1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
За предишната ми помпа подозираха същото. И след като протече реших да сложа направо друга.. Със старата помпа също исканото количество ми беше високо - 3.7 BTDC (ако това те навява на мисълта че е авансатор?)
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Провери в адаптациите дали някой не е пипал. Стойността в 4 ти канал трябва да е 32768
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Ако беше дефектен авансатора, щеше да дава различно предварение от исканото. Въпросът е защо иска толкова голямо предварение на място?
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Е колеги, моята чуденка дали тази центровка е нормална и защо е толкова голямо исканото количество си остава. Ако някой е имал подобен случай нека сподели?
Отделно, че разхода ми вмомента е 9/100++, което не е много приятно. Препоръчайте също така читав сервиз в София, който може да погледне дали всичко около помпата и разпределителния вал е както трябва. Иначе колата влиза в аваритен режим ако се изпържи, но това е от спекла геометрия, понеже като излезна извънградско и я духна и се оправи за около месец. Но аз я карам в града и не се случва почти да влезне в аварием режим Дава ми иначе следните 2 грешки:
17958 - Charge Pressure
P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
Втората грешка я дава какво в модула на климатика, така и в този на радиото, което ми е странно. Иначе за първата е ясно, че излиза след като влезне в аварием режим.
Отделно, че разхода ми вмомента е 9/100++, което не е много приятно. Препоръчайте също така читав сервиз в София, който може да погледне дали всичко около помпата и разпределителния вал е както трябва. Иначе колата влиза в аваритен режим ако се изпържи, но това е от спекла геометрия, понеже като излезна извънградско и я духна и се оправи за около месец. Но аз я карам в града и не се случва почти да влезне в аварием режим Дава ми иначе следните 2 грешки:
17958 - Charge Pressure
P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
Втората грешка я дава какво в модула на климатика, така и в този на радиото, което ми е странно. Иначе за първата е ясно, че излиза след като влезне в аварием режим.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Първата грешка пренадува давай със спрей за фурни от кауфланд на хейтман пръскаш вътре в турбото през изпускателя с една тръбичка и си ти пробвал съм го и работи
Втората грешка е външен сензор на климатика датчика е за смяна.
Втората грешка е външен сензор на климатика датчика е за смяна.
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Да колега, и аз съм си правил процедурата два пъти със спрей за фурни Apta xpress и съм доволен, но за жалост щастието трае макс месец, да не кажа и по-малко. Тези дни като се затопли пак ще я изчистя, но проблема с ГНП-то си ми остава. То не че има нещо фатално като проблем засега, но колата е по мудна в ниските, по-шумна, високия разход също си остава загадка и просто се чудя дали я карам нормално центрована или скоро може да прецакам нещо.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Как е паленето топла и студена? Странен пушек с миризма на недоизгоряла нафта? И компресията на цилиндрите мерена ли е?
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Вмомента пали както винаги ми е палила. Ако е малко по-студено обаче пали по-трудно. Самия стартер неможе да завърти хубаво и се чувства все едно е гъсто маслото. Но все пак от 2-рия 3-тия опит в минусови температури успее ли да врътне си пали.
Иначе в нормални температури пали без проблем, не дава да се пипне ключа, а когато е карана дълго време и двигателя е загрял пали по бавно (тук стартера си върти нормално, просто пали по трудно, но това е често срещан проблем при нашите двигатели).
Количката не пуши грам иначе. Относно миризмата с нафтата, ми е трудно да кажа, тъй като имам дупчици ръжда по генерацията още в началото след турбото и винаги ми е миришело малко в купето, но това си е от години и не усещам нищо по-различно пък и не го оприличавам на неизгоряла нафта.
Компресия не е мерена.
Иначе в нормални температури пали без проблем, не дава да се пипне ключа, а когато е карана дълго време и двигателя е загрял пали по бавно (тук стартера си върти нормално, просто пали по трудно, но това е често срещан проблем при нашите двигатели).
Количката не пуши грам иначе. Относно миризмата с нафтата, ми е трудно да кажа, тъй като имам дупчици ръжда по генерацията още в началото след турбото и винаги ми е миришело малко в купето, но това си е от години и не усещам нищо по-различно пък и не го оприличавам на неизгоряла нафта.
Компресия не е мерена.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Притесни ме ниската температура на нафтата. Тия коли в топлото вдигат градус ГНП-етата. Дотолкова, че трудно държиш ръка отгоре му, а след по-дълго каране , загрява до степен до парене и невъзможност да задържиш ръката си. Има причина, клапана изходящият ли ще е , не знам, но има много бърза циркулация на гориво и преохлажда ГНП повече отколото трябва, това значи и , че вътрекорпусното налягане в помпата куца . Смени за начало само клапана от старата ти и виж как ще е центровката .
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Смяната на изходящия клапан с такъв от друга помпа ще промени вътрекороусното налягане и може да доведе до проблеми с авансирането.
Въпрос към автора:
С оригиналната постановка на горивния фиклтър ли си? Или с филтър от голф2 без термостатното клапанче.
Въпрос към автора:
С оригиналната постановка на горивния фиклтър ли си? Или с филтър от голф2 без термостатното клапанче.
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Изходящия клапан ли е реално това което наричат авансатор. Чел съм че колегите го сменят без да имат проблеми ? Иначе старата помпа не я пазя тъй като протече бая, отделно ми бяха казали, че имам проблеми с авансатора и че няма смисъл да се ремонтира. Та затова сложих направо друга (същия модел де).
Относно горивния филтър - да колега, с оригиналния съм си. Всичко по колата си е оригиналното с изключение на премахнатия ЕГР и на негово място сложен race pipe.
Относно горивния филтър - да колега, с оригиналния съм си. Всичко по колата си е оригиналното с изключение на премахнатия ЕГР и на негово място сложен race pipe.
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Здравейте отново (5месеца по-късно. Днес обслужих колата - смяна на ангренаж в друг сервиз с презацепване на всичко, като се надявах, че предишния път нещо в зацепването е било объркано и затова ми е проблемна центровката. Е да ама не. Тази помпа (както и предишната) все така си търси 4.0 BTDC, което не срещам при никой колега, не намирам информация за такъв случай и в чуждите форуми. И тъй като тайминга на графиката ми беше над зелената линия реших пак да отделя на ГНП-то около час и половина в настройки. Нагласих нещата малко над синята линия, както следва за мотора, но исканото количесто си е 4.0 BTDC, а реалното варира между 3.7 - 4.0 - 4.2 (тук ме притеснява, че реално има моменти в които реалното е по-ниско от исканото..) Опитвайки се да смъкна още малко тайминга (смъквах с по 5-10 единици - което знаете колко е трудно) ии тогава вече реалното количесто винаги седи по малко от исканото. Реших да тествам все пак как върви колата при такъв варянт, но разбирасе не беше окей.. Та прилагам снимки, как оставих нещата, както и Inj. quantity-то., но ме притеснява че в 4-ти канал последна колона би следвало да е 2.8% - 10%, а при мен е 55.8% и нз до какво води това.., както и факта, че понякога реалното количесто в по-ниско от исканото. Колата иначе върви прилично, поне градско - още не е тествана извън града.
Иначе единствения варянт в който реалното количесто да бъде малко над исканото е при настройка на тайминга над 120 единици, което е извън графиката, а и колата малко по-шумна. Тогава и в 4-ти канал последна колона е 2.8%, но е притеснително, че е извън графиката. Всичко в adaptation е с default стойност, колата няма чип.
Иначе в темата бе коментирана като възможна причина, ниска температура на горивото, но след разни обслужвания, смяна масло, смяна радиатор (че течеше антифриз) ии вече не се сещам какво още, но вече горивото си е с температура 55-60градуса, за разлика от предишните 35.. Приемам съвети ако се сещате нещо, както и мнения колко зле е да се кара така?
Ето ги и снимките:
Иначе единствения варянт в който реалното количесто да бъде малко над исканото е при настройка на тайминга над 120 единици, което е извън графиката, а и колата малко по-шумна. Тогава и в 4-ти канал последна колона е 2.8%, но е притеснително, че е извън графиката. Всичко в adaptation е с default стойност, колата няма чип.
Иначе в темата бе коментирана като възможна причина, ниска температура на горивото, но след разни обслужвания, смяна масло, смяна радиатор (че течеше антифриз) ии вече не се сещам какво още, но вече горивото си е с температура 55-60градуса, за разлика от предишните 35.. Приемам съвети ако се сещате нещо, както и мнения колко зле е да се кара така?
Ето ги и снимките:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Не съм имал досега TDI роторка, която да иска на празен ход 4.0 BTDC. Да не би някой да си е играл на чип тунинг?
Re: 1.9 TDI ASV 110кс - ГНП странна центровка
Ами няма чип, а не виждам и как може да се завиши стойността освен софтуерно, но при мен си е 32768
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tsbstz и 102 госта