Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Взема въздух от някъде, като е по-студено. Сваляш помпата и сменяш всички уплътнения к-т, иначе е половинчата работа, без гаранция, че ще пали. Първо махни клапанчето и виж как ще е.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Смених клапанчето в събота и два пъти сутрин пали от раз на температура 6 градуса. Преди да сменя клапана по прозрачния маркуч се виждаха много ситни мехурчета, а след смяната напълно изчезнаха. Един комплект от гърнитури е 26 лв и ако не се оправи мисля да разглабям и сменям, но ми се ще това да го направя догодина, когато ще сменям ангренажа.
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Не пипай помпата докато не видиш теч и щом сега пали добре
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Здравейте
Вчера пак направи проблем и запали от втория път. Днеска ми пристигнаха комплект оргинални уплътнения на Бош. За сега смених уплътненията(номер 134 и 133) на механичния клапана за налягане.
Вчера пак направи проблем и запали от втория път. Днеска ми пристигнаха комплект оргинални уплътнения на Бош. За сега смених уплътненията(номер 134 и 133) на механичния клапана за налягане.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Дано знаеш какво правиш. Шом пипаш толкова смело по помпата.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Сутринта запали от раз, но температурата беше 10 градуса. Сложих и пробна лампа на ел.клапана за пускане на помпата и при първоначално даване на контакт свети за известно време, а при запалване и последствие работи постоянно. Това означава, че клапана работи, с също така и реле 109.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Привет
Тази сутрин запали от раз, а на обяд пак направи проблем и запали от втория път.
Най-накрая изби грешка
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
Почетох във форумите и открих ето това
С колега закачихме на на 12 волта силовите контакти и започнахме да мерим за отечки и при леко разклащане на буксите, контактите на релето взеха да прескачат, тогава видяхме че намотката е отлепена от спойката и не винаги контактува.Взех едно второ употреба реле 100 и сега тествам. Намира се в двигателния отсек заедно с реле 53 в малка черна кутия.
Тази сутрин запали от раз, а на обяд пак направи проблем и запали от втория път.
Най-накрая изби грешка
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
Почетох във форумите и открих ето това
С колега закачихме на на 12 волта силовите контакти и започнахме да мерим за отечки и при леко разклащане на буксите, контактите на релето взеха да прескачат, тогава видяхме че намотката е отлепена от спойката и не винаги контактува.Взех едно второ употреба реле 100 и сега тествам. Намира се в двигателния отсек заедно с реле 53 в малка черна кутия.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
След смяната на реле 100 и 109, засега паленето е винаги от първият път от четвърт. Три дена стоя без да я паля и запали от раз. Засега се оказа, че горивната помпа е ОК, бил е електрически проблем.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Здравейте
Ноември месец пак започна с по-горните проблеми с паленето. Демонтирах помпата и смених всички уплътнения, които се продават в комплекта на Бош. До вторник работише безотказно и в сряда сутринта запали от четвъртия път, като колата е в гараж на положителна температура 8градуса. Три дена беше в бокса, че ми изгоря ротора на динамото и след това запали без проблем. Днеска сутринта пак запали от третия или четвъртия път. Направи ми впечетление, че при второто палене при завъртане на ключа лампите взеха да мижат и като разклатих ключа по силно се оправи и запали. Минах един километър угасих я и след пет минути пак не запали от първия път. След това нямаше проблеми при последващи паления. Ядосах се и смених клемореда за проба и да видим утре ще има ли потобрение.
Ноември месец пак започна с по-горните проблеми с паленето. Демонтирах помпата и смених всички уплътнения, които се продават в комплекта на Бош. До вторник работише безотказно и в сряда сутринта запали от четвъртия път, като колата е в гараж на положителна температура 8градуса. Три дена беше в бокса, че ми изгоря ротора на динамото и след това запали без проблем. Днеска сутринта пак запали от третия или четвъртия път. Направи ми впечетление, че при второто палене при завъртане на ключа лампите взеха да мижат и като разклатих ключа по силно се оправи и запали. Минах един километър угасих я и след пет минути пак не запали от първия път. След това нямаше проблеми при последващи паления. Ядосах се и смених клемореда за проба и да видим утре ще има ли потобрение.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
За много години на всички форумци!
След смяната на клемореда ключа върти много по стегнато. Проблеми не съм имал досега, колата пали от раз. Пробвах я под всякакви наклони да престои по няколко дни и на отрицателна температура -6 градуса пак запали.
Поздрави
След смяната на клемореда ключа върти много по стегнато. Проблеми не съм имал досега, колата пали от раз. Пробвах я под всякакви наклони да престои по няколко дни и на отрицателна температура -6 градуса пак запали.
Поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта