Голф 4 1.9тди проблем с гнп
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Голф 4 1.9тди проблем с гнп
Здравейте, проблемът е следния: Преди около 3 години ми протече ГНП-то и съответно я закарах да й сменят всички гарнитурки по нея и до скоро нямах никакъв проблем. Това лято обаче започнах да забелязвам леко омазняване по помпата, но беше съвсем малко все още и реших да изчакам до преди 1 месец, когато я закарах отново за сваляне и смяна на всички уплътнения, защото започна да си тече доволно. Както и да е смени се отново всичко по помпата, центрова се и мислех, че повече няма да се занимавам, но не. Вчера отворих капака и се загледах, че помпата си е доста олята с гориво, обезмаслих всичко по нея и след половин час каране отново имаше мокро. Реших да пристегна малко болтовете и пак обезмаслих всичко (теча е само от долната гарнитура на електронния блок), но няма никаква промяна. Може ли да се дължи на това, че преди 1-2 седмици нагласях милиграмите и съответно съм разхлабвал болтовете и от това гарнитурката да се е повредила. Майсторът е доста кадърен, даде си ми всички стари гарнитури (не ги е сменил само на думи), комплекта е на Бош. Според него най-вероятно корпуса на електрониката е крив и това е причината за теча (възможно ли е да се изметне?), просто не ми се иска да взимам друга помпа (в незнайно състояние), защото с тази колата си пали и върви без забележка. Двигателят е 1.9 тди асв.
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.9тди проблем с гнп
Виж да не е от пласмасата на електронния блок, там пак има гърнитура, но зада се смени се разпоява електрониката и тогава се отвиват бочетата на пласмасата .От нея може да сълзи и да олива долната час на блока
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта