Губене на моЩност :( - проблема е решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
oppaaa
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Губене на моЩност :( - проблема е решен

Мнениеот oppaaa » Вто 04 ное 2008 0:23


Знам че ще ме посъветвате да потърся с търсачката но не_мога да се оправя с нея намирам доста теми но не намирам точно моя проблем никъде.Значи проблема ми е такъв паля колата навъртам някъде около 5-6 километра и нещо почва да придърпва губи мощност и така постепенно изгубва мощност на цяло и така докато не я оставя да изстине няколко часа 3-4 или повече и пак същото нещо пак 5-6 килиметра и пак се повтаря,първия път мислех че е запушен филтъра и го смених но се оказа че не е от това и пак се повтаря процедурата.Искам да попитам и за още нещо което ми казаха че се казва агеер та от него излиза масло и въпроса ми е ако го сменя дали няма да почне пак да хвърля масло от там,имали някаква причина това да хвърля масло.Предварително благодаря на всички.


забравих да спомена автомобила Пасат 2001 1,9 TDI 131 кончета

Казва се EGR.
mod edit: gr_kanev

Последна промяна от oppaaa на Съб 08 ное 2008 17:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Мнениеот Re5Pec7 » Вто 04 ное 2008 1:24


За това, че губи мощност виж дали не взима въздух заедно с нафтата. Аз имах подобен проблем и решението беше спукано маркуче.


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Вто 04 ное 2008 7:05


А на VAG COM закачвана ли е, влиза ли в авариен режим ? Имаше една тема какво се прави 1,2,3,4 за да се проследи системата.


oppaaa
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот oppaaa » Вто 04 ное 2008 11:20


Ами значи още малко пояснения,когато изгуби мошност не пуши и не святка никакво лампа и компа нищо не показва,не съм я закачил още понеже тук в свиленград няма много качествени майстори а и исках да чуя вашето мнение за да съм малко наясно,като ида на майстор да не почне да ме кара да сменяма на ред каквото му дойде на акъла.Едно питане към колегата Re5Pec7 твоята постоянно ли го прави или като моята кото мине извесно разтояние,вчера я натиснах тук до едно село 3-4 километра и няма проблем 180 и обърнах обратно но в момента които влезнах в града пок изгубихме мошност и за това го свързвам с загряването?А дали не е нещо от ESP-то той нали има функция да спъва двигатела


Потребителски аватар
soto73
Мнения: 397
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
Двигател: CRLB 2015
Местоположение: Мадрид/Ямбол
Контакти:

Мнениеот soto73 » Вто 04 ное 2008 15:02


След като имаш съмнение,че е ESP-то,защо не го изключиш от бутона и да видиш дали ще прави така? :roll:


Потребителски аватар
ivaylomihaylov
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

...

Мнениеот ivaylomihaylov » Вто 04 ное 2008 18:30


един познат си беше докарал астрата с подобен проблем,със сменен нов горивен филтър и като я понастъпиш за 2-3 км и почва да придръпва и да загасва.това е в следва от събрана мизерия в резервара,а оттам малък дебит-когато се напълни филтъра върви,а когато я настъпиш и спира.едно шишенце с нафта и се пробва.поне може да се изключи горивната система като проблем.


oppaaa
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот oppaaa » Вто 04 ное 2008 18:56


филтъра го смених и след него процедурата беше същата,а ESP-то не е включено но то мисля че има функция да се включва автоматично но пък не съм видял лапата да светва а и това е само мое предположение


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Вто 04 ное 2008 19:12


На VAG COM закачване и после коментарите. А сега гадаене на БОБ а и не описва добре проблема ? Придърпва ли ? Забива и влиза в сервизен режим ли ? Забива и след това работи и т.н. варианти много. :!:
Диагностика.


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот produxan » Вто 04 ное 2008 20:12


Имах подобен на твоя проблем губеше мошност и минаваше в авариен . Чистих турбината смених сички маркучи и колата се оправи :)


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 04 ное 2008 21:14


Ами имаики предвид че колата е ПД мисля има подкачваща помпа в резервоара.За липса на гориво няма възможна грешка във ВАГ-КОМа :wink: !Обърни внимание като започне да губи мощност дали от филтъра излиза нафта или само пяна.


oppaaa
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот oppaaa » Вто 04 ное 2008 21:28


ATD написа:На VAG COM закачване и после коментарите. А сега гадаене на БОБ а и не описва добре проблема ? Придърпва ли ? Забива и влиза в сервизен режим ли ? Забива и след това работи и т.н. варианти много. :!:
Диагностика.

ами колоко подробно да го опиша проблема,ставам сутрин качвам се паля и се изтрелвам без никви проблеми и след 3-4 килиметра започва да забива но не и да гасне просто и пада мошноста като е на място се форсира без проблем двигатела си работи нормално но като тръгнеш се осешта че под капака не са 130 кончета а примерно 50,а след като престои(угасена) няколко часа качвам се и се изтрелвам,върви та се къса но след няколко километра ,пак почва да се спъва това трае около 3-4 минути и остава на цяло без мошност до къто не я оставя да истине няколко часа


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Мнениеот Re5Pec7 » Сря 05 ное 2008 1:00


Ами при мен проблема беше следния: Карам 10тина километра и после се усеща придърпване и загуба на мощност (педала до края, а реакция от колата никаква). Като изключа от скорост колата изгасва. После като я запаля се получава същата ситуация - 10тина километра, губи мощност гасне. Оказа се, че гуменото маркуче след горивния филтър беше спукано и като го смених проблема изчезна.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 05 ное 2008 23:36


Ами при мен проблема беше следния: Карам 10тина километра и после се усеща придърпване и загуба на мощност (педала до края, а реакция от колата никаква). Като изключа от скорост колата изгасва. После като я запаля се получава същата ситуация - 10тина километра, губи мощност гасне. Оказа се, че гуменото маркуче след горивния филтър беше спукано и като го смених проблема изчезна.


Значи....ако проблема при теб е на 1.6д не важи за случая!Колегата пита за 1.9ТДИ ПД :wink: !Нямат мн общо освен горивото че е дизелово!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 05 ное 2008 23:41


Голяма е вероятността за помпата в резервоара.
Ако е тя се приготви за доста пари.
Стават и от БМВ и са 2 пъти по-евтини.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Чет 06 ное 2008 0:37


Колега, меткай се на пасатора и бегай при Мишо в Харманли, след като не си доволен от Свиленградските майстори. Ако и от него не си доволен, отивай в Минерала - Хасково.

Да не би да става въпрос за един сив Пасат, с обратна дирекция (внос от Англия)?

И случайно да не си с автоматична скоростна кутия?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 67 госта