Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Здравейте, имам Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс код на мотора BPW. Колата е с премахнат DPF филтър и затапен ЕГР.От както го купих съм минал около 2500км.Миналата седмица пътувах до Пловдив и около Чирпан се появи сиво-бял дим. В Пловдив проверих маслото и антифриза всичко беше наред. Върнах се в Ямбол и я закарах в сервиз.Нивото на маслото се беше вдигнало много над максимума. Пратихме дюзите на проверка и си бяха наред.Сложихме ги и колата продължава пуши. Ако някой знае или се е сблъсквал с този проблем,моля да сподели мнение.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Щом е вдигнала нивото на маслото явно вкарва нафтата в маслото,явно о-пръстените на дюзите са заминали.Случва се чети.
viewtopic.php?t=163942
viewtopic.php?t=163942
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Причината да вкара нафта в маслото не са много.Вкарва нафта от:
О пръстени на дюзите (каза че са добре)
Разбити легла на дюзите
Дефектирала тандемпомпа
Ако някой се сети от какво друго може да вкара нафта в маслото да сподели.
О пръстени на дюзите (каза че са добре)
Разбити легла на дюзите
Дефектирала тандемпомпа
Ако някой се сети от какво друго може да вкара нафта в маслото да сподели.
- bombina
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Не ти е изключен правилно dpf и си пуска регенерации .Това е насока да погледнете как е изключен
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Решението на проблема е описан много правилно от колегите в двата поста над мен. Всичко това води до този дефект. Ако предположим, че механично всичко е проверено и сменено, остава ДПФ да не е изключен и да си прави регенерации. С диагностична апаратура, погледнете състоянието на ДПФ, температурата му, количеството сажди и време на регенерация. Това се налага, защото както казва колегата по-горе, може да не е премахнат правилно или изобщо да не е премахнат, а само да са изтрили от таблиците, съответните грешки, които може да извади от откачването или неправилната му работа. Много важно нещо е, когато се записва новия софтуер с премахнатия ДПФ, трябва със сигурност автомобила да не е в процес на регенерация. Това се проверява задължително и се изчаква, компютъра да го завърши, след което се налива новия софтуер. Хубаво е също преди наливането на новия софтуер с диагностична апаратура да се нулират стойностите на ДПФ (функция при замяната му с нов), като естествено, той трябва да бъде премахнат физически. Ако всичко това е направено правилно и естествено софтуера е преправен както трябва, не трябва да има повече този проблем с него.
- bombina
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
Колега не написа,отрстрани ли проблема и ако да по какъв начин.Темата не е информативна за други колеги с подобни или същите проблеми!
Re: Двигателя пуши Audi A4 b7 2.0TDI 140 кс
приятелчета и при мен от двигателя подпушва само в града като карам на втора-трета. на дълго няма проблем. същия мотор/куатро/.?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта