Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Аз само неразбрах с какво ви засегнах. Но, ако е така съжалям и се извинявсм на засегнаъите.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Афектиран и изнервен съм от мисълта за отваряне на двигател и неволно може да съм засегнал някого. Още веднъж се извинявам на всички.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
deqnak__ написа:Колега четете ли? Говоря зза външния край на съда.
Преди да се палиш, че някой не е чел, да беше обяснил де си бъркал. Тонът ти не предразполага някой да си губи времето с теб. Колкото и да си афектиран.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Този проблем е широко разпространен.
Официалните сервизи сменят гарнитура на глава и нищо не се променя.
Не бързай!
Знае се, че го изхвърля през капачката на разширителния съд. Но не е проблемът в капачката.
Знае се, че е свързано с регенерациите.
Но в повечето случаи не е и охладителят на егр-а.
Споделят на места за този нагревател на кръга за REST отоплението, но не знам...
Сменят термостати, помпи, охладители, гарнитури глава и пак остава.
Сега нямам време да задълбавам в темата, но трябва доста четене, ако искаш да не стреляш в тъмното.
Иначе е в цялата група - Сеат, Шкода и VW.
За момента аз бих направил хубава промивка с някой доказан препарат за някакви километри. После хубава смяна с безкомпромисно обезвъздушаване.
Това последно не знам как става. Така и не разбрах как се прави единия кръг (забравих му и името вече).
Официалните сервизи сменят гарнитура на глава и нищо не се променя.
Не бързай!
Знае се, че го изхвърля през капачката на разширителния съд. Но не е проблемът в капачката.
Знае се, че е свързано с регенерациите.
Но в повечето случаи не е и охладителят на егр-а.
Споделят на места за този нагревател на кръга за REST отоплението, но не знам...
Сменят термостати, помпи, охладители, гарнитури глава и пак остава.
Сега нямам време да задълбавам в темата, но трябва доста четене, ако искаш да не стреляш в тъмното.
Иначе е в цялата група - Сеат, Шкода и VW.
За момента аз бих направил хубава промивка с някой доказан препарат за някакви километри. После хубава смяна с безкомпромисно обезвъздушаване.
Това последно не знам как става. Така и не разбрах как се прави единия кръг (забравих му и името вече).
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
В цитатите по-горе от един английски форум казват, че проблема е от радиаторчето на парното. Тесни са тръбичките на моделите до 2015. Запушват се лесно и спират циркулацията. Колега от шкода форума е сменил гарнитура и пак е продължило. Открил е пробив в охладителя на интеркулера.
Почистването на системата ми се струва добро начало. А обезвъздушаването е задължително. Взех колата ноември и я карах 1 месец преди да я дам за обслужване. А при смяната на помпата е източван антифриза. Незннам как е обезвъздушавана.((говоря за неоторизиран сервиз). Та ммисля за това да говоря с Порше. Обезвъздушаване с люлеене на всички помпи през диагностиката.
Почистването на системата ми се струва добро начало. А обезвъздушаването е задължително. Взех колата ноември и я карах 1 месец преди да я дам за обслужване. А при смяната на помпата е източван антифриза. Незннам как е обезвъздушавана.((говоря за неоторизиран сервиз). Та ммисля за това да говоря с Порше. Обезвъздушаване с люлеене на всички помпи през диагностиката.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Обезвъздушаване то е елементарно,паркираш колата с муцуната нагоре махаш капачката на казанчето и забележи двата маркуча на парното където влизат към купето на единия от двата маркучи ще забележиш дупчица като пробит изглежда разхлабваш скобата на маркуча с клещи тип чираци за да е удобно и местиш маркуча,на щуцера има същата дупка трябва да ги съвпаднеш когато това стане от там ще започнат да излизат балончета ще чакаш докато не тръгне само антифриз тогава връщаш маркуча на старото си място и стягаш скобата.Дано съм бил изчерпателен.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
За каква кола/двигател говориш?
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
ВАГ до 2010 година е така след нея не знам дали има промяна но не вярвам,карал съм и все още карам ВАГ до 2005 и всичките имат дупчица за обезвъздушаване в единия от щуцерите на парното,не знам дали за най новите е така но не вярвам да е различно,поправи ме ако греша.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Доста е различно.
4 кръга.
За този low temperature има най-много неясноти как се обезвъздушава (бях пускал тема май).
Гадая - подозирам, че проблемът е софтуерен. Струва ми се възможно, ако компа не прецени правилно температурата, ще затвори някой кръг в кофти момент. Кипва и избива през разширителя.
Възможно е и някой датчик да лъже.
Само предположение.
4 кръга.
За този low temperature има най-много неясноти как се обезвъздушава (бях пускал тема май).
Гадая - подозирам, че проблемът е софтуерен. Струва ми се възможно, ако компа не прецени правилно температурата, ще затвори някой кръг в кофти момент. Кипва и избива през разширителя.
Възможно е и някой датчик да лъже.
Само предположение.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Значи няма дупчица на маркуча на парното ако е така извинявам се за подвеждаща информация,но все пак нека колегата да хвърли едно око на двата маркуча отиващи към парното (не пречи да провери)
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
И моите разсъждения са около обезвъздушаването. Ще го напрсвя в Порше и ще видим има ли разлика.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Ако няма видими външни следи от течове - казанче, маркучи и др., - залагам на охладител на ЕГР. много често при ФВ след 2005г
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
За колегите, които са на ТИ с английския:
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... le.483783/
Или с две думи - радиатора на парното. Ще видим дали при мен е това. Не ОЕМ радиаторите вече се правят по-широки и доста хора от тази тема са си решили проблема именно така.
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... le.483783/
Или с две думи - радиатора на парното. Ще видим дали при мен е това. Не ОЕМ радиаторите вече се правят по-широки и доста хора от тази тема са си решили проблема именно така.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Ходих на инспекция в Порше. Теста за налягане мина нормално. Проверили са за външни течове и такива няма. Термостата и всички помпи работят нормално. Следващите стъпки са проверка на ЕГР и всмукателен колектор.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 1.6TDI 110 Коня - загуба на антифриз
Проблема лъсна. Охладител на турбото. Но цената му в Порше е олеле. Търся варианти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта