръгваше от 1700-1800 оборота на горе, а сега колата тръгва със сила чак след 2100-2200 оборота? Може ли всичко да е на вакуумна основа? Щуцера на тандем помпата има луфт силикона е скъсан от сваляне, качване на турбо пътища и др. глупости. Ще го оправя, но дали ще остане така да включва след 2100?
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
трябва да намериш някой който да направи лог за да се види какво е налягането
Последна промяна от tdi fen на Нед 14 фев 2021 10:42, променено общо 1 път.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Ако губи вакуум, е нормално късно да достига исканото налягане. Вакуум-резервоара наличен ли е все още?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Вакум резервоар това е една топка до ангренажа при мен отвън. Относно лог има кой ще го направим
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Колеги дайте мнение кои дюзи са за смяна. Първата снимка е на студен мотор току що запалила кола на -6 градуса. Втората на колата която е работила 5 минути и третата на напълно загрял автомобил(демек 30 40 минути). Проблема е че при студен мотор оборотите играят от 1000-950 постоянно за 3-4 минути. Вчвра гледах подгревните свещи имаше една неработеща смених я. Нямам проблем с студено палене или топло колата пали без проблем.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Не бързай със смяна на дюзи. При студен мотор се вижда, че първите три не работят добре, особено номер 1. След леко загряване и разширяване на отворите се оправят и са в норма. Първа дюза, може освен затискане на отвори да има засядане на иглата от нагар вътре. Това ще рече, че е добре ако може да ги свалиш да ги почистиш с пяна за фурни и после ултразвук, или ако не ти се занимава да сложиш добавка в резервоара за почистване на инжектори и тогава да видиш има ли някакъв ефект.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Passat b5 1.9 tdi 116 к.с. 99 г. Късно включване на турбо
Добавка за почистване на инжектори (за бензин) или добавка за почистване на дюзи едно и също ли е?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 63 госта