Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
Здравейте! Карах 90хил км със съвместим комплект съединител, който започна да преплъзва между 2000 и 2500 оборота на четвърта и пета. След смяна на съединител с закс от вр6 нямаше ядове, но минах 1800 1900км и започна да боксува пак на пета сега. От къде да търся проблема. Маховика остана същия нямаше ядове, нова помпа има на съединител.. Колата е ahf с чип.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
От начина на каране. Мой приятел имаше същите драми,но се научи да не кара по баирите на пета с 1600 оборота.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
Сложи си оригинален маховик от голф 3, другият вариант е да си попаднал на дефектен комплект съединител.
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
Zdravko Zankov написа:От начина на каране. Мой приятел имаше същите драми,но се научи да не кара по баирите на пета с 1600 оборота.
Не карам така.. Пазя го уж колкото е възможно.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
Виж да не ти задържат спирачните апарати, задните особено, завърти ги на ръка.
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
vanesto написа:Виж да не ти задържат спирачните апарати, задните особено, завърти ги на ръка.
Може ли от това да приплъзва съединител?
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
За това е нужно голямо задържане, което означава, че отзад всичко трябва да е посиняло от загряване доста преди да почне да приплъзва съединителя. Да не говорим, че и разходът на гориво ще е в небесата.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
При никакви положения не трябва да буксува съединител. Колата със сигурност има проблем. Вероятно има несъответствие или в дебелината на феродовия диск, или в начина, по който е монтиран новия притискател върху стария маховик. Възможно е да пасват, но да има по-голямо разстояние помежду им, което да не позволява хубаво притискане на феродовия диск. Трябва да се провери и за теч на масло от някой от семерингите или на коляновия вал, или на скоростите. И последно и най-малко вероятно е да не може по някаква причина да се освободи напълно съединителя и да остава леко натиснат когато не е необходимо.
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Приплъзване на нов съединител Golf 4 tdi ahf
Благодаря. Беше прав. Свалихме маховика. Сравнихме го и беше заместител за голф 4, а съединителя беше за голф 3. Монтирахме маховик от 1з който е доста по плитък. На този етап приплъзването продължава, но ще изчакам да слегнат малко частите. Още съм на 50км изминати. Ще чакам да слегнат частите ако отново има проблем ще се сваля пак и така.. Семерингите са здрави както на коляновия вал така и от страната на кутията няма теч. Вече ще гледаме дали помпата остава леко бутната все едно съединителя е натиснат леко, но това вече след 500км ако отново преплъзва.. но силно се надявам да няма ядове вече..
Последна промяна от IvanMan на Нед 17 окт 2021 15:48, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта