Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
егр има два варианта да тече от гарнитурката към всмукателя или от една дупчица,ако е от дупчицата е няма оправяне само смяна с нов за мощността не може да се каже без дигностика в която да се видят налягането на турбото и стойностите на дебитмера
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Забравих да напиша, че днес бях на диагностика, но момчето не запали колата. Изчисти грешките и останаха 3 грешки - Датчик температура (стрелката скача от 50 на 90 и обратно, без никакви измениения на работата на двг), датчик за темпетатура и ниво на маслото, и един датчик за ABS. Той ми каза, че ЕГР е в ужасно състояние и трябва да се свали да се чисти със все турбо и всмукателни тръби, ама той е и собственик на сервиз, та може и да преувеличава. Маркучето към клапана на ЕГР въобще не е омаслено отвътре.
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
датчика за температурата на водата със сигурност е за смяна другите вече трябва да се проверят,но вероятно и те са за смяна егр и всмукателния колектор е хубаво да се свалят и почистят може да са задръстени с сажди,но самото почистване не гарантира,че теча от него ще спре но почиствайки и обесмаслявайки ги ще установите от къде е проблема
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Взел си колата за 3000 на 370 000 км ,кой знае дали са реални ,след такъв пробег е нормално да има секви проблеми по двигателя .Хубаво е ,че няма ръждички и е пазена ,но ще трябва да се бръкнеш за качествен сервиз и ремонт
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Ок, благодаря, колеги, ще действам пи въпроса.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Здравейте, да рапортувам малко: преди няколко дни смених температурния датчик и сега колата се дърпа като бензинова, още от малките обороти. Забелязах и че по - малко гори. Преди бях забелязал, че от ауспуха излиза само лека гореща мараня, а след смяната вече си духа съвсем нормално. Не си го въобразявам, бях се замислил даже гърнета да свалям. Почистих външно ЕГР - а и сега ще наблюдавам за омасляване.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Окей, темата е моя, AVB 101 коня забива. Имаше пропуски във вакуума и колкото повече ги оправям и усилвам вакуума, толкова повече забива. Лоста на актуатора има пълен ход. Днес извадих тръбичката на картерните газове, след изгасване на двигателя и илезе остатъчен газ откъм турбината, а не откъм двигателя. Грешки на диагностика има само един датчик за ABS, който остава след изчистването.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
А с диагностиката успяваш ли да се свържеш конкретно с ECU за грешки и живи данни?
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
toraborat, аз не разбирам, но на двама майстори ходих.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Да, щом сте оправяли грешки с датчиците, вероятно не е това.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Дали е възможно да забива от задръстени гърнета? Катализаторът има два много грозни шева отгоре и презюмирам, че е изкормен. По корпуса на ЕГР - а избива много прясно масло, откачих му вакуум системата (прекарах всичкия вакуум през турбото) и пак избива масло...
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
ОК, има ли тук някой от Враца, или Мездра, който да седне до мен с компютъра и да засече какво точно се случва в момента, когато забие муцуната?
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
5 ml масло 5W40 в маркучето, което дърпа актуатора (извадено при работещ двг), после заби 2 - 3 пъти при 100км/ч, и после се върнах, и взех единия баир със 120 на 4 - а, а другия със 140 на 5 - а. Засега съм ок, стискайте палци това да е бил проблема...
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Актуатора може да е пълен с ръжда и да заяжда .Моя беше така и го смених ,за да нямам проблем.
Нечиста геометрия на турбо също може да е проблема ,лоста трябва да се движи свободно при разкачен актуатор.
Нечиста геометрия на турбо също може да е проблема ,лоста трябва да се движи свободно при разкачен актуатор.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
viking. написа:лоста трябва да се движи свободно при разкачен актуатор.
Братко мили, как да го разкача тоя актуатор???
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта