Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот vanesto » Пет 01 окт 2021 16:09


Взема въздух от някъде, като е по-студено. Сваляш помпата и сменяш всички уплътнения к-т, иначе е половинчата работа, без гаранция, че ще пали. Първо махни клапанчето и виж как ще е.




strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Пон 04 окт 2021 9:36


Смених клапанчето в събота и два пъти сутрин пали от раз на температура 6 градуса. Преди да сменя клапана по прозрачния маркуч се виждаха много ситни мехурчета, а след смяната напълно изчезнаха. Един комплект от гърнитури е 26 лв и ако не се оправи мисля да разглабям и сменям, но ми се ще това да го направя догодина, когато ще сменям ангренажа.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот stefarata » Пон 04 окт 2021 14:41


Не пипай помпата докато не видиш теч и щом сега пали добре


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Сря 06 окт 2021 14:52


Здравейте
Вчера пак направи проблем и запали от втория път. Днеска ми пристигнаха комплект оргинални уплътнения на Бош. За сега смених уплътненията(номер 134 и 133) на механичния клапана за налягане.
ГНП.jpg
Структурна схема ГНП
2d1afe5s-960 (1).jpg
Механичен клапан за високо налягане
2d1afe5s-960 (1).jpg (87.8 KиБ) Видяна 2037 пъти


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот goppa » Сря 06 окт 2021 21:28


Дано знаеш какво правиш. Шом пипаш толкова смело по помпата.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Чет 07 окт 2021 8:16


Сутринта запали от раз, но температурата беше 10 градуса. Сложих и пробна лампа на ел.клапана за пускане на помпата и при първоначално даване на контакт свети за известно време, а при запалване и последствие работи постоянно. Това означава, че клапана работи, с също така и реле 109.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Пет 08 окт 2021 15:21


Привет
Тази сутрин запали от раз, а на обяд пак направи проблем и запали от втория път.
Най-накрая изби грешка
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
Почетох във форумите и открих ето това
Реле J317.jpg

С колега закачихме на на 12 волта силовите контакти и започнахме да мерим за отечки и при леко разклащане на буксите, контактите на релето взеха да прескачат, тогава видяхме че намотката е отлепена от спойката и не винаги контактува.Взех едно второ употреба реле 100 и сега тествам. Намира се в двигателния отсек заедно с реле 53 в малка черна кутия.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Вто 19 окт 2021 22:16


След смяната на реле 100 и 109, засега паленето е винаги от първият път от четвърт. Три дена стоя без да я паля и запали от раз. Засега се оказа, че горивната помпа е ОК, бил е електрически проблем.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Съб 18 дек 2021 18:00


Здравейте
Ноември месец пак започна с по-горните проблеми с паленето. Демонтирах помпата и смених всички уплътнения, които се продават в комплекта на Бош. До вторник работише безотказно и в сряда сутринта запали от четвъртия път, като колата е в гараж на положителна температура 8градуса. Три дена беше в бокса, че ми изгоря ротора на динамото и след това запали без проблем. Днеска сутринта пак запали от третия или четвъртия път. Направи ми впечетление, че при второто палене при завъртане на ключа лампите взеха да мижат и като разклатих ключа по силно се оправи и запали. Минах един километър угасих я и след пет минути пак не запали от първия път. След това нямаше проблеми при последващи паления. Ядосах се и смених клемореда за проба и да видим утре ще има ли потобрение.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път

Мнениеот strazhara » Чет 06 яну 2022 10:08


За много години на всички форумци!
След смяната на клемореда ключа върти много по стегнато. Проблеми не съм имал досега, колата пали от раз. Пробвах я под всякакви наклони да престои по няколко дни и на отрицателна температура -6 градуса пак запали.
Поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта