Здравейте, отскоро съм собственик на Голф 4 и имам проблем с пренадуване на турбото ДВГ е 1.9 tdi 110p.s ASV.
Това което до момента съм направил е:
- смяна на всички вакуумни маркучета;
- Смяна на N 75 с чисто нов на Pierburg;
- проверих дали се движи лоста на геометрията - при -0.6 бара се прибира нацяло, не знам дали хода в другата посока е достатъчен - около 1см (на око).
Прикачам няколко лога от които се вижда, че през по-голямата част от работата на ДВГ турбото пренадува.
При рязко ускорение:
При плавно ускорение :
Спокойно градско каране:
Грешките които дава са:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ - еднократно след яко настъпване
Моля знаещите за мнения - дали трябва да се сваля турбината или да търся другаде.
Благодаря предварително :-).
ASV пренадува
Re: ASV пренадува
Привет, другите колеги трябва да потвърдят, но не звучи ли като проблем с waste gate-a. С какво масло го караш ?
Re: ASV пренадува
Здравей, благодаря за бързото включване. Карам с 10W40 засега, като му навъртя 1000км ще го сменя с 5W30 - колата е нов внос и искам малко да отмия чернилката. Маслото не мръднало за около 600-700км. Колата не пуши. Турбината е с променлива геометрия.
Това е лог в авариен режим: - според мен актуатора успява да изключи турбината.
Това е лог в авариен режим: - според мен актуатора успява да изключи турбината.
Re: ASV пренадува
Лог в авариен режим е безсмислен. Нищо няма да разбереш от него , защото компа е отрязъл всичко.
А без да съм гледал логовете бих предположил геометрия , просто тези турбини имат навика често да се зацапват. Профилактично можеш да пробваш със спрей за фурни ( има тема някъде във форума) . А ако имаш условия може директно да свалиш турбото и да почистиш.
Актуатора също може да е причина за пренадуване , особено ако е с ръждясала ос.
А без да съм гледал логовете бих предположил геометрия , просто тези турбини имат навика често да се зацапват. Профилактично можеш да пробваш със спрей за фурни ( има тема някъде във форума) . А ако имаш условия може директно да свалиш турбото и да почистиш.
Актуатора също може да е причина за пренадуване , особено ако е с ръждясала ос.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: ASV пренадува
Щом си с променлива геометрия работата е ясна,почистя с спрея за фурни работи безпогрешно има начин и със и без наличен катализатор.Ето темата и чети чети.Няма нужда да сваляш турбината и да даваш 150лв за почистване няма смисъл.
httpss://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638
httpss://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 166 госта