Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivanko1989
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
Автомобил:
Двигател:

Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот ivanko1989 » Чет 05 авг 2021 23:32


Здравейте момчета,пиша този пост вече на ръба на отчаянието с опита ми с моят автомобил , моля ако има някой с предложения,да не прескача моя призив.
Искам да ви споделя горчивият ми опит - Става въпрос за "Golf 5 2006 , 2.0 TDI BKD 16V. Код на главата завършващ на буквата "C""Вече 2 години ходене по мъките от както съм си купил колата има проблем , след престой от повече от 7-8 часа понякога паленето става с мнооогооо въртене на стартер като изведнъж започва да зацепва и лека по-лека запалва , след това няма абсолютно никакви признаци на проблеми с паленето.Понякога след престой от 1 месец си пали нормално а понякога след престой повече от 7-8 часа го прави 3 ,4 поредни дни.Няма значение зима лято,студено топло време няма значение .Няма оправия от тази проклетия , на диагностика не излизат грешки свързани с двигателя.Вече 2 години ми отне и хиляди левове и 7-8 сервиза и проблемът не изчезва....Никой не може да намери от какво е . Ето какви проверки и ремонти са извършени по автомобила - Първо ми казаха ,че е от дюзите - Рециклиране и на 4те дюзи ....Проблема продължи ,в друг сервиз казаха ,че не са сменени гумичките на дюзите както трябва - пак смяна на гумичките и болтовете на дюзите ... никакъв ефект.След това смяна на горивен филтър и почистване на помпата в резервоара .... нищо...След това - Смяна на гарнитура на тандем помпа .. ефект няма . смяна на цялата тандем помпа .... ефект няма ... смяна на повдигаща помпа в резервоара ... ефект няма. Разбира се горивният филтър е сменян няколко пъти. Тест за изгорели газове в антифриза - Отрицателен.Надуване на горивната система с въздух - Спад няма.Сменяне пак на гумички и болтове на дюзите . пак ефект нулев.(за 3ти път сменяме гумичките и болтовете на дюзите , според хората в сервизите това е проблема , ДА АМА НЕ..)Антифриз не бара и грам , масло не гори . В един сервиз подговориха за изядени легла на дюзите , Свързах се с човек който се занимава само с цилиндрови глави и каза ,че на 16 Клапановият мотор нямало проблем с износване на леглата тъй като дюзите били с болтове от 2те страни и нямало как да "изяде леглата" и че никога не е срещал проблем с леглата на 16 клапановият мотор.На 8 клапановият бил масов този проблем но не и при 16 клапановият.Правих си теста да я оставя с предницата под наклон надолу да видим как ще пали , стори ми се че запали доста по-трудно когато предницата е наведена . Това намалява вероятността проблема да е в това ,че връща горивото към резервоара. МНОГО ВАЖНА ПОДРОБНОСТ , незнам дали е нормално но когато в сервиза чистиха помпата в резервоара ,беше цялата в масло , също така и в горивният филтър имаше доста масло , но според майсторите било нормално.Иначе масло по щеката от смяна до смяна не мърда ! Моля ако някой ми каже вече какво да направя и къде мога да търся проблема или да ми препоръча някой сервиз който ще свършат работа - моля да сподели.

Последна промяна от radotom на Пет 06 авг 2021 0:23, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие




Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 326
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот ZEDYCUS » Пет 06 авг 2021 5:32


Провери си релетата, не дават грешка при диагностика. Имах подобен проблем с трудно палене или гаснене в движение и се оказа релето на подкачващата помпа в резервоара. viewtopic.php?f=94&t=482712


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот brum » Пет 06 авг 2021 7:20


Слагали ли сте прозрачен маркуч от и към тандем помпата да се види има ли въздух и от къде идва - главата или преди нея? Ако е от главата остава варианта с пукната глава (ако дюзите са монтирани като хората) или изпускаща горивна рейка (тръбите между тандем помпата и главата, уж рядко срещан проблем).

Виж тук - viewtopic.php?f=98&t=487586&p=4814336&hilit=tdiclub#p4814336 . Някой дето уж ги чува нещата е написал инструкции как да се види проблема къде е и как се тества системата компонент по компонент.

Това за маслото по помпата и филтъра в сервиза ли ти го казаха? Щото нафтата се използва за измиване на маслото и няма как да има масло по помпата в резервоара. Единственият вариант за който се сещам е да е имало масло в резервоара вместо нафта...

И накрая като прочетох всичко (щото е на един ред) видях, че търсиш сервиз. Ако си в София препоръчвам този - https://goo.gl/maps/iHTacgFvBpRyA8dk8. Едни хора дето сигурно 20 години се занимават основно с VAG TDI моторите.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот hvp800 » Пет 06 авг 2021 10:39


Маслото в горивния филтър и помпата със сигурност не е нормално .
А къде пък рециклира дюзите , щото точно тези дюзи незнам да се рециклират успешно, евентуално смяна на разпръсквачите , друго едва ли е възможно ?


Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот Vencitu » Пет 06 авг 2021 11:19


Измери налягането от подкачващата помпа до горивния филтър, трябва да е 0,5 бара, ако до достига търси проблема в тандем помпата. можеш да измериш и обратното налягане към резервоара. На тези двигатели след определени км над 350-400 хиляди се износва помпата и съответно се оправя само със смяна, има и друг вариант, да си за уплътнения на тандем помпата, обаче трябва да се челоса предния капак защото се изкривява от топло-студено и почва да смуче въздух и има случаи в който тече от там.


Потребителски аватар
Cucana88
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 авг 2021 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот Cucana88 » Пет 06 авг 2021 11:29


Здравейте! Регистрирах се в сайта с надеждата някой да се е сблъсквал с моя проблем. Преди година се сдобих с въпросния голф 5 2.0 tdi azv двигател, от доста време вече имам проблем с сутрешното палене(не всяка сутрин го прави само когато той реши, че няма да пали). Обиколих доста майстори вариантите бяха уплътнения на дюзи, смених ги резултат никакъв, някакъв клапан от филтъра да не е да връща горовото в резервоара сложих и него, тандем помпа майстора вика не е протекла значи и тя не е. Един от пътите в който не запали го свързаха и грешката която даде е недостиг на гориво. Много ще съм ви благодарна, ако някой се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението да пише!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот brum » Пет 06 авг 2021 12:51


При мен не течеше помпата, но точно тя беше проблема. Търси други майстори.

Или чети документа към към който дъм дал препратка по-горе.


Потребителски аватар
Cucana88
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 авг 2021 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот Cucana88 » Пет 06 авг 2021 14:55


https://youtu.be/GgIGQgKRK74 Проблема ми е точно като паленето от този клип


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот ssssl » Пет 06 авг 2021 23:53


Стартер, лоша нафта...


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот NathaN » Съб 07 авг 2021 1:03


Същата работа 3 години така карам смених глава всичко е ново и същата гледах в един чужд форум не го помня кой преди тандем помпата да сложа възвратен клапан след филтъра в случая маркуча които отива в тандем помпата там сложих клапан и за сега няма проблеми. В случая проблема е от тандем помпата това пишеше в този форум имам познат които по същият начин 3 помпи смени една от които чисто нова и не се оправи и накрая взе 4-та тандем помпа и се оправи. https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... ay.265442/ Това е точно моят проблем и за сега с това работи и нямам ядове в случая, когато имам нафта над половин резервоар и повече колата пали, обаче останат ли 2 деления и малко над тях и се започват сутрин мъките.Иначе и аз смяна уплатнения на тандем помпата файда сега взех бошова същата работа беше и с този клпан си реших проблемите иначе и аз като теб всичко е сменяно по няколко пъти...


ivanko1989
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот ivanko1989 » Чет 12 авг 2021 16:13


Благодаря ви много за мненията ,започвам да пробвам вашите предложения.


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот kukata_pasat » Нед 15 авг 2021 18:53


Датчика на колянов вал как е


ivanko1989
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот ivanko1989 » Пет 27 авг 2021 8:54


Ами не сме го сменяли ,но не излиза като грешка с диагностиката .Казаха че ако е той задължително щеше да излезе грешка за него.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот Andonov » Пет 27 авг 2021 15:13


Да то си излиза ако проблема е в него или кабелите, което е по често.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД

Мнениеот megatronS » Пет 27 авг 2021 15:42


Проверете датчика на коляновия вал на стартер и живи данни какво отчита, защото там се получават проблеми, които няма иначе как да хванете.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта