Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Сменявай го тоя датчик, щом имаш резервен. От него се получава описания проблем. Грешки няма да ти дава на диагностика, този датчик се следи на живо и с осцилоскоп, но в твоя случай се подменя директно, след като разполагаш с резерва.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
ами ще пробвам, а ако пробвам да изключа буксата и да пробвам да запаля ? Ще е проблем ли ?
Ето един клип стар от 2018 значи 3 години се боря с този проблем и няма решение сега е без това тресене след смяна на глава и всичко, а само върти и все едно няма нафта https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84&t
Ето един клип стар от 2018 значи 3 години се боря с този проблем и няма решение сега е без това тресене след смяна на глава и всичко, а само върти и все едно няма нафта https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84&t
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Няма как да запалиш с изключена букса на този датчик, това е основния датчик по който компютъра разпознава, центровката и оборотите на двигателя. Това е най-важния сензор в един автомобил. За разлика от всички други сензори, без този не може нищо да се случва.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
За три години колко ли акумулатора си скапал
Иначе може да заснемеш един проблемен старт сега след ремонта, да чуем как звучи.
Не съм майстор и личното ми мнение е, че ако имаше проблем с един от двата датчици(колянов или разпеделителен вал) изобщо няма да запали.
Още повече тези сензори могат да се проследят ина vcds на живите данни.
Иначе може да заснемеш един проблемен старт сега след ремонта, да чуем как звучи.
Не съм майстор и личното ми мнение е, че ако имаше проблем с един от двата датчици(колянов или разпеделителен вал) изобщо няма да запали.
Още повече тези сензори могат да се проследят ина vcds на живите данни.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
При датчиците на на колянов вал и на разпределителен вал се наблюдават два проблема: 1. Изцяло прекъснал ( колата не пали и грешка се отчита ).;
2. Повишено съпротивление, разлепена намотка в сензора ( сензора работи, но се влияе от температура, разстояние между него и четеца, замърсяване и т.н.). Тук грешка рядко се отчита, живите данни , трябва да се хванат в много дълъг период от работа, за да наблюдава, кога и как се проявява дефекта. Колата пали и върви, но се проявяват следните симптоми ( понякога - трудно палене, гаснене в движение, загуба на мощност, грешки свързани с центровка неравномерна работа и т.н).
Тези датчици работят на принципа на електромагнитна индукция и намотката в тях прави изброените проблеми.
2. Повишено съпротивление, разлепена намотка в сензора ( сензора работи, но се влияе от температура, разстояние между него и четеца, замърсяване и т.н.). Тук грешка рядко се отчита, живите данни , трябва да се хванат в много дълъг период от работа, за да наблюдава, кога и как се проявява дефекта. Колата пали и върви, но се проявяват следните симптоми ( понякога - трудно палене, гаснене в движение, загуба на мощност, грешки свързани с центровка неравномерна работа и т.н).
Тези датчици работят на принципа на електромагнитна индукция и намотката в тях прави изброените проблеми.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Ми да ти кажа нито един до сега карам си с този вече 3 години и няма ядове върти си :D за колянов съм сигурен, че ако го откача няма да запали за този ми казаха, че ако го откача колата ще пали наистина много трудно затова се чудя дали да пробвам да го сменя така и така го имам ми го дадоха към главата която взех момчето каза, че главата е от десняк и си е палила без ядове даже ми я свали от мотора аз бях там на място, дори майстора които ми я шлайфа каза, че главата е много хубава и за пръв път ще се прави нещо по нея 0.15 ми е шлайфал. Интересно че 2 дена запали без никакви ядове от ряз днес пак го направи. Ходих днес не знам които е от Плевен при един майстор които е работил във VW и се отделил от тях и той се засмя и ми каза почти съм убеден, че проблема ти е някъде по дюзите, но точно какво трябва да го вида да се свалят дюзите. Значи дюзите са регулирани на 180 градуса с градусомер всичко е спазено и направено както трябва. Четох една тема за по дебели опръстени на 1.2, но не знам ще видя мисля да пробвам с този датчик ако не стане вече съм решен да ходя при него, просто човека зима наистина дебело, но си разбира от работата той самият ми каза с думите "нали знаеш че щом си обиколил целият град и те пращат при мен не е евтино и взимам скъпо" дори от Сеат ме пратиха при него понеже и там ходих за съвет.Ще направя клип, а друго щях да попитам относно този датчик при ибизата не трябва да се разцепва ангренажа предполагам само трябва да сваля капака и да го сложа той е на едно болче ?
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Тази кола без датчик разпределителен вал ще запали,само че не както пали ТДИ на четвърт а от 3-4 завъртания.Когато пали трудно как пали върти,върти,върти и пали от раз или по време на въртенето почва да припалва цилиндър по цилиндър?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
https://www.youtube.com/watch?v=IIaUjGaAG6s това беше преди ремонта на главата, а сега онзи ден запали и ги редеше тая сутрин се получи като това от клипа https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoNhFtQ&t и сякаш сега не ги реди ми направо върти върти все едно няма нафта и изведнъж пали ще видя сутрин като ставам ще правя клип да го направи и ще ви пратя да го видите.Интересното е обаче сега не знам не съм го забелязал дали е така ще видя преди го правеше под половин резервоар да речем 1 чертичка под половианта резервоар пали и ги реди цилиндър по цилиндър ако останат 2 черти под половината резервоар почва да върти и изведнъж пали. А ако имам над половин резервоар няма никакви ядове поне преди така беше, понеже сега нарочно я държа под половината с цел да се мъча да оправя проблема.Ще я видя утре сега има малко под половината да я видя как ще запали
Едит: Относно по - горе колегата където е писъл за датчиците единствено паленето, иначе няма да угасва, мотора си работи добре върви си добре никакви ядове като цяло
Eдит2: Друго нещо интересно отивам на работа оставам я в 6:30 сутринта на паркинга вечер след работа 20:00 качвам се въртя пали от ряз независимо дали е студено или топло. Прибирам се от работа ходя къде ходя спирам я вечерта пред нас да речем в 12 сутрин ставам в 6 за работа тръгвам да паля и се почва трудното палене и не мога да си го обясна на какво се дължи това. Денем не го прави обаче вечер пренощува ли го прави :D
Едит:3 Значи в момента колата има едно деление под половината и запали без никакви ядове, но падне ли още едно деление и започва. Аз си го обяснявам като все едно пада налягането и проблема ще да е или в самата помпа в резервоара или от тандем помпата въпреки, че са сменени с втора рака. Освен да отида някъде тука в Плевен да и се замери налягането и на двете помпи. А възможно ли е от разпределителният вал да е и да е износен ? Но пък ако е от него ще го прави всеки път. Бях сложил прозрачни маркучи и двата са пълни с нафта
Едит: Относно по - горе колегата където е писъл за датчиците единствено паленето, иначе няма да угасва, мотора си работи добре върви си добре никакви ядове като цяло
Eдит2: Друго нещо интересно отивам на работа оставам я в 6:30 сутринта на паркинга вечер след работа 20:00 качвам се въртя пали от ряз независимо дали е студено или топло. Прибирам се от работа ходя къде ходя спирам я вечерта пред нас да речем в 12 сутрин ставам в 6 за работа тръгвам да паля и се почва трудното палене и не мога да си го обясна на какво се дължи това. Денем не го прави обаче вечер пренощува ли го прави :D
Едит:3 Значи в момента колата има едно деление под половината и запали без никакви ядове, но падне ли още едно деление и започва. Аз си го обяснявам като все едно пада налягането и проблема ще да е или в самата помпа в резервоара или от тандем помпата въпреки, че са сменени с втора рака. Освен да отида някъде тука в Плевен да и се замери налягането и на двете помпи. А възможно ли е от разпределителният вал да е и да е износен ? Но пък ако е от него ще го прави всеки път. Бях сложил прозрачни маркучи и двата са пълни с нафта
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
https://www.youtube.com/watch?v=xCJonhBRGkU ето от тази сутрин нарочно я оставих без нафта, аз имам съмнение, че леглата на дюзите имат ръбове и майстора не ги е минал и при слагането на дюзата от там да идвам проблема... Понеже майстора от VW като ходих при него ми каза, че почти е сигурен, че проблема е от дюзите нещо, но трябва да ги свали да погледне какво е правено и как е направено.Маркучите са пълни с нафта и като запали и от този на излишната нафта се вижда въздух че има. Тандем Помпата съм сложил бошова
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Пич подгревните ти свещи наред ли са провери ги
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Наред са, ако ми изгори свещ или се прекъсне кабел ми светва чека и ми показва. Имам един въпрос изчетох доста и все още не знам кое е правилно просто питам. За регулиране на дюзите на колко градуса е редно да се правят ? 180 или 225 така и не разбрах. Някой казват 225 повечето 180.Та ми е интересно последно на колко е най - правилно ?
- MamaMy
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Здравей колега. Така като ти чета историята и ми навява за един спомен. Имах една Астра с мотор на Исузу. Побъркаха ме от смяна на части, а логически се оказа елементарно. Щом зависи от нивото на нафтата в резервоара, значи мястото от където смуче въздуха е под това ниво. Остава или горивопровода или в самия резервоар. При мен беше в резервоара. Има маркуч който свързва гърловината в резервоара със помпата (При мен беше филтъра на сондата. Нямах помпа там). Този маркуч се удървя и смуче или покрай тръбата, че скобата не може да го стегне или самия той се е сцепил. Най-лесно е директно да се смени. Все пак е една педя само, а е на 20 години. Успех!
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно Палене при престои Ibiza 6L ПД
Попринцип доста пъти съм си мислил, че по пътя на логиката проблема трябва да е в резервоара 2 пъти свалям помпата оглеждах я чистих я не беше толкова мръсна надувах кво ли не правех и гледах нищо не виждам. Реших да пробвам с друга смених я и същата работа.Сложих прозрачни маркучи сутрин преди да я запаля са пълни с нафта и двата и този на входящата нафта и този на обратната нафта сложил съм и възвратен клапан с филтър от голф 2 и е същата работа
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта