Ами преди време мислех, че съм решил проблема и пак пускам тема барем нещо ново или някой да ме насочи, че вече не знам какво да я правя тази кола с това палене. Започваме
1.Сменена е помпата в резервоара
2. Тандем помпа е ревизирана с нови уплатнения и нови гарнитури към блока има една метална и тя е сменена
3.Опръстени на дюзите са сменени преди няма и 1000 км, ако нещо леглата са се преебали човека да ми е казъл.
4.Сложих филтър от голф 2 с възвратен клапан същата работа
5.Проверено е всичко няма течове, температурният датчик показва нормални температурни стойности и на ваг ком. Свещите са проверени работят даже ако не работят ми светва чека, наскоро имах скъсан кабел.Датчик колянов вал не съм го пипал, но не виждам там да има логика понеже проблема го прави като остане с малко нафта има ли нафта няма ядове колата пали от ряз, което ме навежда на мисълта, че лапа от някъде въздух.
6. Центровката на 4 канал е добра 0 / -0.6, дюзите и те са добре, ревизиран стартер, генератор, акумулатора и той е силен няма никакви ядове.
Не знам дали това е фактор, но майстора когато ми сменя опръстените само ми каза да си търся глава, защото на 1ва и 3та пета кобилиците където държат вала превъртали в главата. Свалих капака пробвах да натегна единствено на 1ва пета се въртеше и то болта на самата пета кобилиците нищо не мърдаше. Питах го това проблем ли е той каза ти до сега така си карал, но е възможно от там да е проблема вие какво мислите ?
Сложих прозрачни маркучи пълни са с нафта и не пада нафтата, само компресия не съм мерил
Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
сигурно по време на сгъстяването издиша през леглата на дюзите.
измерете компресията и ще се разбере.
може и едно видео да направиш на проблемен старт.
измерете компресията и ще се разбере.
може и едно видео да направиш на проблемен старт.
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
и аз мисля че трябва да поровериш компресията
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Нямам клипа изтрил съм го не знам така дали ще стане ето линк https://www.facebook.com/groups/4087392 ... 388688326/
Иначе утре ще я мерим компресията и ще видим какво ще стане
Иначе утре ще я мерим компресията и ще видим какво ще стане
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Има нафта... няма нафта...
Вакуум в резервоара?
Отвори капачката на резервоара преди палене за проба.
Ако запали нормално, вероятно запушена тръбичка за обезвъздушаване.
Ако не се оправи, опитайте да оправите болтовете на кобилиците, както е казал майстора.
---
Имах непалене на 1.9 TDI 105k. - само върти, върти и не пали. На дърпане - запали.
Сменени са о-пръстени на дюзи, че повечето бяха спекли, гарнитура на тандем помпата, повдигачи и нов разпределителен вал, че стария беше почти като шмиргел.
Вакуум в резервоара?
Отвори капачката на резервоара преди палене за проба.
Ако запали нормално, вероятно запушена тръбичка за обезвъздушаване.
Ако не се оправи, опитайте да оправите болтовете на кобилиците, както е казал майстора.
---
Имах непалене на 1.9 TDI 105k. - само върти, върти и не пали. На дърпане - запали.
Сменени са о-пръстени на дюзи, че повечето бяха спекли, гарнитура на тандем помпата, повдигачи и нов разпределителен вал, че стария беше почти като шмиргел.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Ще пробвам утре това с капачката, иначе вала ми каза, че е добре и сменях повдигачи и лагери също. Забелязах че на студено дюзите са като нови на загряла кола в първи и 4-ти цилиндър дюзите стигат до 1.10 стойност. А коя е тази тръбичка за обезвъздушаване там където се натиска горе на гърловината ?
Едит: Същатата работа направих клип отзад пушека е доста странен https://www.youtube.com/watch?v=IIaUjGaAG6s
А на 23 и на 32 канал какви са тез неща ? Другото на първи канал преди да я запаля на третата графа пише Spec.inj.duration 3-8 Ck. там ми показваше -35.7 кW
Едит: Същатата работа направих клип отзад пушека е доста странен https://www.youtube.com/watch?v=IIaUjGaAG6s
А на 23 и на 32 канал какви са тез неща ? Другото на първи канал преди да я запаля на третата графа пише Spec.inj.duration 3-8 Ck. там ми показваше -35.7 кW
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Много киха, много кашля тва нещо... Колко градуса е на клипа?
Само на студено време ли го прави тва или всеки първи старт за деня или?
Почвам да се разколебавам за ниската компресия, прилича много на проблем в горивната система.
Само на студено време ли го прави тва или всеки първи старт за деня или?
Почвам да се разколебавам за ниската компресия, прилича много на проблем в горивната система.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
8 градуса това е от тази сутрин, ами да ти кажа има нещо доста странно и интересно значи да речем спирам я в 11-12 вечерта сутринта за работа в 6 излиза минали са 6-7 часа прави го този проблем оставам колата пред работа от 6:30 сутринта до 20:00 вечерта 12-13 часа колата не се пали качвам се въртя и пали от ряз но остава ли я през нощта и почва да го прави този проблем което е доста интересно. Равно е и пред нас и на работа... Понякога се замислям дали да не пробвам да сменя софтуера и да е в него проблема... Иначе това го прави когато остана под половин резервоар нафта над половината ли е проблеми няма пали си всичко е точно... И друго си мисля да пробвам с друга тандем помпа въпреки че тази вътре е сменено всичко
Eдит: на място като работи и на ваг ком ми показва 0.2 0.3 на борда консумация... сякаш малко ми се струва... дюзите са регулирани на 180 градуса със часовник такъв специален, понеже като ми ги направиха и майстора вика не знам кой ти е пипал преди това колата, но всички дюзи бяха на различни градуси :D
Едит: ето същатата работа https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoNhFtQ&t=187s навежда ме на мисълта да я сменя тази тандем помпа
Едит: Казаха ми, че леглата на дюзите ми били много подбити и опръстените бързо опускали, добре ако е така няма ли да се пълни с нафта самото масло и в случая да се покачва на щеката ?
Eдит: на място като работи и на ваг ком ми показва 0.2 0.3 на борда консумация... сякаш малко ми се струва... дюзите са регулирани на 180 градуса със часовник такъв специален, понеже като ми ги направиха и майстора вика не знам кой ти е пипал преди това колата, но всички дюзи бяха на различни градуси :D
Едит: ето същатата работа https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoNhFtQ&t=187s навежда ме на мисълта да я сменя тази тандем помпа
Едит: Казаха ми, че леглата на дюзите ми били много подбити и опръстените бързо опускали, добре ако е така няма ли да се пълни с нафта самото масло и в случая да се покачва на щеката ?
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Нищо не сменяй просто ей така!
Замерете първо налягането на помпата в резервоара:
https://www.youtube.com/watch?v=LhpghpQ ... alMechanic
После замерете и тандем помпата:
https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... i_roomster)/
Иначе о-пръстените и леглата са клсически проблем и не е задължително да капе много, за да ти прави проблем със старта...
а за моментния разход и аз не съм виждал под 0.5 л/ч.
В първия пост казваш че леглата са добре, ся пък са разбити.
Нещо е много объркана схемата, май ще го отваряте пак мотора или го карай все с пълен резервоар и тва е.
Замерете първо налягането на помпата в резервоара:
https://www.youtube.com/watch?v=LhpghpQ ... alMechanic
После замерете и тандем помпата:
https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... i_roomster)/
Иначе о-пръстените и леглата са клсически проблем и не е задължително да капе много, за да ти прави проблем със старта...
а за моментния разход и аз не съм виждал под 0.5 л/ч.
В първия пост казваш че леглата са добре, ся пък са разбити.
Нещо е много объркана схемата, май ще го отваряте пак мотора или го карай все с пълен резервоар и тва е.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Ами до сега 2ма човека са ми правили само колата и двамата разбират последният път този които ми сменя опръстените не ми каза нищо освен за превъртялите болтове и да си търся глава, писах на другото момче което ми сменяха опръстените първият път и той ми написа следното: "Проблема ти е в главата. Много са подбити леглата и пръстените бързо изпускат" Писах после на човека които последно я прави преди няма и месец и му обяснявам и му пращам клипа с тандем помпата и всичко това и той ми казва търси си глава. Глава съм си намерил тука от моя регион и мога да я видя на място въпроса е има ли начин да се разбере дали и тя не е с такъв проблем с леглата с дюзите. Имам една дюза не работеща ако тръгна да я налагам на леглата мога ли да разбера нещо или не?
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Визуална инспекция е достатъчна, но само от опитен човек.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Ясно мерси! Ще се прави то се видяло
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Малко по темата смяна на глава леглата на дюзите ми бяха подбити, смяна на 2 дюзи, сложих бошова тандем помпа и пак същата работа преди да я запаля маркучите са пълни с нафта, но след като я запаля се вижада как излиза въздух от маручка за излишната нафта. Колата запали сега, но пак не е това което трябва в случая пак дърпа въздух от някъде... и вече не знам какво да правя
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
В началото говорихме за мерене на компресия, направихте ли го?
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
не е мерена все още на студен мотор ли да се мери ? Вчера колата запали то ряз тази сутрин същата работа въртим все едно няма нафта. Писах във форума на Seatcupra казаха ми за датчик на разпределителният вал. Въпроса ми е задължително ли е чека да ми свети и да показва че е датчик на разпределителният вал ? Понеже имам резервен датчик от работеща кола.
Последна промяна от NathaN на Чет 08 апр 2021 9:50, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта