Впръскване на повече гориво - как?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Впръскване на повече гориво - как?

Мнениеот Vertriebler » Чет 07 юни 2007 12:27


Двигателя ми е 1Z TDI и не е пипан т.е. 90 коня. Въпроса ми е какво трябва да направя, че да накарам помпата да впръсква повече гориво в първоначалния момент, когата колата е в ниските обороти. Ще помогне ли спортен въздушен филтър като допълнение? И въобще има ли смисъл.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 юни 2007 12:55


За въздушния филтър е доста спортно.Промяна на горивото става чрез компа/лекия вариант/ и чрез разместване на електронния блок/ама не секи може го прави тва/.Най-лесно е с чипче/най-добре вътрешно ,а не боксове/.Другото е да сложиш по-големи дюзи.


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Чет 07 юни 2007 13:03


Варианта със чипчето го знам, че ще свърши работа. Въпроса е с по малка намеса, например по настройките на помпата или някой друг пиниз :) , с който да се намали лага в ниските обороти. А иначе с по-големи дюзи, не трябва ли и чип задължително, защото и с по големи дюзи ще помпи пак толкова гориво.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 юни 2007 13:21


Да дюзи+чип иначе само от дюзи файдата не е много голяма.Ама пък двете са супер.Да ти кажа "разстройването" на добре работеща помпа е по-трудно отколкото чипа.Иначе по въпроса с помпата Ventoman прави тея номера и си има VAG-Com да го настрой/пиши му на ЛС/- най-малкото можеш да видиш как е нпарвали неговата.Иначе за дигане на мощноста първо изтърбуши катализатора :!: ,после можеш да затапиш ЕГР/т.н. чептунинг/ :lol: и да изчистиш колекторите/това ми предстой на мене/.
P.S.klenbuterol има външен чип който е страшен ,но незнам дали го продава/пиши на ЛС поне да го пробваш/,а BREZEL праща чипове от Германия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 146 госта