Проблем с палене и шум Голф 1.9, 90 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
danniss
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 22 окт 2021 19:51
Автомобил:
Двигател:

Проблем с палене и шум Голф 1.9, 90 коня

Мнениеот danniss » Пет 22 окт 2021 21:57


Здравейте, преди няколко дни си купих Голф 1.9, 90 коня, колата я диагностицираха, двигателя не паказа грешки. Обслужиха я, обаче има проблем, колата като е студена пали от първия път, но когато е загрята се мъчи и пали трудно, върти по 5-6-7 секунди. Майстора, който я обслужи го съмнява да не е от дюзите или от уплатненията на дюзите. Защота има съмнения, че.може да смесва дизел с масло, затова каза да я покарам 40-50 км и да отида да я погледне пак. Другото което ме притеснява е, че когато сменям скорости и колата е па засилена и отпусна газта и пак натисна педала придърпва вместо да се засилва гладко. И леко е по-шумен двигателя и малко се тресе при запалено положение. Тва ми е първа кола, много се надявям от помощ от къде да започна. Имам база за сравнение, защото карах книжка на такъв голф само че 105 коня и винаги палеше само като я докоснеш и нямаше такива придъпвания.




Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с палене и шум Голф 1.9, 90 коня

Мнениеот NathaN » Пет 22 окт 2021 22:50


За паленето може да започнеш от ревизиране на стартера ако не се оправи отиваш при някой мапер да ти оправи топлото палене Hot Fix


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Проблем с палене и шум Голф 1.9, 90 коня

Мнениеот Водния дух1 » Съб 23 окт 2021 12:23


Майстора сменя ли ангр.комплект? Преди обслужването мотора така ли тресеше?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Проблем с палене и шум Голф 1.9, 90 коня

Мнениеот cecoa1 » Съб 23 окт 2021 18:01


Некоректно зададен въпрос и заглавие. Има 1,9-90к.с и с роторна ГНП, и с помпа-дюза (в Голф 5). Много косвено може да се подозира, че става въпрос за помпа-дюза. А там топлото палене не би трябвало да е проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта