Колеги,
след размонтиране на дроселовата клапа покрай подмяната на дефектиралия ми термостат ми направи впечатление следното-
На подвижната клапа, стояща напълно отворена и не трябва да се мести имаше наслоена маса поне около сантиметър дебелина. Дали това влияе негативно по отношението на прецизното дроселиране на входящия въздух към колекторите.
Ако почистя масата от масло, сажди и т.н. и се помръдне клапата следствие механичен натиск. Дали задължително се прави/изисква адаптация.
2.0 TDI / CFF - Отлагания върху дроселовата клапа
Re: 2.0 TDI / CFF - Отлагания върху дроселовата клапа
Има специални спрейове за почистване на дросел клапи. Аз свалях да чистя моята , защото четох че доста се зацапвали. Моята си беше чиста с леко мазно в единия край. Напръсках обилно със спрея и стана като нова без да я мърдам и пипам. Доста сложно напъхах късия маркуч при монтирана клапа после , направо на две го прегънах , за да могат бе да си застане на мястото.
- Vasseto
- Мнения: 2635
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: 2.0 TDI / CFF - Отлагания върху дроселовата клапа
Това е клапата за плавно гасене на мотора. Трябва да я почистиш. Passat B7 CFFB почистване на EGR.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта