Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
Няма повече от 200 м със сигурност в момента на светване на тази лампа спрях на първата възможна отбивка. Никога досега не е светвала въпросната лампа ,нищо не е тропало ,не е скърцало по абсолютно никакъв начин не е имало индикации ,че ще ме остави на пътя с такава повреда. Чакам да ми изпратят снимки и ще ги пусна.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
cecoa1 написа:Забравил си кавичките на думата "специалисти". Хора с техническо образование няма как да го твърдят това, а и нямаше да се продава шестограма като отделна част. Да не говорим за огромния опит точно с въпросния възел, който противоречи на такива странни теории.
всеки малко грамотен машинен инженер е наясно, че когато от 2 съвместно работещи детайла
смениш само 1ния изяждаш дървото. Сменят се и 2та детайла, ако са зъбни колела например сменяш и 2те. Смениш ли 1то се разбива системата. Даже в представителството на Ауди казват че този детайл превантивно Не се сменя по предписание на производителя.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
към авторка на поста. В кой град си ? 'И решиш ли тази кола ще я караш или ще я продаваш след като я направиш ?. Че е от съществено значение
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
anpa1 написа:всеки малко грамотен машинен инженер е наясно, че когато от 2 съвместно работещи детайла
смениш само 1ния изяждаш дървото. Сменят се и 2та детайла, ако са зъбни колела например сменяш и 2те. Смениш ли 1то се разбива системата. Даже в представителството на Ауди казват че този детайл превантивно Не се сменя по предписание на производителя.
Съгласен съм, трябва да си доста малко грамотен за да смяташ, че навсякъде всичко се сменява заедно.
Има неща, които се сменява заедно, и такива, за които това не е задължително. Ама как да го обясниш на човек, който даже и видове сглобки не е учил?! А на инженерите от Ауди, много им здраве - не би трябвало да имат очи да говорят такива глупости, след като това калпаво техническо решение е тяхно творение. Отделно, че за разлика от Пасат, при Ауди смяната на шестограма е доста усложнена заради надлъжното разположение на мотора. Какво да напишат друго в официалното предписание, освен да излъжат, че не е добре да се сменя?! Може би, че са се изложили, и на иначе читави мотори са заложили бомба със закъснител, заради калпав детайл, струващ колкото кутия цигари?!
И поради що се продава шестограма като отделна оригинална резервна част, ако не бива да се сменя само той?! Щото примерно пиньон и корона, хипоидна двойка, от главното предаване на автомобил със задно предаване, се продават само в комплект.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
cecoa1 написа:anpa1 написа:всеки малко грамотен машинен инженер е наясно, че когато от 2 съвместно работещи детайла
смениш само 1ния изяждаш дървото. Сменят се и 2та детайла, ако са зъбни колела например сменяш и 2те. Смениш ли 1то се разбива системата. Даже в представителството на Ауди казват че този детайл превантивно Не се сменя по предписание на производителя.
Съгласен съм, трябва да си доста малко грамотен за да смяташ, че навсякъде всичко се сменява заедно.
Има неща, които се сменява заедно, и такива, за които това не е задължително. Ама как да го обясниш на човек, който даже и видове сглобки не е учил?! А на инженерите от Ауди, много им здраве - не би трябвало да имат очи да говорят такива глупости, след като това калпаво техническо решение е тяхно творение. Отделно, че за разлика от Пасат, при Ауди смяната на шестограма е доста усложнена заради надлъжното разположение на мотора. Какво да напишат друго в официалното предписание, освен да излъжат, че не е добре да се сменя?! Може би, че са се изложили, и на иначе читави мотори са заложили бомба със закъснител, заради калпав детайл, струващ колкото кутия цигари?!
И поради що се продава шестограма като отделна оригинална резервна част, ако не бива да се сменя само той?! Щото примерно пиньон и корона, хипоидна двойка, от главното предаване на автомобил със задно предаване, се продават само в комплект.
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
anpa1 написа:към авторка на поста. В кой град си ? 'И решиш ли тази кола ще я караш или ще я продаваш след като я направиш ?. Че е от съществено значение
Целта е да се ремонтира ,за да мога да я карам и ползвам. Не виждам смисъл в ремонт за 2000 и след това да я продавам. Единия от вариантите ми беше да я продам така с повредата ,да си добавя пари и да купя нова , в последствие този вариант отпадна ,тъй като не се знае на какво ще попадна
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
За 200 метра валът няма да пострада, минава със заглаждане и нови лагери.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
anpa1 написа:cecoa1 написа:anpa1 написа:всеки малко грамотен машинен инженер е наясно, че когато от 2 съвместно работещи детайла
смениш само 1ния изяждаш дървото. Сменят се и 2та детайла, ако са зъбни колела например сменяш и 2те. Смениш ли 1то се разбива системата. Даже в представителството на Ауди казват че този детайл превантивно Не се сменя по предписание на производителя.
аз когато купих моята Ауди а6 двигател BRE, не бях чувал за този проблем. После се запознах и изчетох маса страници по въпроса. Накрая отидох да питам в представителството на Ауди. Отговора е следния. Производителя не отрича че има проблем. И има решение. Сменя се целия възел, отстраняват се някакви балансирани валове и се слага система с вериги...Нещо такова. Не разбрах всичко , защото не съм монтьор. Това удоволствие излиза 3000 лв. В ранните години на модела може би това е правено без пари, поне в Германия , но вече не. Чувам че в някакви сервизи в БГ правят нещо подобно. А смяната на самия шестостен, който струва колкото кутия цигари, не се препоръчва , защото не решава проблема. Защото никой не може да каже ,как ще сработи новия шестостен със старото глездо. Има реален шанс новия шестостен да разбие гнездото и да превърти , а същевременно стария да не превърти. Нещата са силно на късмет. Затова производителя не предписва задължителна смяна на шестостена. А който иска да го смени за успокоение няма никакъв проблем.
Съгласен съм, трябва да си доста малко грамотен за да смяташ, че навсякъде всичко се сменява заедно.
Има неща, които се сменява заедно, и такива, за които това не е задължително. Ама как да го обясниш на човек, който даже и видове сглобки не е учил?! А на инженерите от Ауди, много им здраве - не би трябвало да имат очи да говорят такива глупости, след като това калпаво техническо решение е тяхно творение. Отделно, че за разлика от Пасат, при Ауди смяната на шестограма е доста усложнена заради надлъжното разположение на мотора. Какво да напишат друго в официалното предписание, освен да излъжат, че не е добре да се сменя?! Може би, че са се изложили, и на иначе читави мотори са заложили бомба със закъснител, заради калпав детайл, струващ колкото кутия цигари?!
И поради що се продава шестограма като отделна оригинална резервна част, ако не бива да се сменя само той?! Щото примерно пиньон и корона, хипоидна двойка, от главното предаване на автомобил със задно предаване, се продават само в комплект.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
anpa1 написа:anpa1 написа:cecoa1 написа:anpa1 написа:А смяната на самия шестостен, който струва колкото кутия цигари, не се препоръчва , защото не решава проблема. Защото никой не може да каже ,как ще сработи новия шестостен със старото глездо. Има реален шанс новия шестостен да разбие гнездото и да превърти , а същевременно стария да не превърти. .
Това е така, ако оригиналният шестограм е направен от кашкавал, а новия от топено сирене. Всеки що-годе грамотен шлосер може да працени сглобката.
Проблем във форумите е напористата посредственост.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
Приказки от хиляда и една нощ.
Човека даже не е схванал какво са му обяснили от Ауди.
При тях си имаше смяна на самото задвижване на балансиращите валове, от зъбни колела към верига, или обратното. Т.е. още един проблем близо до шестограма, но не и за самия него. Естествено и той се е сменявал в комплект тогава, но след това...нямало нужда... Е, как да кажат, че има нужда, като при надлъжен мотор е голяма разправия да го достигнеш?!
Иначе, по-зле не може да стане.
Човека даже не е схванал какво са му обяснили от Ауди.
При тях си имаше смяна на самото задвижване на балансиращите валове, от зъбни колела към верига, или обратното. Т.е. още един проблем близо до шестограма, но не и за самия него. Естествено и той се е сменявал в комплект тогава, но след това...нямало нужда... Е, как да кажат, че има нужда, като при надлъжен мотор е голяма разправия да го достигнеш?!
Иначе, по-зле не може да стане.
- nikidimow
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 04 авг 2020 21:09
- Автомобил: VW sharan
- Двигател: BRT 2008г
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
muns61 Аз си смених шестограма на 220к км ,изглеждаше добре без опити за превъртане с леки следи от работата по ръбовете .Предстои монтиране на манометър за масло скоро ,при смяната на маслото .Според мен /знам че ще ме нападната много хора / проблема със шестограма е свързан и с използваното масло като качество и вискозитет .За километрите на колата съм почти сигурен защото свалих оригинален съединител без да сменям демфера който беше добре .Двигатела е BRT .Всеки сам си решава да сменя или не шестограма и какво масло да кара .Тънките сметки с цената на маслото може да струват скъпо .Хубава вечер
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
Преди време като го играхме този филм, по препоръка на niks76 от форума, везхме малко по-голям размер шестограм - пристъргахме го на струг, като идеята е да влезне плътно в леглото, с много леко набиване. Това беше на 220хил.км. На 300хил.км след като стопи бутало и "чудесния" BMP мотор отиде в кофата, шестограма все така плътно си беше в леглото. Та това мисля, че работи като вариант.
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
Привет отново на всички . Да споделя докъде я докарах с колата-успях да намеря работещ Бмп двигател ,замениха го ,обслужиха го. Тъкмо да ви се похваля ,че всичко е наред И!! вЧера забелязах леко изтичане на маслото. Буквално са някакви капки ,но изглежда че ми се провали почивката
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
от къде изтича ?
Re: Пасат 6 2.0 тди БМП - Превъртял шестограм
tdi fen написа:от къде изтича ?
Амиии нямам идея откъде,в понеделник ще я занеса в сервиза ,в който я правиха. Малки са петънцата ,но все пак ги има.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта