Като казвам не пали е буквално не пали.
Не завърта стартера и то само сутрин,или когато е студен двигателя.
Смених клйморед два пъти, ремонт на стартер и сега пак не пали не всяка сутрин, но много често не иска да завърти стартера.
Виждал съм дизели с бутони да ги палят сигурно е заради такъв проблем.
Не знам да ли някой от вас е имал такава проблем?
Като вдигна капака дам ток на стартера от пред и пали веднага.
Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Хлабава клема на акумулатор?
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Вземи акумулатор от някой приятел/познат и тествай с него. Възможно е вече CCA да не му стигат и затова да не пали.
Поздрави
Поздрави
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
toraborat написа:Хлабава клема на акумулатор?
Само да кажа миналата зима купих нов акумулатор, този проблем се е задал от одавна от преди две години и се задълбава.
сега отидох при един мой майстор по тая част.
Не го откривам в ковид ли е не е ясно.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Нали писах вдигам капака и подавам ток към шалтера и веднага пали.
Загатката е някъде по инсталацията, не знайно къде.
Загатката е някъде по инсталацията, не знайно къде.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Хлабава маса може би ,някъде по окабеляването от акумулатора до стартера губиш тока.Виж си клемите дали не са окислени или хлабави както ти предложи колега по-горе
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
в шалтера влиза една тънка жичка понякога се разхлабва или изважда виж я хубаво
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Благодаря ви!
Утре ще прегледам кабела от акумулатора до стартера.
Щото като пусна так от акумулатора директно до буксата на шалтера и пали.
С едно гущерче съм закачил на на буксата долу на шалтера , а другия край на кабела на клейма + на акумулатора и тогава пали, иначе само чатка като дам стартер сутрин и само прай,чат,чат и толкоз.
При третото стартиране се сети та запали двигателя.
После като стопли цял ден пали.
Снощи беше истинало всичко и пак показа проблем с паленето запали от второто завъртане на ключа.
Отново благодаря за мненията Колеги!
Ще приемам още мнения, този проблем е при мен от години, но се проявява от време на време, но сега се задълбочи.
Хубава Вечер!
Утре ще прегледам кабела от акумулатора до стартера.
Щото като пусна так от акумулатора директно до буксата на шалтера и пали.
С едно гущерче съм закачил на на буксата долу на шалтера , а другия край на кабела на клейма + на акумулатора и тогава пали, иначе само чатка като дам стартер сутрин и само прай,чат,чат и толкоз.
При третото стартиране се сети та запали двигателя.
После като стопли цял ден пали.
Снощи беше истинало всичко и пак показа проблем с паленето запали от второто завъртане на ключа.
Отново благодаря за мненията Колеги!
Ще приемам още мнения, този проблем е при мен от години, но се проявява от време на време, но сега се задълбочи.
Хубава Вечер!
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
ами щом чатка шалтера е заминал, аз го смених миналия месец поради същата причина, но се разглабя целия стартер
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 дизел 101коня не пали сутрин.
Всичко беше сменено само стартира не беше сменен.
Преди два месеца блокира контактния ключ
Смених го и него, гресирах отново клеймите на акумулатора
За всеки случай и сега пали.
Смених и клеймореда за пореден път.
Целия патронния го бях купил от автоморга, Смених всичко около контактния ключ.
Сега два месеца пали вече.
Преди два месеца блокира контактния ключ
Смених го и него, гресирах отново клеймите на акумулатора
За всеки случай и сега пали.
Смених и клеймореда за пореден път.
Целия патронния го бях купил от автоморга, Смених всичко около контактния ключ.
Сега два месеца пали вече.