Колеги става въпрос за пасат б7 2000 140 коня автомат код на двигателя CFFB (bluemotion) 2011 година.
Днес докато си карах из града започна да мига подгрева и светна чек енджина, след което колата влезе в авариен режим, след диагностика изскочиха следните грешки:
P261A - Engine coolant pump B - control circuit open
P2426 - Exhaust recirculation (EGR) cooing valve - circuit low
P0047 - Turbocharger (TC) boost control solenoid supercharger (SC) boost control solenoid - circuit low
Първото виждам, че е някаква допълнителна водна помпа разположена долу до картера, дали от нейното дефектиране е възможно да са и следващите грешки или да търся проблема другаде.
VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим
VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим
Последна промяна от kuban на Вто 27 апр 2021 21:17, променено общо 1 път.
Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим
Проблема е решен, нова водна помпа и всички грешки изчезнаха.
Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим
Колега, сменил си водната помпа на двигателя или някаква друга? И аз днес минах през твоите симптоми. Може ли инфо?
Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим
Колега сменя се спомагателната водна помпа, не основната, която се върти от ангренажния ремък. Като свалиш кората на канал отдолу ще я видиш, сменя се лесно, изтича много малко антифриз при смяната около половин до 1 литър. моята беше и изгоряла платката, явно е минало през уплътнението антифриз и е окъсила. Тази помпа доколкото разбрах продължава да върти антифриза през EGR и спомага и да охлади турбото след като изгасиш колата.
Ето я как изглежда.Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта