Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
Ако са еднакви буксите, мисля, че ще стане.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
nekoii написа:На последната диагностика ми казаха че най-вероятно има стружки в помпата или е замърсена. Посъветваха ме вместо да се чисти тази направо да взема друга.
Не съм някакъв експерт, но "стружки в помпата или е замърсена" е едно и също нещо.
Второто изречение от цитата ми звучи като "Дано да клъвне тоя".
Другата помпа дали на какъв хал ще е?
Първото, което бих направил е да видя кода на грешката от диагностиката. Очевидно има такава, след като са те напътили към помпа. После вече е лесно.
cecoa1 написа:Ако са еднакви буксите, мисля, че ще стане.
И аз така мисля. Мощността я докарват от дюзи (разпръсквачи) и турбини, най общо казано.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
System_error написа:.
Не съм някакъв експерт, но "стружки в помпата или е замърсена" е едно и също нещо.
..
За мен има разлика. Помпата механично може да е добре, но блока да е замърсен , След почистване може да мине много км преди пак да се появи като проблем. Замърсяването е предимно от горивото и в малка степен от помпа, дюзи.
Хубаво е да намерите начин да лепнете един як магнит от говорител или друг на гор.филтър. Така вероятността да се замърси ГНП намалява в пъти.
Замърсяването се установява лесно на лек наклон нагоре. Колата се кара на втора без газ. За момент се натиска педала на съединителя , без да се пипат други педали. За момент колата леко се изфорсирва и веднага след това спадат оборотите до ниските си. Това когато е наред ГНП. Замърсено ли е обаче, мотора задържа продължително оборотите си ( близо 1500-2000 об/мин ) и понякога дори си остават така до бутване на педала на газта.
Познава се и по леките промени в ниските обороти , но често този проблем се появява и от поизносено турбо или повишена картерна вентилация ( капки масло се засмукват и запалват ) .
Вече има ли стружки ( те са и по-едри ) значи работата е дебела и трябва ново ( друго ) ГНП . При разглобяване на ГНП се виждат проблемните зони .
Познава се много лесно , като има проблем при гасене най-вече. Понеже често полепват стружки по старт-стоп клапана и се затруднява малко или много затварянето му.
М/у другото има един начин за "почистване" без разглобяване , но не е много препоръчителен.
System_error написа:Първото, което бих направил е да видя кода на грешката от диагностиката
Не винаги излиза нещо . При замърсено ГНП най-много да излезе G149.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
А грешка 01268 за какво се отнася в такъв случай?
...Все пак не разбрахме, дали са видели грешка при диагностиката или не.
...Все пак не разбрахме, дали са видели грешка при диагностиката или не.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигателя Passat b5 1.9 tdi 90кс
Да и това . Бях изключил . Въпреки, че сещам се на една кола преди 7-8 години, може и малко повече да е било, не се оказа замърсено ГНП. Вече не се сещам какво беше, знам само, че беше сменяно ГНП и пак излизаше тая грешка. Имах съмнение за кабели, връзки, но колата отиде тоталка след случка и така и не разбрахме.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта