Кулер за тунинг турбина на 2.0 TDI CR
Кулер за тунинг турбина на 2.0 TDI CR
Здравейте колеги, понеже не съм много запознат с материята се надявам тук някой да може да ми помогне. Карам Шкода Октавия Скаут с горепосочения мотор 2011г. - 140к.с., ръчна ск. кутия. Колата е допълнително чипосвана и си върви доста прилично, но все пак ми се ще още малко да я позасиля, а и да постигна по-добро изгаряне на гориво, та от там и уж по-малък разход. Идеята е ми е на турбината с малко преправка да ми сложат тунинг перки, но за целта от сервиза ми казаха, че ще е добре да сложа по-голям кулер, обаче не могат да ми кажат точно, какъв би паснал на колата, аз пък още по-малко съм наясно. Сервиза, който съм се насочил е KRYMAR.BG, видях, че се занимават с такива работи, но нищо повече, някой от форума, ако е ползвал услугите им ще съм доволен да ми каже впечатления. Другият въпрос, понеже бюджетно не искам много да се изхвърля съм се насочил към китайските кулери, имам познат със Супърб с такъв и вече две години си кара без проблем, така, че по запознатите от там, ако може да ми дават съвет, какъв точно. Сега, само да поясня нещо, самото засилване, не смятам да е кой знае, колко драстично, за да не се налага смяна на съединител и др. работи, него го сменях скоро и не ми се повтаря упражнението.
Re: Кулер за тунинг турбина на 2.0 TDI CR
Търси кулер дето пасва 1:1 , т.е. да е между двата радиатора , например Вагнер , и други подобни фирми . Цената му преди няколко години беше 600-700 лв . И трябва и малко преправяне на турбо пътищата.
viewtopic.php?f=54&t=486319&start=45 , тук има снимки , къде , какво се сменя и преправя .
viewtopic.php?f=54&t=486319&start=45 , тук има снимки , къде , какво се сменя и преправя .
Re: Кулер за тунинг турбина на 2.0 TDI CR
Ами аз точно такъв търся да пасва и до колкото знам, без да съм сигурен на Стуци кулера е китайски, не мисля, че беше на Вагнер до колкото помня от темата в Шкода клуб. Неговата все пак е и бензинова, не знам до колко са съвместими работите с тди, а и както казах търся алтернатива, не ми се набутват много пари, защото, като реша да я правя тая цялата работа ми се налага допълнително да го съчетая със смяна на раздатка, че ми прави проблеми + обслужване на цялото 4х4 + обслужване на двигателя с масло и филтри. Сметката набъбва сериозно и трябва да я редуцирам, но това не мисля, че правя компромис с качеството. Има си доста добри китайски алтернативи на пазара, но само човек запознат с материята трябва да търси, аз не съм, това е проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта