VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kuban
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим

Мнениеот kuban » Нед 25 апр 2021 15:42


Колеги става въпрос за пасат б7 2000 140 коня автомат код на двигателя CFFB (bluemotion) 2011 година.
Днес докато си карах из града започна да мига подгрева и светна чек енджина, след което колата влезе в авариен режим, след диагностика изскочиха следните грешки:
P261A - Engine coolant pump B - control circuit open
P2426 - Exhaust recirculation (EGR) cooing valve - circuit low
P0047 - Turbocharger (TC) boost control solenoid supercharger (SC) boost control solenoid - circuit low

Първото виждам, че е някаква допълнителна водна помпа разположена долу до картера, дали от нейното дефектиране е възможно да са и следващите грешки или да търся проблема другаде.

Последна промяна от kuban на Вто 27 апр 2021 21:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kuban
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим

Мнениеот kuban » Вто 27 апр 2021 13:37


Проблема е решен, нова водна помпа и всички грешки изчезнаха.


Потребителски аватар
Kaktus_78
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 04 авг 2018 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим

Мнениеот Kaktus_78 » Чет 03 юни 2021 23:07


Колега, сменил си водната помпа на двигателя или някаква друга? И аз днес минах през твоите симптоми. Може ли инфо?


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Re: VW Passat B7 2.0 2011 tdi в авариен режим

Мнениеот kuban » Пет 04 юни 2021 14:11


Колега сменя се спомагателната водна помпа, не основната, която се върти от ангренажния ремък. Като свалиш кората на канал отдолу ще я видиш, сменя се лесно, изтича много малко антифриз при смяната около половин до 1 литър. моята беше и изгоряла платката, явно е минало през уплътнението антифриз и е окъсила. Тази помпа доколкото разбрах продължава да върти антифриза през EGR и спомага и да охлади турбото след като изгасиш колата.
vw-pump.jpg
vw-pump.jpg (34.33 KиБ) Видяна 983 пъти
Ето я как изглежда.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта