Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот group® » Съб 29 яну 2022 13:55


Не ги гледай тези проценти.
Сега следи кога ще дойде следващата регенерация и дай данни - време и километри.




Потребителски аватар
pavel31
Мнения: 108
Регистриран на: Пет 14 дек 2012 21:44
Автомобил: Skoda Kodiaq NS748Z TDI 140kW 4x4
Двигател: DFHA 2017
Местоположение: Варна

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот pavel31 » Нед 30 яну 2022 14:31


Здравейте,
Сменя ли се масло при смяна на гарнитура капака на клапани и самия капак на клапани?
Поздрави


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот PzKpfW » Пон 31 яну 2022 0:42


Не, освен ако при чистенето на повърхността на главата не вкараш солидно количество почистващ препарат при маслото :smile


syrusthevyrus
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 08 яну 2022 13:08
Автомобил: Passat B8 Comfortline 2L TDI 150h
Двигател: CRLB-2017

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот syrusthevyrus » Вто 08 фев 2022 11:25


Ето и резултати след като направих регенерациите по време на движение. Пасивната регенерация се включи на 100% пълен филтър след изминати 250 км само градско. Регенерацията продължи около 25 мин. По време на регенерацията се движех с 80 км/ч на 4-та предавка около 2 0000 об. Приключи на 24% пълен филтър. Единствено ме притеснява, че след регенерацията филтърът не е запълнен на 4-5%, но явно алгоритъма е такъв. Предполагам, че следващата ще е след около 200 км. Ето и данни от ваг дпф когато се включи, по време на и когато приключи регенерацията, и малко след това.
Прикачени файлове
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 08 фев 2022 11:42


напълно нормално поведение, и при мен алгоритъма спира на малко под 6 грама, така са. Това с 4-та на 80км/час не е нужно да го спазваш, в града сложна работа... караш си нормално, като доколкото е възможно, гледаш да не изстива под 500 градуса на входа докато регенерира, падане под тези температури забавя и дори прекъсва регенерацията понякога, получава се при продължителен престой на едно място или спускане по голям наклон на ППХ, аз в града си карам нормално, сутрин като закарам децата на детска градина 2-3км гася и като тръгна към работата още 2-3 км регенерацията е точно по средата, гася и си работя, вечерта на път за градината загрява и тъкмо почва и я гася, взимам си децата и попътно до вкъщи си приключва докрай. Общо взето всяка регенерация ми протича по този не много благоприятен начин, но това са ми условията вече 3 години и всичко протича нормално.
п.с. при мен регенерацията я прави на половината на твоите километри и време, така е зададена , така, че си екстра.


syrusthevyrus
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 08 яну 2022 13:08
Автомобил: Passat B8 Comfortline 2L TDI 150h
Двигател: CRLB-2017

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот syrusthevyrus » Вто 08 фев 2022 19:55


Това с 80 км/ч и на 4та предавка го правя, защото се движа по южната дъга на СОП, иначе въобще нямаше да се занимавам. То май е ясно, че веднъж месечно или на два месеца трябва да се прави регенерация докато шофораш, за поддръжка на филтъра. Ще го следя на дълъг път как се държи. Мисля при следващо излизане на АМ Тракия да пусна активна регенерация и като стигна в Ст.Загора да видя на колко процента е филтъра. Нека има данни за статистиката


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот alpinab » Чет 21 юли 2022 10:27


Да разбутам темата малко.

Какво ми се случи за 2ри път. Вчера сутрин започна обичайната регенерация на 2ка 150 CRLB мотор. Стигнах там закъдето пътувах и изчаках на място още около 7 мин докато се чу цък, спаднаха оборотите и мотора си доби обичайния шум и разход както си е без активна регенерация 0.4-0.5 литра/час. Това добре.

Днес се качвам, да кажем 20 км минати след описаното горе. Иииии айде пак същата работа. Пак регенерация около 30 мин градско.

Е това вече не мога го понеса и то с кола на 29 хил. км. Кара се постоянно и извънградско. Брутални са тези регенерации ако се ползва за 50/50 смесено.

Виждам, че горе колеги дискутирате някакви wi-fi донгъли/real-time четци на живи данни с приложение на телефона.

Дали може да ми препоръчате изпитано работещо такова, погледно откъм самото устройство, така и за приложението да е пълнофунционално за iOS.
Благодаря:)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 юли 2022 10:40


При работа 7 минути на място на входа на DPF температурата е паднала доста под 500 градуса и регенерацията е спряла без да е била завършена докрай.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот group® » Чет 21 юли 2022 10:42


alpinab написа: Стигнах там закъдето пътувах и изчаках на място още около 7 мин докато се чу цък, спаднаха оборотите и мотора си доби обичайния шум и разход както си е без активна регенерация 0.4-0.5 литра/час.
....
Иииии айде пак същата работа. Пак регенерация около 30 мин градско.


На място не се довършва регенерацията и затова ти е тръгнала пак, да се изпълни.

Забрлязал съм, че температурата на изхода е по-важна и показателна за качеството на регенерацията.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 567
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот alpinab » Чет 21 юли 2022 11:26


Ха! Това е ново 6 за регенерацията при спряла кола. Точно форума бях чел някъде то темите, как колеги правят принудителни или обичайните на място и нямало грижи....

Е това обяснява поведението й. Мерсиии!


EvgeniiOnegin
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
Автомобил: cc
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот EvgeniiOnegin » Чет 21 юли 2022 11:29


И на моята се случва същото, когато спра докато регенерира. Твоята на колко км горе-долу ги прави? Моята на около 150 градско, което ми е грубо казано на всеки 4-5 дни. Иначе VAG-DPF не се свързва с моя двигател и не мога да проследя в реално време натрупаните количества.

Последна промяна от EvgeniiOnegin на Чет 21 юли 2022 11:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 юли 2022 11:31


затова се взима elm327 теглиш си един VAg dpf за малко под 10лв и си следиш, като стигне до 5.9гр започва да изстива и знаеш че си готов


EvgeniiOnegin
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
Автомобил: cc
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот EvgeniiOnegin » Чет 21 юли 2022 11:37


DoH_KuXoT написа:затова се взима elm327 теглиш си един VAg dpf за малко под 10лв и си следиш, като стигне до 5.9гр започва да изстива и знаеш че си готов


https://comauto.bg/product/profesionalen-elm-327-avtodiagnostika-ios-android-windows-s-wifi?gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2HzgDGvgjcaldqiUguhVhsHqv0pV4Uu2Jv9ghxkuNiSrGyQx2cGq5saAv9ZEALw_wcB

Такова ли нещо ми трябва за VAG-DPF?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот group® » Чет 21 юли 2022 11:41


Има опция за принудителна на място, но не съм я пробвал и със сигурност се различава в начина на провеждане. Стандартната регенерация не става на място. Може на по-стари двигатели да се е изпълнявала, но си мисля, че това води до повече нафта в маслото.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 юли 2022 12:20


аз съм правил принудителна на място на B7 вдига 1500 или 2000об/мин, забравил съм че беше преди 2 години и около 10-12 минути си свали саждите от 20 на 5 грама, по-интересното беше , че на 9 грама си направи стандартна регенерация в движение, което ме наведе на мисълта че тази регенерация компа изобщо не й обърна внимание и си караше по алгоритъма 24 грама въпреки, въпреки че от 20 свалих на 5 принудително, той си преброи от този момент още 4 грама до теоретичните 24 които реално бяха уж 9 и си започна регенерация, която си беше нормално дълга като време въпреки по-малкия брои уж изчислени сажди... та въобще това с регенерациите е една много дълга тема с доста компоненти, които са заложени и може би само който я е писал знае всичко което се следи за да почна да регенерира, като това в общи линии няма нищо общо с реалното състояние на дпф, сажди, ойл аш и т.н. тъпотии които ние гледаме умно и се опитваме да схванем логика. Бай Ханс си е направил един ексел с 100 колонки и сложна формула между всичките и като светне и айде регенерираме :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта