Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Здравейте пробвах всичко което ме посъветвахте и не се оправя и клапан възвратен слагах където колегата NathaN ,и не се оправя . Само че проверих и с диагностиката оборотите на стартера като не пали както колегата megatronS ме посъветва и видях нещо интересно. Като въртя на стартер и колата не пали,оборотите са между 215-230 и като ги вдигне на 250 260 чак тогава запалва ,но преди тва въртя непрекъснато около 20-30 секунди и седят на 230 , стартер ли да сменям ? Ако беше от него нямаше ли да прави проблема и при загрят двигател а при мен го прави само след престой от 10+ часа?
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Пробвай както въртиш на стартер, преди да е запалила да върнеш ключа и веднага пак да завъртиш!
Понякога така от втория опит палят много лесно.
Щото така на стартер по 20-30 секунди не е добре за половината неща под капака.
Понякога така от втория опит палят много лесно.
Щото така на стартер по 20-30 секунди не е добре за половината неща под капака.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 фев 2022 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Здравейте колеги. След престой на колата, голф5 1.9тди трудно пали, тоест пали и веднага гасне и после мъка докът запали.. На диагностика не показва никакви грешки, дюзите са правени преди няколко месеца, проблемът е от скоро.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Въздух в горивото виж филтъра горивния клапанчето му,може и в тандем помпата да е проблема, провери дали нивото на маслото съмнително се е повишило леко.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Зачетох се в темата от началото. За да има масло в резервоара може да е дошло от уплътнителите на дюзите или тандем помпата. Проблемът с не паленето като изключим състоянието на дюзите, поотслабналия акумулатор и поизносен стартер заради скапаната конзола на горивния филтър. Ако е от тия с 4-5 маркуча които влизат и излизат от конзолата се появява проблем с термостата който има вътре и възвратния клапан и изпуска горивото в резервоара.
Пустата конзола е една торба с пари нова. Мисля че има начин да се преработи с горивен филтър с вход и изход и клапанче за излишното гориво, поне за проба
Пустата конзола е една торба с пари нова. Мисля че има начин да се преработи с горивен филтър с вход и изход и клапанче за излишното гориво, поне за проба
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 фев 2022 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Здравейте колеги.. На диагностиката ми провериха дюзите, от начало нямаше проблем и работеха равно.. Но след продължителна работа на празен ход се оказа че не подава достатъчно гориво на трети цилиндът... Та въпросът ми е дали е възможно и първото палене да е от този проблем
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта