passat b5. 5 1.9tdi131hp вакуум помпа
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 02 фев 2021 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
passat b5. 5 1.9tdi131hp вакуум помпа
Здравейте колеги от скоро време съм собственик на Vw passat b5. 5 1.9tdi131hp днес пътувах за софия след като се прибрах реших да се отбия във бензиностанция да заредя дизел и така де заредих си аз запалих колата и тръгнах обаче изведнъж колата изгуби мощност турбото работи нямаше нито черен пушек нищо нямаше само дето колата нямаше мощност веднага отидох при майстор обясних му какво се случи и той със някакъв уред измери вакума и след това ми каза че е вакум помпа някой имал ли е същия проблем и кой е въпросна помпа ще съм благодарен ако някой ме упътва за въпросната вакум помпа
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: passat b5. 5 1.9tdi131hp вакуум помпа
Тандем помпа човече, тандем. Хем горивна, хем вакумна.
Ако е тандем помпата и спирачки няма да имаш.
Първото което трябва да смениш е монтьора, след това помпата ти се пада Отзад под чистачките, Дефакто е отдясно като застанеш с лице към двигатела. След това отиваш от другата страна на коша и се вижда един голям черен маркуч който излиза от вакум помпата, хващаш щуцера и пробваш да го клатиш дали мърда. Ако мърда се вади маркуча обезмаслява се щуцера и се залепва с течен метал на поксипол. Може да мърда и пак да има вакум. След това малко зад голямото маркуче има едно тройниче на което се слага маркуч 3,5мм за всички вакуми по колата, ЕГР, турбо, клапа и т. н. Там е възможно да се е извадил, щото ако проблема е в помпата педала се втвърдява все едно спираш на изгасен двигател. За мен по вероятния проблем е някой вакум маркуч или самия актуатор на турбото
Ако е тандем помпата и спирачки няма да имаш.
Първото което трябва да смениш е монтьора, след това помпата ти се пада Отзад под чистачките, Дефакто е отдясно като застанеш с лице към двигатела. След това отиваш от другата страна на коша и се вижда един голям черен маркуч който излиза от вакум помпата, хващаш щуцера и пробваш да го клатиш дали мърда. Ако мърда се вади маркуча обезмаслява се щуцера и се залепва с течен метал на поксипол. Може да мърда и пак да има вакум. След това малко зад голямото маркуче има едно тройниче на което се слага маркуч 3,5мм за всички вакуми по колата, ЕГР, турбо, клапа и т. н. Там е възможно да се е извадил, щото ако проблема е в помпата педала се втвърдява все едно спираш на изгасен двигател. За мен по вероятния проблем е някой вакум маркуч или самия актуатор на турбото
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 02 фев 2021 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: passat b5. 5 1.9tdi131hp вакуум помпа
Със спирачките нямам проблем. Колата си върви и турбото се чува че работи казано по простичко (свири) само дето незнам защо не се включва за тия неща които си изброил може ли някакви снимки да ги видя благодаря предварително
Колега за това нещо ли става въпрос защоти остави мърдането даже без проблем се върти
Колега за това нещо ли става въпрос защоти остави мърдането даже без проблем се върти
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: passat b5. 5 1.9tdi131hp вакуум помпа
Да точно този щуцер е имал предвид колегата Вальо.Щом мърда и се върти обезмасли изчисти и залепи с поксипол.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 181 госта