Passat b5,5 1,9 tdi 131hp авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kalinaki
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 12 авг 2020 16:49
Автомобил:
Двигател:

Passat b5,5 1,9 tdi 131hp авариен режим

Мнениеот kalinaki » Чет 25 фев 2021 9:32


Здравейте момци и моми. Пиша с надеждата за съвет и евентуално решение на проблема без да се налага посещение в сервиз( за което се съмнявам). Въпросния пасат е 2004 и от 2...3 месеца, периодично започна да влиза в сервизен режим . Обикновено проблема възниква на 4,5,6 предавка при скорости в диапазона от 80 до 120 км/ч. Но ето че вчера се случи и на 3 предавка с около 50 км. Разбира се всички размисли и логики водят към спекла геометрия????!!!!???? Но дали наистина е така? Направих експеримент...колата си работи на място и извадих маркучето от актуатора. Лостчето на актуатора направи ход 12...13 мм , което мисля че е прекрасно( не съм сигурен) Та от тук следва въпроса ми...има ли друга причина, този двигател да влиза в авариен режим освен пренадуването на турбото...и това , че лостчето на актуатора се движи нормално с пълен ход винаги ли означава че геометрията е добре? Благодаря ви предварително и искрено се надявам да реша проблема тук с вас , а не в сервиз.




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2004
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Passat b5,5 1,9 tdi 131hp авариен режим

Мнениеот cecoa1 » Чет 25 фев 2021 20:41


Тая тема е от съвсем скоро, мотора е почти същия - viewtopic.php?f=24&t=486736
Според мен ще ти се изяснят нещата.

ПП: Сега ми минава през акъла, че ако всичко по управление на турбото ти е ОК, може да видиш на живи данни какво показва MAP сензора(за налягането от турбото).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта