Здравейте колеги,
Имам един казус отнсосно работата на клапан n75. С вакуум помпа меря маркуча който управлява актуатора и показва стойност едва -15 inHg до колкото знам трябва да е -18 inHg следователно лостчето на геометрията не отива в крайното си положение и не опира в стопера. С vcds-a на 11 канал на празен ход показва 40% duty cycle, a клипчета на други коли в youtube съм гледал че е около 25-29%.Сменил съм всички вакуумни маркучета включително и n75 клапана и проблема пак си остава.След сервото вакуума почти обръща манометъра -29inHg и няма пропуски.Също така да отбележа ,че колата няма ремап.Изчетох всякакви теми и не намерих отговор, ще съм благодарен някой да даде съвет.
1.9 TDI PD ATD 101 проблем с n75 клапан
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Re: 1.9 TDI PD ATD 101 проблем с n75 клапан
Щом не опира в стопера и duty cycle е на 40% съм почти сигурен, че колата е кодирана за автоматични скорости. Там управлението на турбото е по различен начин и често след такова кодиране се забелязва бързо зацапване на геометрията.
Re: 1.9 TDI PD ATD 101 проблем с n75 клапан
Благодаря за отговора колега. Довечера ще го проверя , но най-вероятно са го прекодирали на автомат срещал съм че така се оправя оправял проблема с топлия старт.
Re: 1.9 TDI PD ATD 101 проблем с n75 клапан
Oказа се всъщност, че "проблема'' не е проблем а софтуерно картата за предварително управление на турбото е със зададени такива стойности.