Здравейте!
Проблема е следния, колата е Golf 4 AXR.Колата е с чип и е писана на 1.35 налягане.
Гумения маркуч след пластмасовата тръба и преди egr-а се вади при малко по голям напън. Там е хванато със скоба с ушенца, мисля, че се водят скоба тип кламер.
Въпроса ми е какво може да се направи защото там не може да се сложи нормална скоба, от друга страна не искам и да слагам race pipe за да не загубя мекото гасене.
Имам още един въпрос, направих дупка в егр-а, направих резба с един приятел, сложих щуцер за буустметър, прекарахме маркучето, всичко стана окей.
В последствие вече сменям втори буустметър и по вагком показва 1.45 пик и 1.35 холд, а на буустметъра показва 1.6,1.7 и то холдва, а реално не е така.
Проблема не е в буустметъра защото експериментирахме и е верен.
Дали това че съм пробил тялото на егр-а е проблема, че не е на колектора? Попринцип няма логика да бъде проблем.
Благодаря предварително за мненията по проблемите ми!
Маркуч след пластмасовия за кулера
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маркуч след пластмасовия за кулера
Някои сменят маркуча с нов, други решават, че няма смисъм от нов(при положение, че този който имат принципно е здрав) пробиват 2 или 3 дупки и захващат с рапидки има и други описани варианти, например със свински опашки. Имаме няколко теми, потърси колега, ето една - viewtopic.php?f=24&t=436301&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D0%BA%D0%B8+%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта