Здравейте,
Сменях гарнитура на главата и всичко в главата без разпределителния вал и дюзите.Съответно и нов ангренажен комплект.След като сложихме всичко по местото си колата върти нормално но не иска да запали.Някой по запознат може ли да сподели къде да търся проблема.Колата е Passat b5.5 2002 1.9 tdi 131 AVF 4X4.
Благодаря за вниманието!!!
1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
]На първо време свали капака на клапаните и виж реглажа на натиска на дюзите дали е на 180 градуса.След всяко сваляне на вала се прави нов реглаж.развива се контрагайката и с шестограма (виж снимката) се навива до края без да се стяга просто се навива и после се развива на 180 градуса и се стяга контрагайката.Първо почни от там ако после запали виж синхронизацията на вала на ВАГ Ком и я оправи,ще ти обясня как но първо направи това.Блокирахте ли колянов и разпределителния вал с шишовете при смяната разясни.
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
Благодаря,дюзите уж са регулирани момчетата където шлайфаха главата казаха че са регулирали всичко.Но ще ги проверя за всеки случай.Колкото до блокирането на коляновия и разпределителния не сме ги блокирали.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
Опа там се крие разковничето.Свали горния капак на ангренажа лесен е на колелото на разпределителния вал ще видиш три болчетата за ключ 13 в едни канали и един централен болт за ключ 18.Синхронизацията на вала се прави по следния начин.
1.Разхлабват се трите болчетата.
2.С ключ 18 буташ централния болт по часовниковата стрелка сваляш синхронизацията от + към - обратно на часовниковата стрелка вдигаш от - към + (Бутай много леко с минимални движения милиметър) като начало бутни по часовниковата стрелка защото на голям + спира да пали ама пак казвам много малко с тласъци милиметър.
3. Важно след като бутнеш НЕ ЗАБРАВЯЙ да стегнеш трите болчетата с ключа 13 НЕ ЗАБРАВЯЙ това и после въртиш и палиш..
4. Ако запали някък с диагностика ВАГ Ком на 4 канал гледаш синхронизацията на вала има една графа където от долу са дадени стойности от -3 до +3 трябва да е към 0.Ама първо да запали гледаш на колко е и ако се налага гасиш и пак буташ докато я нагласиш.
1.Разхлабват се трите болчетата.
2.С ключ 18 буташ централния болт по часовниковата стрелка сваляш синхронизацията от + към - обратно на часовниковата стрелка вдигаш от - към + (Бутай много леко с минимални движения милиметър) като начало бутни по часовниковата стрелка защото на голям + спира да пали ама пак казвам много малко с тласъци милиметър.
3. Важно след като бутнеш НЕ ЗАБРАВЯЙ да стегнеш трите болчетата с ключа 13 НЕ ЗАБРАВЯЙ това и после въртиш и палиш..
4. Ако запали някък с диагностика ВАГ Ком на 4 канал гледаш синхронизацията на вала има една графа където от долу са дадени стойности от -3 до +3 трябва да е към 0.Ама първо да запали гледаш на колко е и ако се налага гасиш и пак буташ докато я нагласиш.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
Земи един спрей за почистване на спирачни апарати и пръскай в тръбата на въздушния филтър към смукателния колектор,а някой да върти на стартер през това време. Веднъж като запали и после няма да имаш проблеми.
Нещо не може да обезвъздушиш както трябва и затова е така. На един голф 2.0 тди пд. след смяна на гарнитура по същия начин не можеше да запали и така решихме проблема.
Нещо не може да обезвъздушиш както трябва и затова е така. На един голф 2.0 тди пд. след смяна на гарнитура по същия начин не можеше да запали и така решихме проблема.
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
Колега,благодаря за точните инструкции за синхронизацият а на вала.Намерих шишове за блокиране,една нова настройка и колата вече работи.
Много благодаря!!!
Много благодаря!!!
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 тди 131к.с AVF Не пали след смяна на гарнитура
Няма проблеми, затова е форума да си помагаме
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта