Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Премери налягането на маслото след продължително каране.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
muns61, забелязах, че като угася и после река да запаля, всички лампи без акумулаторчето гаснат, но масльонката мига 4 - 5 пъти в жълто и гасне. Чак тогава паля. Не съм сменил още маслото, щото си карам повече старата кола. Не знам какво означава това мигане в жълто на масльонката.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
жълтата е за ниско ниво на маслото
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
tdi fen, какво да предприема? Мастото е даже с 1 см над мярката!
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
трябва диагностика може проблема да е в датчика той се намира отдолу на картера
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Ще го проверим, но чукането не е от датчика според мен. След юркане, чукането изчезва и двигателя е мушица...
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Здравейте, смених маслото, покарах 10 км градско и чукането изчезна, вибрациите намаляха и мощността се вдигна. Сипах "Фукс - Титан" 5W40. Интересно, че последната лепенка, която майстора намери, беше отпреди 50 000 км... Бладодаря на всички от сърце!
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Радвам се, че си решил проблема, но защо не си я обслужил още след покупката? Карането така можеше да ти докара големи главоболия. Моята когато я взех ме убеждаваха, че е обслужвана, но рвмъка се оказа целият нацепен, а маслото не беше правилното. Затова купуваш, обслужваш - караш (ако няма други проблеми де).
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Ремъка е свеж, с нито една изтрита буквичка от надписа му. Затова се подлъгах и за маслото, но момчето от сервиза с пипането на маслото с пръсти, каза: "Това масло не е добро, въобще няма визкозитет!" и тогава започна да търси лепенки.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Надали е каран 50000 без смяна на маслото. Но в момента си с правилното.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
А защо ли е било над максимума?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Нафта. В маслото.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Тепърва ще следя нивото, момчета. Според мен е долято масло, за да не светка масльонката в жълто. Тя светкаше при подаване на контакт, точно 5 пъти и угасваше. Сега не светка, а маслото е по - малко отпреди, но е по - хлъзгаво, върви по - бързо по магистралите и вдига повече налягане, та се чудя дали масльонката не светка в жълто, когато компютърът е отчел по - ниско налягане в предния преход на автомобила? Дали има такъв вариант?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Пре ниско налягане на маслото светва червената лампичка.
Re: Пасат 1.9 TDI PD 101 чукане след (или преди) всеки оборот
Здравейте, минах около 1000 км с новото масло и не си променя нивото, но идеално чистият ЕГР, с който я купих, сега е много омаслен, особено на снадката под клапана. Това дали означава, че вътре е мармалад? Мощността на 4 - а и 5 - а мммалко не ми се вижда достатъчна..., На 1, 2, и 3 - а е добре, но чак след 2000 об/мин. Лостчето на геометрията на турбото пада с 1 см надолу, като му изскубеш маркучето от клапана. Какво да предприема? Дезинтеграция и WD40?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта