Здравейте колеги.Реших от любознателност (пък и подобна полезна тема не намирам)да повдигна въпроса кои ВАГ автомобили са с променлива геометрия и кои са с уестгейтово турбо, като смятам че темата ще е полезна и информативна за много колеги.Да започна пръв.
С променлива AFN,AVF
Гейтово 1Z
Допълвайте моля.
Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
Мисля,че AGR е без геометрия. Също и AAZ ,но той е предкамерен.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
Ми вие изчерпахте темата
А иначе сериозно, всичкото предкамерни са с гейт. От директното впръскване има от петцилиндровите мотори при Ауди 100/А6 и при бусовете T4. При следващия бус Т5, може би в четирицилиндровите PD. При трицилиндровите PD на Поло и Лупо също има с гейт(не знам дали всички).
А иначе сериозно, всичкото предкамерни са с гейт. От директното впръскване има от петцилиндровите мотори при Ауди 100/А6 и при бусовете T4. При следващия бус Т5, може би в четирицилиндровите PD. При трицилиндровите PD на Поло и Лупо също има с гейт(не знам дали всички).
- MamaMy
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
AUY е ПД и е с променлива
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
1.8Т е с гейтово.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
То на бензиновите не знам въобще има ли с VNT.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
Има,1.5 ТСИ,130кс.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
cecoa1 написа:Ми вие изчерпахте темата
А иначе сериозно, всичкото предкамерни са с гейт. От директното впръскване има от петцилиндровите мотори при Ауди 100/А6 и при бусовете T4. При следващия бус Т5, може би в четирицилиндровите PD. При трицилиндровите PD на Поло и Лупо също има с гейт(не знам дали всички).
Нямах това предвид, просто някой да сподели защото са 50 кода на двигатели на ВАГ АВФ,афн,1з,аху махау бахау БМП(по военному бойна машина на пехотата)и знайни и незнайни кодове.Просто се се кажат това това и това са с променлива геометрия
Това това и това са с гейтово.Ти почваш предкамерните са без ама кои предкамерни дай им кодовете.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
Трудно се помнят толкова много различни кодове, но не е толкова трудно да се знаят предкамерните и с директно впръскване. Първия с директно впръскване е 2,5 в Ауди 100, петцилиндров с означение 1T. След него идва прочутия 1,9- 1Z в Ауди 80(B4). Малко след това, от излизането и на Голф 3, практически остава само един единствен предкамерен мотор, който е и с турбо - той е 1,9 с мощност до 75к.с, най-често срещан с означение AAZ. Затова е лесно да се каже, че всички предкамерни са с гейт.
Първият им дизел с VNT е AFN, някъде към 1995-1996г. После сменят буквите, но пак си остава 1,9 -110к.с., и се знае, че са с VNT. Междувременно 1Z също има модернизирани версии с други букви, които си остават с 90к.с. и с гейт. Има изключение при 1,9 -90к.с. с означение ALH, там е с VNT.
VNT е и при т.нар. "душегуб" V6 2,5TDI. При помпа-дюза също рядко има турбо с гейт, аз знам само за трицилндровите. Подозирам, че го има и в някои от най-слабите версии на 1,9PD.
Първият им дизел с VNT е AFN, някъде към 1995-1996г. После сменят буквите, но пак си остава 1,9 -110к.с., и се знае, че са с VNT. Междувременно 1Z също има модернизирани версии с други букви, които си остават с 90к.с. и с гейт. Има изключение при 1,9 -90к.с. с означение ALH, там е с VNT.
VNT е и при т.нар. "душегуб" V6 2,5TDI. При помпа-дюза също рядко има турбо с гейт, аз знам само за трицилндровите. Подозирам, че го има и в някои от най-слабите версии на 1,9PD.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
otoba.ru - има много неточности.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
Не е лош сайта, но пак пропускат някое и друго означение, и имат по някоя и друга неточност, поне доколкото го разгледах набързо. И това извън подробността, че някои модификации ги споменават чак в описанието на някои от дадените на началната страница(примерно AGR).
Не видях BMN, но пък пишат за пиезодюзи на BMM.
Но общо взето за вида на турбините вероятно е достатъчно точен.
Не видях BMN, но пък пишат за пиезодюзи на BMM.
Но общо взето за вида на турбините вероятно е достатъчно точен.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Кои модели на ВАГ са с променлива геометрия и кои с гейтово турбо
muns61 написа:otoba.ru - има много неточности.
Ще се радвам да споделиш подобен ако имаш
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта