Четох в някакъв форум и отделно колеги ми разказваха ,че турбина и дюзи от голф 4 АРЛ пасват ,но според мен си има някакви тънкости и се надявам с ваша помощ да ги уточним !


cecoa1 написа:Тънкостите са, че има някои усилени неща по ARL-а. Най-малкото болтовете на главата, вероятно и надолу, но не съм гледал(може по ЕТКА да се погледне поне за номера на части).
Освен това, твоя мотор понякога къса биела от няма нищо, макар и принципно да се смята за доста здрав. Според мен, разумното е да минеш само с чип на около 130 коня. И без друго с повече мощност ще ти се види и кутията доста "къса".
highline_4motion написа:Дюзи и турбина от арл и софт става към 180-190коня
megatronS написа:Само софтуерен тунинг 135 коня, караш и пееш с този модел и не се занимавай с хардуерни подобрения. Там нещата не са евтини и не са прости. А ако толкова държиш да преправяш и хардуерно, си иска подмяна на много неща. Мотора не е толкова издръжлив, като на старите модели като 110 и 90 коня и някой неща от него не издържат наистина. Иначе самия мотор не е лош и е здрав, но когато е подложен на разумно натоварване, тоест стоково изпълнение. Ако искаш да го засилиш само софтуерно, свали си софтуера и ми го изпрати на пощата. Пощата може да видиш в секция "Направи си сам", "Чип тунинг".
brum написа:Не се наглася на коне, а на въртящ момент. Конските сили са последствие от него.
Въртящият момент трябва да се съобрази с наличните железа. Предполагам си с 5 степенна кутия и 228мм двумасов маховик. Те ще са ти първият проблем след по-големи дюзи и турбо. Добра идея е да се погрижиш първо за тях. Това последното е в случай, че решиш да правиш промени по периферията на мотора.
megatronS написа:Свали си софтуера и ми го изпрати, нищо няма да ти струва.
....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pink и 48 госта