Здравейте,
Преди 6 години имах проблем с колата-изгасваше от раз и не пали. След съвети във форума разбрах ,че е от реле 109. Отстраних проблема,но днес отново се появи.Смених отново реле 109 и се оправи.
Въпросът ми е : като изключа контактния ключ какво се прекъсва,че колата гасне?
При бензиновите мотори се прекъсва тока към свещите,но при дизелите кое го гаси?
Re: Polo classic (6К V2),64 к.с.;1,9 SDI,1999г.;AEY. Кое прекъсва работата на двигателя?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Re: Polo classic (6К V2),64 к.с.;1,9 SDI,1999г.;AEY. Кое прекъсва работата на двигателя?
Притока на гориво. А може и на въздух.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Re: Polo classic (6К V2),64 к.с.;1,9 SDI,1999г.;AEY. Кое прекъсва работата на двигателя?
Водния дух1 написа:Притока на гориво. А може и на въздух.
Това е пределно ясно!
Въпроса е : когато върна контактния ключ,колата гасне ВЕДНАГА!
Това е правилно,но аз подавам принудително ток към ел.клапана за гориво на помпата и колата пак гасне.(а не би трябвало)
Явно има друго,което спира двигателя.Аз това искам да разбера.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo classic (6К V2),64 к.с.;1,9 SDI,1999г.;AEY. Кое прекъсва работата на двигателя?
Вероятно някой компютър.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта