Vw Passat B6 Variant 1,9 TDI 2006 проблем турбо
Vw Passat B6 Variant 1,9 TDI 2006 проблем турбо
Здравейте колеги,става въпрос за Пасат Б6 1.9 ТДИ 2006 година..Както е в движение (повечето пъти извън градско каране) и турбото спира..давам гас но едвам едвам ускорява...когато я загася и запаля отново турбото си тръгва и всичко е ок...преди го правеше много много рядко но напоследък зачестиха случаите... какъв може би е проблема?
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Vw Passat B6 Variant 1,9 TDI 2006 проблем турбо
Потърси в гугъл или тук с търсачката за "авариен режим"!
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Passat B6 Variant 1,9 TDI 2006 проблем турбо
Проблеми бол - най-вероятно зацапана геометрия или блокът с многото клапани за вакуум. За теб препоръката е добър майстор.
Re: Vw Passat B6 Variant 1,9 TDI 2006 проблем турбо
Аз имам следният проблем купих голф 5 1.9 105 бкц от германия внос обслужих я обаче имаше едно фиуул след като превклучвах скоростите няма дпф и катализатор помислих че е нормално така отидох да ми сложат чип или ремап за мен е едно и също човека я направи и ми каза колега заминава ди турбото ревезирай го или нея натискай много ще се пръсне с 15 20 процента я е надул излизам от сервиза и маган до ламарината много с радвах върввше и след 15 мин счупих турбото бял дим както си му е реда задърпаха ме до гаража свалих турбото оста беше на половина перката беше изядена а тази която е към гърнето я исплух на пътя още свалих изчистих рядиатор маркучи имаше парчета от перката взех 2 ра ръка от октавия 105 със нова средна част нямаше никакъв луфт незнам китайска ли беше сложих я запали работи супер вървеше несъм настройвал нищо с това ново турбо вървеше си пак като преди обаче 2000 близо минах и почна да вие ацки много осетих че не е наред веднага в гаража свалих го гледам луфт и перката стъргалла по корпоса и въпроса ми е какво да правя рециклиране на първото оригинално турбо или това което е тръгнало да се чупи или друго от арл с по дебела ост дайте съвети или да ходя при мапера да питам кво става защото почвам да се отчайвам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 57 госта