Привет
От известно време доста рядко колата палеше от втория път. Това се случваше и при студен и топъл двигател. В последствие с падането на сутрешните температура под 10градуса започна да премигва реотана при въртене и запалваше по трудно, но от първия път. През последните дни палеше от втория път. Завърташ стартера върти като луд, но не пали и при второ завъртане веднага запалва без да пуши. Това е така докато леко позагрее, после си пали нормално с пипане на ключа.
Стартера и динамото са ревизирани, акумулатора нов.
1,9тди ASV 110к.с.
Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Последна промяна от radotom на Нед 12 сеп 2021 18:47, променено общо 1 път.
Причина: Редактирано заглавие
Причина: Редактирано заглавие
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Смени реле 109 за всеки случай!
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Първото, което смених беше то. Днеска изключих датчика за температурата на антифриза(ако не се лъжа G62) и запали веднага, само със завъртането на стартера.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Някакви грешки ома ли записани? Центровката как е?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
С тоя датчик явно си решил проблема.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Няма никакви грешки при четене с ВАГа. 3.8мг e помпата в момента, а тайминга 0.7-0.9 BTDC С 2.8%
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Я покажи графиката на тайминга!
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Не съм правил графика, утре ще гледам да направя. Смених температурния сензор на антифриза и ще наблюдавам как са нещата. Горе съм объркал тайминга и той е 0.4-0.7(0,9) BTDC С 2.8%, а на графика около 50 на 120-130.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Ето и графиката.
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Наскоро познат с AHF или ALH - повреден температурен датчик, който го набива като грешка при диагностика, колата пали нормално, а с новия датчик грешка не дава, но е започнала да пали по-трудно.... По спомен датчика е бил на Febi с квадратната букса - зелен.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Преди 3 дена смених датчика и засега няма проблеми, но нека мине повече време за да е сигурно.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Здравейте
Вече близо две седмици след смяната на температурния датчик на антифриза колата пали, както преди от първия път от четвърт. Върнах си и старото реле 109 на горивната помпа, тъй като то е от по новите не електрическо а механично. Това го останових след като го отворих и вътре няма никаква електроника или платки на които да се разлепи нещо. На цвят е светло сиво, а по старите са черни, така ги гледах по руските форуми.
Така, че засега мисля проблема за решен.
Поздрави.
Вече близо две седмици след смяната на температурния датчик на антифриза колата пали, както преди от първия път от четвърт. Върнах си и старото реле 109 на горивната помпа, тъй като то е от по новите не електрическо а механично. Това го останових след като го отворих и вътре няма никаква електроника или платки на които да се разлепи нещо. На цвят е светло сиво, а по старите са черни, така ги гледах по руските форуми.
Така, че засега мисля проблема за решен.
Поздрави.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Здравейте
Таман се похвалих, че съм решил проблема и тази сутрин, чак от третия път запали. Имам чувството, че сега пък нафта нямаше. Стартера върти енергично и на третия път при въртенето не веднага изведнъж запали, без да тресе или каквито е да е аномалии. Огледах помпата външно е суха маркучетата за обратна нафта са сменени и те и за сега мисля да сменя, като за начало термо клапана за обратната нафта(този върху горивния филтър).
Ако не е клапанчето и няма външен теч на нафта около помпата, дали има някакъв клапан в помпата, който спира горивото?
Таман се похвалих, че съм решил проблема и тази сутрин, чак от третия път запали. Имам чувството, че сега пък нафта нямаше. Стартера върти енергично и на третия път при въртенето не веднага изведнъж запали, без да тресе или каквито е да е аномалии. Огледах помпата външно е суха маркучетата за обратна нафта са сменени и те и за сега мисля да сменя, като за начало термо клапана за обратната нафта(този върху горивния филтър).
Ако не е клапанчето и няма външен теч на нафта около помпата, дали има някакъв клапан в помпата, който спира горивото?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Тоя клапан, когато и да го разкараш, все му е късно. Другият вариант, ако не е от клапана, е помпата. Нищо, че не се вижда теч, пак може да е от уплътненията. Като застудее, ще текне качествено. Няма клапан вътре.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 1,9тди ASV 110к.с. Не винаги пали от първия път
Направи ми впечетление, че като застудя взе да се появава този проблем. Дали е достатъчно само уплътненията на капака и горивната част или си трябва цялостна ревизия. Други проблеми с паленето и вървенето, нямам абсолютно никакви.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта