Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
много трудно пали голичката наскоро я взех ама нещо не е както трябва върти върти върти и чак тогаз пали няма значение дали е топла или студена също така някои път като ръгна клуча трагна да паля при въртенето стрелките на обортомера и километража полудяват почват нагоре надолу(не много де) и цялото табло ми се занулява там колко километрра сам минал часовника климатроника всичко от какво може да е това
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Не е зле да отидеш да ти замерят и акумулатора и зареждането на алтернатора . Аз зимата бях със стария акумулатор и той си въртеше но по - слабо и ми палеше трудно ( с повече въртене ) , веднъж дори и на мен ми се занули часовника в първия момент като завъртях тока изчезна и в следващия момент запали . Не знам дали и твоя проблем е такъв понеже моята топла палеше добре ...
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
акомулатора си върти добре не е от него май да не е от свещите нещо дз
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Колега, писано е много. Провери си първо клемите на акумулатора дали са чисти, т.е. да не са окислени.
След това пробвай пак. Ако пак има проблем, намери от някъде нов акумулатор, просто за проба.
След това пробвай пак. Ако пак има проблем, намери от някъде нов акумулатор, просто за проба.
- black arrow
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
VW-GOLF-1,9-TDI написа:много трудно пали голичката наскоро я взех ама нещо не е както трябва върти върти върти и чак тогаз пали няма значение дали е топла или студена също така някои път като ръгна клуча трагна да паля при въртенето стрелките на обортомера и километража полудяват почват нагоре надолу(не много де) и цялото табло ми се занулява там колко километрра сам минал часовника климатроника всичко от какво може да е това
колега, оправи ли си проблема. Питам те защото и аз имам същият проблем (само че на Ауди А3 1.9TDI) с тази разлика че не ми се зануляват километрите, иначе стрелките пак ми подскачат и трудно паля. Дано твоят проблем не е същият като моят защото (да не те разочаровам) от година и половина се опитвам да го оправя и никой засега не е успял да разбере от какво е. Сменил съм доста неща и проблема пак си го има. Сега с колата ми се захвана колегата Andonov и съм сигурен че рано или късно ще я оправи понеже този човек расъзждава и не е като другите "смени това че ще видим".
След като имаме виждане по проблема ще пиша от какво е, ако и ти имаш някакво предположение пиши ми, че е доста кофти да се върти дълго време докато запали.
Поздрави.
- krasyncho
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Колега виж си свещите сигорно е от тях трудното палене. Успех
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
krasyncho написа:Колега виж си свещите сигорно е от тях трудното палене. Успех
Колега, дори и при 4 изгорели свещи ще пали при положителни температури без проблем.
Прочети малко преди да даваш съвети!
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Един приятел му изчезваше така тока и отиде на жичкаджия и му оправи нещата - стартер
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
black arrow написа:VW-GOLF-1,9-TDI написа:много трудно пали голичката наскоро я взех ама нещо не е както трябва върти върти върти и чак тогаз пали няма значение дали е топла или студена също така някои път като ръгна клуча трагна да паля при въртенето стрелките на обортомера и километража полудяват почват нагоре надолу(не много де) и цялото табло ми се занулява там колко километрра сам минал часовника климатроника всичко от какво може да е това
колега, оправи ли си проблема. Питам те защото и аз имам същият проблем (само че на Ауди А3 1.9TDI) с тази разлика че не ми се зануляват километрите, иначе стрелките пак ми подскачат и трудно паля. Дано твоят проблем не е същият като моят защото (да не те разочаровам) от година и половина се опитвам да го оправя и никой засега не е успял да разбере от какво е. Сменил съм доста неща и проблема пак си го има. Сега с колата ми се захвана колегата Andonov и съм сигурен че рано или късно ще я оправи понеже този човек расъзждава и не е като другите "смени това че ще видим".
След като имаме виждане по проблема ще пиша от какво е, ако и ти имаш някакво предположение пиши ми, че е доста кофти да се върти дълго време докато запали.
Поздрави.
ами колега не съм се занимавал още наскоро един приятел ми се оплака и той от това, доста хора ми викат че от свещите нещо за паленето поне а това за стрелките дето се побъркват и дето се занулява малкия километраж и часовникка миналия месец почти всеки ден ми правеха така сега този само 1-път до сега се случи незнам и аз от какво ще да е това. Ше я водя ся на едно сервизче в СТЗ видях специално за дизелови коли там да я гледат да видим какво ше кажат...
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Може също и да е от втулките на стартера! На балдъзата правеше този номер и след подмяната им всичко заспа.
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
повтарям се но погледнахте ли си стартера кабелите масата от копето към мотора добавеният кабел за замасяване.
клеймореда за палене дет се върти от ключа .
конзолата с бушоните и релетата за хлабава връзка кабел реле бушон.
П. П. според мен е стартер по скоро включвател,четки,втулки
нещо ти закъсява.
ако губеше ток от хлабава връзка ще ти прави морафети и при запален мотор примерно.
проблема ти е еладжийски
пробвай - да дадеш на контакт и със един кабел да дадеш плюс кам стартера направо от акомулатора да закасищ да запали, съответно накой да гледа вътре таблото така ще проверим стартера .
Ако не е от него тръгваш към копето кабели релета табло циферблат бушони.ключ
клеймореда за палене дет се върти от ключа .
конзолата с бушоните и релетата за хлабава връзка кабел реле бушон.
П. П. според мен е стартер по скоро включвател,четки,втулки
нещо ти закъсява.
ако губеше ток от хлабава връзка ще ти прави морафети и при запален мотор примерно.
проблема ти е еладжийски
пробвай - да дадеш на контакт и със един кабел да дадеш плюс кам стартера направо от акомулатора да закасищ да запали, съответно накой да гледа вътре таблото така ще проверим стартера .
Ако не е от него тръгваш към копето кабели релета табло циферблат бушони.ключ
- black arrow
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
black arrow написа:VW-GOLF-1,9-TDI написа:много трудно пали голичката наскоро я взех ама нещо не е както трябва върти върти върти и чак тогаз пали няма значение дали е топла или студена също така някои път като ръгна клуча трагна да паля при въртенето стрелките на обортомера и километража полудяват почват нагоре надолу(не много де) и цялото табло ми се занулява там колко километрра сам минал часовника климатроника всичко от какво може да е това
колега, оправи ли си проблема. Питам те защото и аз имам същият проблем (само че на Ауди А3 1.9TDI) с тази разлика че не ми се зануляват километрите, иначе стрелките пак ми подскачат и трудно паля. Дано твоят проблем не е същият като моят защото (да не те разочаровам) от година и половина се опитвам да го оправя и никой засега не е успял да разбере от какво е. Сменил съм доста неща и проблема пак си го има. Сега с колата ми се захвана колегата Andonov и съм сигурен че рано или късно ще я оправи понеже този човек расъзждава и не е като другите "смени това че ще видим".
След като имаме виждане по проблема ще пиша от какво е, ако и ти имаш някакво предположение пиши ми, че е доста кофти да се върти дълго време докато запали.
Поздрави.
колега, аз си оправих проблема. Оказа се че е стартер, смених го и сега всичко е ОК. На старият ми видимо нищо му нямаше - въртеше си нормално, но черпише много ток и оттам се получаваха аномалиите. Благодарение на колегата Andonov сега се радвам на нормално палеща кола (знаех си че това момче ги разбира тея работи)
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
стартер или проблем с масата
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
днеска ходих я взех мойта бях я оставил 3 дена не можеха да разберат в сервиза защо не пали доста неща са барали стартер и още други глупости но сега вече пали от първия път много сам доволен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], К.Одаджийски и 54 госта