1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vencib
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 18 ное 2020 11:22
Автомобил:
Двигател:

1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот vencib » Пон 14 юни 2021 22:22


Здравейте,
Сменях гарнитура на главата и всичко в главата без разпределителния вал и дюзите.Съответно и нов ангренажен комплект.След като сложихме всичко по местото си колата върти нормално но не иска да запали.Някой по запознат може ли да сподели къде да търся проблема.Колата е Passat b5.5 2002 1.9 tdi 131 AVF 4X4.
Благодаря за вниманието!!!




kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот kukata_pasat » Вто 15 юни 2021 6:35


]На първо време свали капака на клапаните и виж реглажа на натиска на дюзите дали е на 180 градуса.След всяко сваляне на вала се прави нов реглаж.развива се контрагайката и с шестограма (виж снимката) се навива до края без да се стяга просто се навива и после се развива на 180 градуса и се стяга контрагайката.Първо почни от там ако после запали виж синхронизацията на вала на ВАГ Ком и я оправи,ще ти обясня как но първо направи това.Блокирахте ли колянов и разпределителния вал с шишовете при смяната разясни.
Прикачени файлове
IMG_20201026_152708.jpg


vencib
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 18 ное 2020 11:22
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот vencib » Вто 15 юни 2021 6:53


Благодаря,дюзите уж са регулирани момчетата където шлайфаха главата казаха че са регулирали всичко.Но ще ги проверя за всеки случай.Колкото до блокирането на коляновия и разпределителния не сме ги блокирали.


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот kukata_pasat » Вто 15 юни 2021 7:27


Опа там се крие разковничето.Свали горния капак на ангренажа лесен е на колелото на разпределителния вал ще видиш три болчетата за ключ 13 в едни канали и един централен болт за ключ 18.Синхронизацията на вала се прави по следния начин.
1.Разхлабват се трите болчетата.
2.С ключ 18 буташ централния болт по часовниковата стрелка сваляш синхронизацията от + към - обратно на часовниковата стрелка вдигаш от - към + (Бутай много леко с минимални движения милиметър) като начало бутни по часовниковата стрелка защото на голям + спира да пали ама пак казвам много малко с тласъци милиметър.
3. Важно след като бутнеш НЕ ЗАБРАВЯЙ да стегнеш трите болчетата с ключа 13 НЕ ЗАБРАВЯЙ това и после въртиш и палиш..
4. Ако запали някък с диагностика ВАГ Ком на 4 канал гледаш синхронизацията на вала има една графа където от долу са дадени стойности от -3 до +3 трябва да е към 0.Ама първо да запали гледаш на колко е и ако се налага гасиш и пак буташ докато я нагласиш.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот Danny boy » Вто 15 юни 2021 20:27


Земи един спрей за почистване на спирачни апарати и пръскай в тръбата на въздушния филтър към смукателния колектор,а някой да върти на стартер през това време. Веднъж като запали и после няма да имаш проблеми.
Нещо не може да обезвъздушиш както трябва и затова е така. На един голф 2.0 тди пд. след смяна на гарнитура по същия начин не можеше да запали и така решихме проблема.


vencib
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 18 ное 2020 11:22
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот vencib » Сря 16 юни 2021 22:32


Колега,благодаря за точните инструкции за синхронизацият а на вала.Намерих шишове за блокиране,една нова настройка и колата вече работи.
Много благодаря!!!


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура

Мнениеот kukata_pasat » Пет 18 юни 2021 6:08


Няма проблеми, затова е форума да си помагаме



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 189 госта