Здравейте.
Автомобила е vw passat b6 2009 г. Двигател CBDC -110 к.с.
Проблема, който имам е следния:
Преди около 10 дни след стартиране на двигателя, колата работеше нормално. Тръгнах и след 200 метра претресе и изгасна. Опитах да запаля няколко пъти без успех, двигателя въртеше нормално. Оставих я и след няколко часа опитах отново. След 3-4 опита запали отново с претрисане и след около 1 Мин заработи нормално.
На диагностика не отчита никакви грешки. Оттогава карам и не е имало проблем.
.... До днес ...Отново не запали сутринта.
Ако някой е имал подобни проблеми, Моля да сподели!
Благодаря!



Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Малко развитие по въпроса.
Автомобила запали след известно време, отново след няколко опита и малко повече въртене. Отново няма грешки на при диагностика.
След ровене из форума, направих следното:
1. Замерих акумулатора с тестер - резултат добри параметри , но малко занижен стартов ток. Дозаредих го.
2. Проверих горивния филтър - отлично състояние, няма стружки в тялото, няма видими замърсявания или отлагания.
3. Смених реле номер 100 с ново.
4. Започнах да карам с добавка към горивото - бардал BDC - в зимни норми.
Към днешна дата колата работи нормално.
Автомобила запали след известно време, отново след няколко опита и малко повече въртене. Отново няма грешки на при диагностика.
След ровене из форума, направих следното:
1. Замерих акумулатора с тестер - резултат добри параметри , но малко занижен стартов ток. Дозаредих го.
2. Проверих горивния филтър - отлично състояние, няма стружки в тялото, няма видими замърсявания или отлагания.
3. Смених реле номер 100 с ново.
4. Започнах да карам с добавка към горивото - бардал BDC - в зимни норми.
Към днешна дата колата работи нормално.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Диагностика се прави на живи данни, не чрез грешки. В твоя случай, по време на въртене на стартер, на живи данни да се провери налягане на горивото и показанията на дюзите. Също на живи данни да се провери как отчита оборотите датчика на коляновия вал, дали има резки отклонения или прекъсване при показване на обороти или ги изменя плавно според въртенето на стартера. В твоя случай, според мен имаш проблеми със запушване на дюзи или загуба на налягане до тях.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
И не даде грешка? С какво я тестваш?stamat25 написа: Тръгнах и след 200 метра претресе и изгасна.
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Обадих се на един майстор. Дойде гледа умува, незнам с каква програма работи.Аз нямам диагностика. Каза че показва само неработеща свещ на 4 цилиндър, но това не било проблем и трябвало да пали без проблем, освен ако температурите не са изключително ниски.
Автомобила стои в гараж и вътре дори при най студените дни не се е случвало температурата да пада под 0.
Автомобила стои в гараж и вътре дори при най студените дни не се е случвало температурата да пада под 0.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Какво стана с Пасата, добавката за гориво помогна ли? В крайна сметка, може да е от лошо гориво.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Надали е от лошо гориво . Според мен е в налягането на горивото в рейла. Дано да не е стружки.
Re: Vw passat b6 2009г. 2.0 тди 110 к.с., двигател CBDC- не иска да запали
Здравейте колеги.
Към днешна дата автомобила се кара ежедневно и съм минал над 2000 км. от случая. Като симптом за нередност мога да кажа, че 2 или 3 пъти на сутрин на студен мотор се получи нещо като претрисане за няколко секунди.
Към днешна дата автомобила се кара ежедневно и съм минал над 2000 км. от случая. Като симптом за нередност мога да кажа, че 2 или 3 пъти на сутрин на студен мотор се получи нещо като претрисане за няколко секунди.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта